IKM uke 22

35 år og prøver på førstemann. Har testet siden CD7 og er nå på CD12bi pp2. Gikk tom for eggløsningstestene fra Metode etter et par dager, og måtte over på Babyplan sine. De ser ut til å ha litt ulik styrke, men uansett ser jeg at begge har vist endringer i styrke, så noe plukker de opp. Foreløpig ingen positiv test, men merker at det skjer mye i kroppen og at jeg er øm i magen.

1000017828.jpg

1000017830.jpg

Når jeg skulle bestille tester på Babyplan for litt siden valgte jeg også å kjøpe Concieve + (tuber) siden vi uansett trengte noe glid, og fordi jeg kan slite litt med tørrhet i perioder. Prøvde det for første gang i går, og spent på om det vil ha noen effekt :) Kommer til å ta det i et par dager til.

Er det noen andre som "sliter" med magesmerter/kramper i uterus ved full blære, i perioden etter eggløsning? Kommer hver syklus for meg nå. Gynekologene finner ikke noe å anmerke på...

LivetSuser - 35 - B1 - PP 1 (etter to SA’er på rad i år) - EL 15/5 - IKM 29/5

Prøver på nytt. Har hatt to SA’er i år (en i uke 7+2 og en i uke 8+4). Så får bare prøve igjen.. :smiley-ashamed004

Merket EL kom tilbake i går (pga utfloden), så da var det bare å komme i gang igjen og håpe på det beste.

LivetSuser - 35 - B1 - PP 1 (etter to SA’er på rad i år) - EL 15/5 - IKM 29/5

Prøver på nytt. Har hatt to SA’er i år (en i uke 7+2 og en i uke 8+4). Så får bare prøve igjen.. :smiley-ashamed004

Merket EL kom tilbake i går (pga utfloden), så da var det bare å komme i gang igjen og håpe på det beste.
Nei, så trist med to aborter på rad :sorry: Håper alle gode ting er tre og at du blir gravid med en stayer denne gangen :Heartred

Er det noen andre som "sliter" med magesmerter/kramper i uterus ved full blære, i perioden etter eggløsning? Kommer hver syklus for meg nå. Gynekologene finner ikke noe å anmerke på...

Merker det spesielt i dagene frem mot eggløsning her, men tror det har sammenheng med forstoppelse. Anbefalingen om å la det gå minst fire timer siden sist jeg tisset før jeg tar eggløsningstest er i hvertfall skikkelig vanskelig :happy090 Føles som at hele magen er full.. Om jeg ikke husker feil vedvarte dette frem til et par dager før mens i sist syklus.

Nååååå vettu!! :woot: Etter det som føles som en evighet (1 uke ca) med kjempesvake eltester har kroppen endelig skjønt greia! Har vanligvis korte topper så blir vel kanskje peak i natt eller i morgen tidlig :hello2 Skal jo aldri si aldri, men magefølelsen sa jo i dag at nå er det noe som skjer og er alltid like gøy å ha rett på el symptomer!
1000017247.jpg

Nååååå vettu!! :woot: Etter det som føles som en evighet (1 uke ca) med kjempesvake eltester har kroppen endelig skjønt greia! Har vanligvis korte topper så blir vel kanskje peak i natt eller i morgen tidlig :hello2 Skal jo aldri si aldri, men magefølelsen sa jo i dag at nå er det noe som skjer og er alltid like gøy å ha rett på el symptomer!
Spennende!! Min er foreløpig ganske lav.. Forrige syklus varte i over 46 dager, og håpet er at den har stabilisert seg nå men hmm.. litt fuktig i trusa og.

Vedlegg

• IMG_2401.jpeg
    IMG_2401.jpeg
    267,5 KB · Visninger: 20
Spennende!! Min er foreløpig ganske lav.. Forrige syklus varte i over 46 dager, og håpet er at den har stabilisert seg nå men hmm.. litt fuktig i trusa og.
46 er lenge det... Jeg er foreløpig på cd 22. Hadde MA, med avbrudd 23 april, så hadde egentlig forberedt meg på en littlenger syklus, men blir utålmodig fordeom når man er vandt med 28 dagers sykluser fra før av. Eggløsning er veeeldig velkommen nå :Heartred

Ifølge kalender skulle el vært nå. Masse slim som har vart hele uka, men ingen smiley på testen. Noen som har brukt digital test og vet om el kan komme uten at den fanger opp? Tester hver morgen.

Ahh, jeg fikk vite at en god venninne er gravid og venter sitt første barn om ikke så lenge. Skikkelig kjipt å ikke klare å glede seg over det like mye nå enn tidligere da jeg har gått slike beskjeder :arghh: :rolleyes: Er ikke åpen om min reise, så kan jo ikke klage heller når
Kjenner til følelsen alt for godt. For meg fungerer det litt å sitte litt i følelsene og gi det noen dager/uker. Deretter blir det litt lettere. Klem til deg:Heartred

Ifølge kalender skulle el vært nå. Masse slim som har vart hele uka, men ingen smiley på testen. Noen som har brukt digital test og vet om el kan komme uten at den fanger opp? Tester hver morgen.
Har lest at det er anbefalt å ikke ta på morgen og kveld, men heller ila dagen. Selv tester jeg hovedsakelig på kveld, og har plukket opp toppene da

Har ikke funnet peak helt enda, men virker som stigningen i går kveld var nok til å trigge eggløsning for nå ligger jeg i fosterstilling og puster meg gjennom smertene. Ouch det er sååå vondt :dead: misunner litt de som ikke kjenner eggløsning i det hele tatt, men samtidig er jeg selv velsignet med helt smertefri TR så skal vel ikke klage for mye.
1000017259.jpg

Det er tydelig at morgenurin ikke er prima vare hos meg iallefall :hilarious: så er jeg spent på om det blir noen aksjer i kveld da jeg er så smertepreget. Vi får se :oops:

Kjenner til følelsen alt for godt. For meg fungerer det litt å sitte litt i følelsene og gi det noen dager/uker. Deretter blir det litt lettere. Klem til deg:Heartred
Åå, tusen takk for respons :happy: Virkelig overveldene ja. Det var visst planlagt men fordi hun ikke gikk på pilla satt den første forsøk, ahh. Enig, skal tillate meg å være i følelsene. Hun vil forstå og bli overrasket når jeg deler reisen senere..

Back
Topp