Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligJeg kan fjernes her, ingen EL enda, cd21…
Håper den kommer snart! Lykke til i ny gruppe!

Jeg har opplevd dette tidligere og har fått beskjed om at kroppen kan teste litt, for å så prøve på nytt etter noen dager. Jeg ville fortsatt å teste, måler du bbt på morgenen? Det har hjulpet meg veldig å kunne bekrefte eggløsning hjemmefra.Jeg forventet EL 15.mai og trodde jeg bare var i starten på LH-økning 12.mai, men nå tror jeg at jeg hadde EL rundt de tider, og misset toppen som må ha skjedd mellom 12. og 13.mai. Jeg vet ikke hva dere mer erfarne tenker her ut fra testene? Jeg fikk ikke mulighet til å ta test den kvelden slik jeg hadde tenkt, så det var veldig dumt. Uansett fikk vi gjort vårt for at det skulle klaffe, og så får vi se når mens dukker opp![]()
Lykke til i uke 23@Irrgrønn
Med eggløsning 19/20 mai havner IKM i uke 23, det blir bytte på meg.
Masse lykke til alle sammen![]()

Det var litt det jeg håpte på underveis, men jeg har tatt flere tester siden og de har vært så svake at jeg ikke en gang har tenkt at de er verdt å legge inn i Premom. Den siste var så og si blendaJeg har opplevd dette tidligere og har fått beskjed om at kroppen kan teste litt, for å så prøve på nytt etter noen dager. Jeg ville fortsatt å teste, måler du bbt på morgenen? Det har hjulpet meg veldig å kunne bekrefte eggløsning hjemmefra.

Så bra dere får kjapt hjelp. Masse lykke til med prosessenPleid å vært en god del mer engasjement herifra, men har vært litt ute av det. Vi har jo forsøkt naturlig forrige uke og er på 8DPO, men pga den dårlige sædkvaliteten mannen hadde kan jeg ikke se for meg at vi har sjans.
Men - vi gir ikke opp. Vi tømmer sparekontoen vår og har gått privat. Ting skjer også såpass raskt at vi rekker ett forsøk i juni med ICSI før klinikken stenges noen uker i sommer. Så neste uke når menstruasjonen kommer starter jeg opp med sprøyter og hele IVF-pakka. Jeg har jeg skikkelig troa neste runde istedetfor. Mest sannsynlig blir jeg å da å se i en IKM-gruppe uke 26
Heier masse på dere andre og håper på mange februarspirer![]()

Velkommen hitSiriusOrion - B2 - PP1 - EL 13.05 - IKM 27.05

Skal jeg forskyve eggløsning og IKM med én dag for deg?Jeg har som mål å klare vente til fredag. Ser jeg var ivrig når jeg meldte meg inn i gruppa. For hadde eggløsning 11 mai. Krysser fingrene for mange positive tester her inne![]()
Kun eggløsning, IKM er riktigSkal jeg forskyve eggløsning og IKM med én dag for deg?