IKM uke 22!

jeg har EL i overmorgen... i følge appen men har hatt ELslim og litt blod i hele helga.. o_O Nå har jeg i tillegg litt murringer! Har ikke fått lagt inn så mye aksjer.. sist jeg la aksjer var på torsdag.. men blir i dag også og hver dag de neste dagene! håper det ikke er forsent allerede.. :(
 
Last edited:
Skach - 28 år - B2 - PP3 - litt usikker på EL og IKM, jeg hadde nemlig pergo liggende etter førstemann, og i ett øyeblikks frustrasjon over lange sykluser så tok jeg ett brett fra CD 5-9 ( uten å prate med lege :eek:), men nå er det i alle fall gjort og da skal EL være mellom 14-19 mai, så regner IKM ca 14 dager etter der igjen ;)
 
CD 16, og temmelig sikker på at denne el testen er positiv :) Lagt inn aksjer annenhver dag forrige uke, i tillegg til lørdag og søndag. Krysser fingrene for at det holder til en spire :Heartred 20190513_155131.jpg
 
Skach - 28 år - B2 - PP3 - litt usikker på EL og IKM, jeg hadde nemlig pergo liggende etter førstemann, og i ett øyeblikks frustrasjon over lange sykluser så tok jeg ett brett fra CD 5-9 ( uten å prate med lege :eek:), men nå er det i alle fall gjort og da skal EL være mellom 14-19 mai, så regner IKM ca 14 dager etter der igjen ;)
Hvilken dag vil du at jeg skal sette deg på? :D Velkommen til gruppa <3
 
Håper vi får mange fiiiine tester i denne IKM gruppa! <3
 
Mye klissete utflod. Hvordan ligger man an da før EL? Nærmer EL seg?
Tok EL test i dag tidlig, svaaaak strek. Murrer godt i magen, så selv om appen sier søndag tror jeg på EL før :shy:
 
Mye klissete utflod. Hvordan ligger man an da før EL? Nærmer EL seg?
Tok EL test i dag tidlig, svaaaak strek. Murrer godt i magen, så selv om appen sier søndag tror jeg på EL før :shy:
Jeg pleier å få eggehvite utflod ca 2 dager før positiv El test:happy:
 
Jeg har bare lyst å gråte... jeg tok en eltest i dag.. og den var helt negativ.. kjente eggløsning i helga.. men appen sa i dag... så jeg gikk på en smell når appen sa at i dag har du eggløsning.. :( blir de negative etter EL igjen? Hvordan funker de egentlig?
 
Jeg har bare lyst å gråte... jeg tok en eltest i dag.. og den var helt negativ.. kjente eggløsning i helga.. men appen sa i dag... så jeg gikk på en smell når appen sa at i dag har du eggløsning.. :( blir de negative etter EL igjen? Hvordan funker de egentlig?
Jeg tar ikke el tester nettopp fordi mine viste svake og positive i hytt og pine. Men etter egget slipper vil eggløsningstestene bli negative igjen ja
 
Tipper jeg skal inn her :wtf:,
Mari_mor – 27 - B3 – PP15? – EL forventet rundt 17/5 –IKM forventet ila uke 22

De siste to syklusen hat stått helt på hodet, med 32 og 26 dager, ingen forutsigbar EL og bare rot, så litt spendt på når ting skjer.. o_O
 
Back
Topp