IKM uke 23⚘️⚘️

Ja ting kan fort ta tid sjølv om det ser ut til å gå kjapt❤️ er det krav til vaksinasjon for å få IVF altså? Her var det lavt dei første graviditetene, og ikkje påvist dei siste, men eg har endo ikkje tatt den då :bag: heldigvis svært liten sjans for å få det men.

Håpe at ting går kjapt for dokk:smiley-angelic001

Litt usikker, men det er en del av infeksjonsprøvene som ble tatt.. mulig de evt bare "anbefaler revaksinasjon", jeg vet ikke. Siden jeg var tatt to doser som liten, så skal jeg jo egentlig ha "sannsynlig livsvarig immunitet", men. :bag:

Nei, får høre med dem i alle fall! :)

Hehe, må sammenligne tester. Fant min kjære venn @Dimon sin test 9 DPO og den er helt lik min 10 DPO.. så det må bare være et positivt tegn på at det her skal gå :love017 for hun får sin lille bebis i november :love017

Vedlegg

• 4645C0E4-676A-484B-B05F-1773A0707B92.jpeg
    4645C0E4-676A-484B-B05F-1773A0707B92.jpeg
    750 KB · Visninger: 71
Hehe, må sammenligne tester. Fant min kjære venn @Dimon sin test 9 DPO og den er helt lik min 10 DPO.. så det må bare være et positivt tegn på at det her skal gå :love017 for hun får sin lille bebis i november :love017
Nå må den berre skyta fart dei neste dagane :excited001
Eg er så spent på kor mange som havner i gravid denne uka vår, på tide med ein skikkelig god gjeng igjen syns eg:love017:dummy1::dummy:

Nå må den berre skyta fart dei neste dagane :excited001
Eg er så spent på kor mange som havner i gravid denne uka vår, på tide med ein skikkelig god gjeng igjen syns eg:love017:dummy1::dummy:
Er så enig med deg! Herregud, de to siste IKM gruppene jeg har vært med i så har kun 1 blitt gravid :laughing002

Er så enig med deg! Herregud, de to siste IKM gruppene jeg har vært med i så har kun 1 blitt gravid :laughing002
Me har iallefall statistikken på vår side om ikkje anna :dance011og med all den manifestasjonen som foregår rundtomkring kan eg ikkje skjønna noko anna enn at gravidlista skal fyllast:smiley-angelic003

9 DPO - blenda test

Litt skuffet men det går over! :happy:
Kan fremdeles være en mulighet imorgen så alt håp er ikke ute :Heartpink
Hubby spurte om når jeg får menstruasjon igjen, så han tenker på dette han også. Jeg pleier ikke å si til han resultatet på hver test hver dag, han må jo tro jeg er helt crazy hvis han får vite om dette :laughing001
IMG_4009.jpeg

IMG_4008.jpeg

9 DPO - blenda test

Litt skuffet men det går over! :happy:
Kan fremdeles være en mulighet imorgen så alt håp er ikke ute :Heartpink
Hubby spurte om når jeg får menstruasjon igjen, så han tenker på dette han også. Jeg pleier ikke å si til han resultatet på hver test hver dag, han må jo tro jeg er helt crazy hvis han får vite om dette :laughing001
Vis vedlegget 461774
Vis vedlegget 461775
Fortsatt tidlig :Heartred Har så mye håp for deg!

Back
Topp