IKM uke 23⚘️⚘️

Hadde kjemisk forrige prøveperiode så da må jeg vel bare fortsette å prøve da :bag: begynner oppriktig å bli meget lei nå, har en liten dipp kjenner jeg :hilarious: men hva skal man gjøre..

rebi11 - 32 - B5 - PP6 - EL 21.05 - IKM 04.06

Mammainnlandet-25-B2-pp2-EL 22/5-IKM 8/6.
Første PP med letrozol.
Ble gravid med B1, på letrozol. Oppsøkte dermed gyn rett før ny syklus for å prøve med letrozol fremover.
Fikk konstantert at jeg har pcos, og sliter med at eggene mine ikke slipper- selv med eggløsning. Så vi håper letrozol kan hjelpe oss igjen :Heartbigred

Hadde kjemisk forrige prøveperiode så da må jeg vel bare fortsette å prøve da :bag: begynner oppriktig å bli meget lei nå, har en liten dipp kjenner jeg :hilarious: men hva skal man gjøre..

rebi11 - 32 - B5 - PP6 - EL 21.05 - IKM 04.06
Skjønner eg godt, er hardt når ein får opp håp og så går det ikkje likevell❤️ eg blei gravid med minstemor pp etter SA, så kanskje dette er gullrunden :love017 velkommen hit iallefall, håper dalen ikkje e så djup og du snart e på vei opp igjen :happy:

Hei! Vi fortsetter å prøve mens vi venter på mer utredning :)

Kris23 - 33 - B1 - PP11? - EL ca. 24/05 - IKM 08/06.
Velkommen hit ☺️ håper dere klinker til med baby på egen hånd denne runden:love017

Mammainnlandet-25-B2-pp2-EL 22/5-IKM 8/6.
Første PP med letrozol.
Ble gravid med B1, på letrozol. Oppsøkte dermed gyn rett før ny syklus for å prøve med letrozol fremover.
Fikk konstantert at jeg har pcos, og sliter med at eggene mine ikke slipper- selv med eggløsning. Så vi håper letrozol kan hjelpe oss igjen :Heartbigred
Velkommen hit ☺️ er det pcos som gjer at lutealfasen er så lang også kanskje? Veldig fasinerende at nokon kan ha 8 dager og andre 18 liksom:cheers

Noen som har fått eggløsningslim allerede på CD 8? Oppdaget det sammen med brunt utflod etter mens. I dag på CD 9 er det klart, stretchy og kan strekkes laaaaangt. Litt tidlig, men er vel bare å kjøre på da? :shy:

Noen som har fått eggløsningslim allerede på CD 8? Oppdaget det sammen med brunt utflod etter mens. I dag på CD 9 er det klart, stretchy og kan strekkes laaaaangt. Litt tidlig, men er vel bare å kjøre på da? :shy:
Ikkje opplevd så tidlig sjølv, men har lest om mange. Var ei i ei IKM gruppe som blei gravid CD6-7 eller 8, huske ikkje, men hu testa pga el-slim og fekk positiv test og heiv seg rundt og blei preggis. Tidligste eg har hørt om iallefall. Men med teflonhjerne blei eg kjempe usikker på akkuat kor tidlig :hilarious:
Men er dogt mange, meg sjølv inkludert som har el-slim i ei god veke. Eg får ca 5 dagar før og eit par dagar etter ca.

Ikkje opplevd så tidlig sjølv, men har lest om mange. Var ei i ei IKM gruppe som blei gravid CD6-7 eller 8, huske ikkje, men hu testa pga el-slim og fekk positiv test og heiv seg rundt og blei preggis. Tidligste eg har hørt om iallefall. Men med teflonhjerne blei eg kjempe usikker på akkuat kor tidlig :hilarious:
Men er dogt mange, meg sjølv inkludert som har el-slim i ei god veke. Eg får ca 5 dagar før og eit par dagar etter ca.
Det var tidlig! Føler dette slimet varier veldig hos meg. Selv har jeg blitt gravid en gang før, og det var med aksjer på CD 10. Da så jeg ikke slim før noen dager etter, og ble jo veldig overrasket av positiv test. Bare sykt dårlig timing med at samboer har eksamen, men må jo bare forsøke å få han med i kveld :laughing002

Ja, jeg har hatt det :happy119 får oftest slim på dag 10 ish, men har fått så tidlig som 8 å. Kjør på! :dance011

Skjønner eg godt, er hardt når ein får opp håp og så går det ikkje likevell❤️ eg blei gravid med minstemor pp etter SA, så kanskje dette er gullrunden :love017 velkommen hit iallefall, håper dalen ikkje e så djup og du snart e på vei opp igjen :happy:
Ja, krysser fingrene for at det går denne perioden! Takk for gode ord :love017 :Heartpink

Uff, da er det nok bare å fjerne med fra denne IKM gruppa. Gikk glipp av det fertile vinduet pga. tidlig eggløsning rett etter mens og hjalp ikke at det var midt i eksamen til samboer. Kjente sterke eggløsningsmerter i går kveld og i dag, men nå kom det hvit utflod etter å ha vært klart. Da er det vel forsent? Rakk ikke noe prøving engang. Har hatt så rare syklus ser etter MA, men trodde jeg hadde kontroll denne runden.. Utrolig frustrerende!

Uff, da er det nok bare å fjerne med fra denne IKM gruppa. Gikk glipp av det fertile vinduet pga. tidlig eggløsning rett etter mens og hjalp ikke at det var midt i eksamen til samboer. Kjente sterke eggløsningsmerter i går kveld og i dag, men nå kom det hvit utflod etter å ha vært klart. Da er det vel forsent? Rakk ikke noe prøving engang. Har hatt så rare syklus ser etter MA, men trodde jeg hadde kontroll denne runden.. Utrolig frustrerende!
Har du testa eller er det berre på el-slimet du har tenkt? For spesielt etter MA kan kroppen tulle. Eg har hatt sykluser med slim i hytt og gevær og ikkje EL før cd 24 liksom. Så slimet er ikkje eit absolutt. Plutselig får du det igjen om nokre dagar og, det er ikkje lett å vite❤️ om du ønsker å ha meir kontroll så anbefaler eg temping iallefall, då får du definitivt vite om EL har vært og slipper å tyde tester osv.
Og om egget slapp i natt/dag måres har du likevell enda nokre timer på deg då, det har minst 24t på seg å bli befruktet fra det slipper.

Håper det blir et søsken til min kjære julekule:Heartred men nå går vi inn i 24 måneder med prøving, så jeg begynner å gi opp håpet:smiley-angelic001

Iii123 - 37 - B2 - PP24 - EL 25/05 - IKM 6/6
Så vondt å prøve så lenge uten at ein får det ein ønsker ❤️ det gjekk også over 2år fra me starta å prøve på lillebror til han kom. Men eg var gravid innimellom då. Har du blitt gravid?
Skal virkelig be om at det må løsne og at lille julekule skal få eit søsken :smiley-angelic001
Uansett velkommen hit:love017

Håper det blir et søsken til min kjære julekule:Heartred men nå går vi inn i 24 måneder med prøving, så jeg begynner å gi opp håpet:smiley-angelic001

Iii123 - 37 - B2 - PP24 - EL 25/05 - IKM 6/6
Forstår veldig godt hvordan det føles. Vi har også bikket 2 år nå :sorry: selv om jeg er kjempeglad for den ene vi har fått så er det jo et stort savn over den som mangler :Heartred

Back
Topp