Så spennende, har dere fått henvisning?Mulig siste runde for oss også, spørs hvor lang ventetid det er fra utredning til faktisk forsøk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende, har dere fått henvisning?Mulig siste runde for oss også, spørs hvor lang ventetid det er fra utredning til faktisk forsøk![]()
Ja vi har time til utredning om 1,5 ukeSå spennende, har dere fått henvisning?
Så da får vi nok vite mer om veien videre
Hvor i løpet er dere da?
Vi starter med stimulering neste syklus som skal starte tidlig juni. Så vi krysser alt vi har for innsett før sommerferienJa vi har time til utredning om 1,5 ukeSå da får vi nok vite mer om veien videre
Hvor i løpet er dere da?

Skjønner eg godt, er hardt når ein får opp håp og så går det ikkje likevellHadde kjemisk forrige prøveperiode så da må jeg vel bare fortsette å prøve dabegynner oppriktig å bli meget lei nå, har en liten dipp kjenner jeg
men hva skal man gjøre..
rebi11 - 32 - B5 - PP6 - EL 21.05 - IKM 04.06
velkommen hit iallefall, håper dalen ikkje e så djup og du snart e på vei opp igjen 
Velkommen hitHei! Vi fortsetter å prøve mens vi venter på mer utredning
Kris23 - 33 - B1 - PP11? - EL ca. 24/05 - IKM 08/06.

Velkommen hitMammainnlandet-25-B2-pp2-EL 22/5-IKM 8/6.
Første PP med letrozol.
Ble gravid med B1, på letrozol. Oppsøkte dermed gyn rett før ny syklus for å prøve med letrozol fremover.
Fikk konstantert at jeg har pcos, og sliter med at eggene mine ikke slipper- selv med eggløsning. Så vi håper letrozol kan hjelpe oss igjen![]()
Så spennende - masse lykke tilVi starter med stimulering neste syklus som skal starte tidlig juni. Så vi krysser alt vi har for innsett før sommerferien![]()

Ikkje opplevd så tidlig sjølv, men har lest om mange. Var ei i ei IKM gruppe som blei gravid CD6-7 eller 8, huske ikkje, men hu testa pga el-slim og fekk positiv test og heiv seg rundt og blei preggis. Tidligste eg har hørt om iallefall. Men med teflonhjerne blei eg kjempe usikker på akkuat kor tidligNoen som har fått eggløsningslim allerede på CD 8? Oppdaget det sammen med brunt utflod etter mens. I dag på CD 9 er det klart, stretchy og kan strekkes laaaaangt. Litt tidlig, men er vel bare å kjøre på da?![]()
Det var tidlig! Føler dette slimet varier veldig hos meg. Selv har jeg blitt gravid en gang før, og det var med aksjer på CD 10. Da så jeg ikke slim før noen dager etter, og ble jo veldig overrasket av positiv test. Bare sykt dårlig timing med at samboer har eksamen, men må jo bare forsøke å få han med i kveldIkkje opplevd så tidlig sjølv, men har lest om mange. Var ei i ei IKM gruppe som blei gravid CD6-7 eller 8, huske ikkje, men hu testa pga el-slim og fekk positiv test og heiv seg rundt og blei preggis. Tidligste eg har hørt om iallefall. Men med teflonhjerne blei eg kjempe usikker på akkuat kor tidlig
Men er dogt mange, meg sjølv inkludert som har el-slim i ei god veke. Eg får ca 5 dagar før og eit par dagar etter ca.

Ja, jeg har hatt detNoen som har fått eggløsningslim allerede på CD 8? Oppdaget det sammen med brunt utflod etter mens. I dag på CD 9 er det klart, stretchy og kan strekkes laaaaangt. Litt tidlig, men er vel bare å kjøre på da?![]()
får oftest slim på dag 10 ish, men har fått så tidlig som 8 å. Kjør på! 
Ja, krysser fingrene for at det går denne perioden! Takk for gode ordSkjønner eg godt, er hardt når ein får opp håp og så går det ikkje likevelleg blei gravid med minstemor pp etter SA, så kanskje dette er gullrunden
velkommen hit iallefall, håper dalen ikkje e så djup og du snart e på vei opp igjen
![]()

Har du testa eller er det berre på el-slimet du har tenkt? For spesielt etter MA kan kroppen tulle. Eg har hatt sykluser med slim i hytt og gevær og ikkje EL før cd 24 liksom. Så slimet er ikkje eit absolutt. Plutselig får du det igjen om nokre dagar og, det er ikkje lett å viteUff, da er det nok bare å fjerne med fra denne IKM gruppa. Gikk glipp av det fertile vinduet pga. tidlig eggløsning rett etter mens og hjalp ikke at det var midt i eksamen til samboer. Kjente sterke eggløsningsmerter i går kveld og i dag, men nå kom det hvit utflod etter å ha vært klart. Da er det vel forsent? Rakk ikke noe prøving engang. Har hatt så rare syklus ser etter MA, men trodde jeg hadde kontroll denne runden.. Utrolig frustrerende!
Så vondt å prøve så lenge uten at ein får det ein ønskerHåper det blir et søsken til min kjære julekulemen nå går vi inn i 24 måneder med prøving, så jeg begynner å gi opp håpet
Iii123 - 37 - B2 - PP24 - EL 25/05 - IKM 6/6

Forstår veldig godt hvordan det føles. Vi har også bikket 2 år nåHåper det blir et søsken til min kjære julekulemen nå går vi inn i 24 måneder med prøving, så jeg begynner å gi opp håpet
Iii123 - 37 - B2 - PP24 - EL 25/05 - IKM 6/6
selv om jeg er kjempeglad for den ene vi har fått så er det jo et stort savn over den som mangler