IKM uke 22

Endelig 1 dpo og offisielt i dpo land :happy093

IMG_2569.jpeg

Jeg forventet EL 15.mai og trodde jeg bare var i starten på LH-økning 12.mai, men nå tror jeg at jeg hadde EL rundt de tider, og misset toppen som må ha skjedd mellom 12. og 13.mai. Jeg vet ikke hva dere mer erfarne tenker her ut fra testene? Jeg fikk ikke mulighet til å ta test den kvelden slik jeg hadde tenkt, så det var veldig dumt. Uansett fikk vi gjort vårt for at det skulle klaffe, og så får vi se når mens dukker opp :)

Vedlegg

• Screenshot_20260517_143328_Premom.jpg
    Screenshot_20260517_143328_Premom.jpg
    186,1 KB · Visninger: 47
Første syklus med letrozol har gått over all forventning! Ingen bivirkninger og i stedet for eggløsning på CD 22 har jeg nå fått peak på CD 14, fikk smiley på clearblue kvelden CD 13 men peak i dag morges.

Tidligere sykluser har jeg fått peak på 1.1/1.2 og nå var peak på hele 2.75! Jeg har masse eggløsningssmerter nå på kvelden og er skikkelig spent denne runden.

Nå skal jeg over i den fantastiske DPO perioden:banghead:
Begynt å bygge skur til søppelkassene ute i dag, bare for å få dagene til å gå :hilarious:

3 DPO blir det oppstart på progesteron støtte, hadde så god effekt av det forrige syklus så vi fortsetter med det.

Nå er det bare å krysse det som krysses kan - jeg håper sååå at dette er runden det klaffer for oss :smiley-angelic001

Jeg forventet EL 15.mai og trodde jeg bare var i starten på LH-økning 12.mai, men nå tror jeg at jeg hadde EL rundt de tider, og misset toppen som må ha skjedd mellom 12. og 13.mai. Jeg vet ikke hva dere mer erfarne tenker her ut fra testene? Jeg fikk ikke mulighet til å ta test den kvelden slik jeg hadde tenkt, så det var veldig dumt. Uansett fikk vi gjort vårt for at det skulle klaffe, og så får vi se når mens dukker opp :)
Jeg har opplevd dette tidligere og har fått beskjed om at kroppen kan teste litt, for å så prøve på nytt etter noen dager. Jeg ville fortsatt å teste, måler du bbt på morgenen? Det har hjulpet meg veldig å kunne bekrefte eggløsning hjemmefra.

Jeg har opplevd dette tidligere og har fått beskjed om at kroppen kan teste litt, for å så prøve på nytt etter noen dager. Jeg ville fortsatt å teste, måler du bbt på morgenen? Det har hjulpet meg veldig å kunne bekrefte eggløsning hjemmefra.
Det var litt det jeg håpte på underveis, men jeg har tatt flere tester siden og de har vært så svake at jeg ikke en gang har tenkt at de er verdt å legge inn i Premom. Den siste var så og si blenda :confused: Måler ikke bbt enda, men skulle kanskje gjort det. Er bare på pp2 og førstegangsprøver, så jeg merker det er mye å sette seg inn i allerede :)

Noen andre som har startet testingen?
I dag er jeg 10 DPO og har negative tester. Kjenner jeg begynner å miste litt håpet, men jeg prøver å tenke at det fortsatt kan komme positive tester :happy:

Jeg har som mål å klare vente til fredag. Ser jeg var ivrig når jeg meldte meg inn i gruppa. For hadde eggløsning 11 mai. Krysser fingrene for mange positive tester her inne :)

Pleid å vært en god del mer engasjement herifra, men har vært litt ute av det. Vi har jo forsøkt naturlig forrige uke og er på 8DPO, men pga den dårlige sædkvaliteten mannen hadde kan jeg ikke se for meg at vi har sjans.
Men - vi gir ikke opp. Vi tømmer sparekontoen vår og har gått privat. Ting skjer også såpass raskt at vi rekker ett forsøk i juni med ICSI før klinikken stenges noen uker i sommer. Så neste uke når menstruasjonen kommer starter jeg opp med sprøyter og hele IVF-pakka. Jeg har jeg skikkelig troa neste runde istedetfor. Mest sannsynlig blir jeg å da å se i en IKM-gruppe uke 26 :)

Heier masse på dere andre og håper på mange februarspirer :Heartred

Last edited:
Pleid å vært en god del mer engasjement herifra, men har vært litt ute av det. Vi har jo forsøkt naturlig forrige uke og er på 8DPO, men pga den dårlige sædkvaliteten mannen hadde kan jeg ikke se for meg at vi har sjans.
Men - vi gir ikke opp. Vi tømmer sparekontoen vår og har gått privat. Ting skjer også såpass raskt at vi rekker ett forsøk i juni med ICSI før klinikken stenges noen uker i sommer. Så neste uke når menstruasjonen kommer starter jeg opp med sprøyter og hele IVF-pakka. Jeg har jeg skikkelig troa neste runde istedetfor. Mest sannsynlig blir jeg å da å se i en IKM-gruppe uke 26 :)

Heier masse på dere andre og håper på mange februarspirer :Heartred
Så bra dere får kjapt hjelp. Masse lykke til med prosessen :Heartblue

Back
Topp