IKM uke 22!

Får slenge meg med her også! Er på 2. PP med Letrozol, så er ikke helt sikker på syklusen min enda. Havner midt i mellom uke 21 og 22 :rolleyes:

Batuuli - B1 - PP12 - EL ca 14/15.05 - IKM ca 26/27.05
 
Får slenge meg med her også! Er på 2. PP med Letrozol, så er ikke helt sikker på syklusen min enda. Havner midt i mellom uke 21 og 22 :rolleyes:

Batuuli - B1 - PP12 - EL ca 14/15.05 - IKM ca 26/27.05
Setter deg opp når jeg kommer hjem fra jobb! :D
 
CD 10 i dag, og tok første el test i dag. Er andre pp med el testing. Blir spennende å se de neste dagene :) 20190507_155414.jpg
 
Bah 7 dager til el ifølge appen, jeg er utålmodig denne gang:rolleyes: Er det noen av dere som ligger lenge i ro etter samleie ved eggløsning? Hvor lenge bør man ligge i EO?
 
Ifølge appen er det 6 dager til min eggløsning...lenge til :hilarious:
 
Cashewnuddå - B3 - pp 13 :)grumpy:) - el 18.mai - ikm 1/6

Slenge meg på denne mnd :greet025
 
Har kjøpt cb advanced eggløsningstest denne måneden, og med syklus på 28 dager stod det i bruksanvisningen at jeg skulle teste fra cd8. Så begynte i går, var lav begge dagene :)
 
Jeg har enda ikke startet med eggløsningstester.. :hilarious: Vurderer å droppe det denne måneden også.. men samtidig ikke. Ifølge appen skal jeg ha eggløsning på mandag..
 
Bah 7 dager til el ifølge appen, jeg er utålmodig denne gang:rolleyes: Er det noen av dere som ligger lenge i ro etter samleie ved eggløsning? Hvor lenge bør man ligge i EO?
Enda litt lengre å vente her sannsynligvis...
Hvis jeg kan så ligger jeg i ro i 20 minutter, men det er nok ikke så lett nå som vi har en baby.
 
Oooh! Jeg har fått eggløsningslim med litt blod! Har hørt at da kan jeg være ekstra fruktbar!?:D Så selv om mannen er pjusk så fikk vi lagt inn aksjer! :hilarious::hilarious: men kan sykdom hos menn (forkjølelse og lett feber) minske sædkvaliteten? :bored:
 
Tre dager igjen til forventet EL, enda latterlige svake tester. Men tempen ligger identisk med forrige syklus så jeg velger å håpe på at den kommer til forventet tid :)
 
CD13 idag og ingen tegn til el. Lav på cb digital også..:banghead:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    9,3 KB · Visninger: 40
CD 11 og positivt el test allerede her! Virker som om syklusen bare blir kortere :rolleyes: Sist varte 26 dager. Har regna ut at lutealfasen er på 11 dager. Kjedelig med mens så ofte. Forvirra over kroppen :wtf: Andre med lignende erfaring?
 
Last edited:
Jeg har enda ikke testet for EL og tror jeg skal hoppe over denne måneden med testing for det i og med at jeg kjenner det veldig godt! :hilarious: men fremdeles er det veldig fristende å teste etter EL :p
 
CD 14 i dag, håper jeg hører til her:) Har fått EL på CD 21 ca tidligere, så venter litt med å skrive meg på listen i tilfelle jeg hører til i uke 23 i stede :rolleyes:
 
2 dager til el. Venter spent. Lagt inn aksjer i dagmårres, blir nok hver dag uansett nå rundt el, siden jeg er livredd for å ikke treffe egget:rolleyes: og denne runden skal jeg ikke kjøpe noen graviditetstester før etter 10 dpo! Har kun 1 liggende og den blir tatt 10 dpo. Jeg vet at blir den ikke svak positiv da, så venter jeg til etter ikm. Vil ikke bli like skuffa som sist måned med tulle streker
 
Back
Topp