desiderium
Første møte med forumet
35 år og prøver på førstemann. Har testet siden CD7 og er nå på CD12bi pp2. Gikk tom for eggløsningstestene fra Metode etter et par dager, og måtte over på Babyplan sine. De ser ut til å ha litt ulik styrke, men uansett ser jeg at begge har vist endringer i styrke, så noe plukker de opp. Foreløpig ingen positiv test, men merker at det skjer mye i kroppen og at jeg er øm i magen.
Når jeg skulle bestille tester på Babyplan for litt siden valgte jeg også å kjøpe Concieve + (tuber) siden vi uansett trengte noe glid, og fordi jeg kan slite litt med tørrhet i perioder. Prøvde det for første gang i går, og spent på om det vil ha noen effekt
Kommer til å ta det i et par dager til.
Når jeg skulle bestille tester på Babyplan for litt siden valgte jeg også å kjøpe Concieve + (tuber) siden vi uansett trengte noe glid, og fordi jeg kan slite litt med tørrhet i perioder. Prøvde det for første gang i går, og spent på om det vil ha noen effekt
Håper alle gode ting er tre og at du blir gravid med en stayer denne gangen 

Føles som at hele magen er full.. Om jeg ikke husker feil vedvarte dette frem til et par dager før mens i sist syklus.
Etter det som føles som en evighet (1 uke ca) med kjempesvake eltester har kroppen endelig skjønt greia! Har vanligvis korte topper så blir vel kanskje peak i natt eller i morgen tidlig
Skal jo aldri si aldri, men magefølelsen sa jo i dag at nå er det noe som skjer og er alltid like gøy å ha rett på el symptomer!
misunner litt de som ikke kjenner eggløsning i det hele tatt, men samtidig er jeg selv velsignet med helt smertefri TR så skal vel ikke klage for mye.
så er jeg spent på om det blir noen aksjer i kveld da jeg er så smertepreget. Vi får se 
Virkelig overveldene ja. Det var visst planlagt men fordi hun ikke gikk på pilla satt den første forsøk, ahh. Enig, skal tillate meg å være i følelsene. Hun vil forstå og bli overrasket når jeg deler reisen senere..