Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der ja
Den morgen urinen er bare dritt tiss, så best med tiss litt lenger ut på dagen 
Krysser fingrene nå! Vurderer å prøve en digital i morgen, vurderte i dag, men redd den ikke slår ut endaDer ja![]()
Den morgen urinen er bare dritt tiss, så best med tiss litt lenger ut på dagen
![]()
Den tror jeg vil slå ut nå!! Iallefall i morgen tidligKrysser fingrene nå! Vurderer å prøve en digital i morgen, vurderte i dag, men redd den ikke slår ut enda
Jeg har ikke brukt å teste med disse testene. Vet ikke hvordan de kan være. Strekene kommer hvertfall med en gang. Jeg innser at jeg har kun sett strek på de igår og idagSå det er jo knapp tid. Tok en vanlig makesure nå, og den ble svak rosa med en gang også. Husker at jeg har blitt stresset av lite økning på tester tidligere, og så har det gått bra. Så det er jo litt dumt å utelukke at det faktisk kan gå bra også! Takk for oppløftende svar, er jo greit å ha litt håp også
![]()
Ser på denne og, det er jo et godt tegn! Krysser fingrene!Her er den uredigerte forresten.
Gratulerer så mye
Gratulerer med graviditeten

Gratulera så masse
Gratulerer

Implantasjon kan skje så sent som 12 dpo så alt håp er ikke ute?9/10 dpo
Blenda tester idag og. Tenke nok eg ikkje e gravid nei
Fant ein anna type MS då, enda på 32. Dårligere enn dei gamle den og!
Vis vedlegget 461956

Håper egget festet seg i går og at det er en implantasjon blødning11 DPO - Vegg-etter-3-strøk-Jotun-hvit
DVS negativ test idag morges også
Hadde bittellitt spotting idag og temperatur på vei nedover så enten er menstruasjon på vei (for tidlig, skal ha på lørdag og jeg har regelmessig menstruasjon), eller så er det implantasjonsblødning. Mest sannsynlig TR - men holder dere oppdatert
Vis vedlegget 461976

er ikke for sent enda9/10 dpo
Blenda tester idag og. Tenke nok eg ikkje e gravid nei
Fant ein anna type MS då, enda på 32. Dårligere enn dei gamle den og!
Vis vedlegget 461956