IKM uke 23⚘️⚘️

Wow! Må si jeg hadde visse forventninger denne gangen, men hadde også vært greit om det først var om et par mnd så termin ble nærmere sommeren. Kan jo ikke klage, og februar er seff bedre enn om det ikke hadde klaffet på mange måneder!
Hvor mange dpo er du, og når skal du teste?
Enten 10 eller 11. Vet ikke helt. Har testet negativt så langt. Men masse symptomer. Men det kan jo bare være i hodet mitt…

Så denne nå, så trenger ikke svare på forrige kommentaren min!
Krysser fingrene for at det kommer noe på testene snart! Har dårlig erfaring med rfsu som slår ut sent, så tenker det fortsatt er håp!
Too late . Sist testet jeg positivt det jeg tror var 11 eller 12 dpo. Så vet ikke om det tilsier at jeg burde forvente det samme nå. I såfall i morgen eller i over i morgen !

8dpo☀️
20250602_202639.jpg

Too late . Sist testet jeg positivt det jeg tror var 11 eller 12 dpo. Så vet ikke om det tilsier at jeg burde forvente det samme nå. I såfall i morgen eller i over i morgen !
Ingen problem. Er det rfsu du har testet med da også? Spent på morgendagens tester!
Hvilke symptomer har du?

Ingen problem. Er det rfsu du har testet med da også? Spent på morgendagens tester!
Hvilke symptomer har du?
Jepp. Samme som nå! Har murringer, stikk, trøtt, sykt ømme pupper. Har i tillegg hatt litt rosa utflod i dag, så det er litt spennende. Temperatur har holdt seg ok høy, men litt svingninger. Spent på de to neste dagene!

Jepp. Samme som nå! Har murringer, stikk, trøtt, sykt ømme pupper. Har i tillegg hatt litt rosa utflod i dag, så det er litt spennende. Temperatur har holdt seg ok høy, men litt svingninger. Spent på de to neste dagene!
Det høres da rimelig lovende ut. Spent på oppdatering imorgen!

Jeg har så mye symptomer på graviditet men tester bare negativt! Er enten 10 eller 11 dpo i dag. Her ser dere morningen urin og temperaturen min. Hva tenker dere?
Er det rfsu? Bare sånn obs, jeg fikk ikke strek på rfsu før sånn.. 1-2 dager etter jeg fikk strek på make sure og BT :p Så ingen strek på rfsu trenger ikke bety så mye :p

Jeg hører opprinnelig til i denne gruppen. Men har ikke vært aktiv pga jeg trodde el kom mye tidligere. Ingen mens i sikte enda, og har hatt svake tester igår og idag. Fikk tidligtester i posten nettopp. Og der kom det jammen meg en strek ganske kjapt. Så da sniker jeg meg litt inn her igjen enn så lenge og ser om det blir noe:binkybaby
Vis vedlegget 461824
Spennende!

7dpo og tempen fortsetter å stige jevnt. Noen som har blitt gravide uten feste dipp?

Vedlegg

• Screenshot_20250603_051422_Premom.jpg
    Screenshot_20250603_051422_Premom.jpg
    155,1 KB · Visninger: 32
Men kontrollstreken er også svakere, ooog dessuten har den fått tørket litt, så.. satser på et godt hopp i styrke til i morgen!
Det med kontrollstreken har jeg ikke tenkt på engang! Tok en test nå klokken 05. Den var lik som den igår kveld. Etter erfaring så tester jeg bedre utover dagen. Så det er fremdeles håp :)

Back
Topp