Krysser fringrene for det! Hadde virkelig vært en fin gave å få!Masse lykke til i neste pp!
tusen takk ! Føler kroppen spiller mer på lag nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fringrene for det! Hadde virkelig vært en fin gave å få!Masse lykke til i neste pp!
Eg ska ha TR den 20.06 som er bryllupsdagen vår så håpe egentlig det klaffe neste PP, men har ennå ikkje mista håpe denna PP. Ska ha mensen til helgå, og allerede svidd av et par tester som e blendahviteNeste TR er venta 19 juni vi har bryllupsdag 21 juni, tenk om vi får den største gaven av alle
etter våre 6 år som gift![]()
![]()
Eg ska ha TR den 20.06 som er bryllupsdagen vår så håpe egentlig det klaffe neste PP, men har ennå ikkje mista håpe denna PP. Ska ha mensen til helgå, og allerede svidd av et par tester som e blendahvite
Skjedde med meg i sted men kom opp igjen nåNoen flere som ikke har tilgang til januar 2021 termingruppa? Den kommer ikke opp på lista lenger...
Vis vedlegget 326569
De er vist kjent for stygge skyggerLloyds test, 10 mluredigerte litt, men ser den fint uten. Hva tror dere? Skygge?
Nei, så kjedelig!De er vist kjent for stygge skyggerprøvd en annen test? Kan skimte noe
![]()
Uff, så stress å ikke få noe skikkelig svarTok ny test i morges, fikk samme resultat. Svak strek. Skal kjøpe digital i dag og kanskje ta i kveld. Mensen er enda ikke kommet, heller ikke tegn til den. 16 dpo i dag.. Vil ha et sikkert svar snart![]()

Ser tydelig streken! Hvor mange dpo?11 dpo og her er min Lloyds idag. Tydelig rosa, men svak. usikker hvor godt man ser det her inne.
Vis vedlegget 326586
Vis vedlegget 326587
Vis vedlegget 326588
Jeg er 11 dpo. Du da?Ser tydelig streken! Hvor mange dpo?
Jeg tok samme test i dag, ser den men er svakere enn din![]()
SammeJeg er 11 dpo. Du da?

Jeg kommer fortsatt ikke inn. Hvis jeg søker på gruppa, og trykker på den når den kommer fram i søkene, så står det at jeg ikke har tilgang.. så utrolig frustrerendeSkjedde med meg i sted men kom opp igjen nå![]()

Nå har jeg gjort en stor feil.
Bestilte tester fra babyplan og til adresse på jobben. Siden det sendes med helt hjem så sier de at de mest sannsynlig vil få pakken i retur da jeg ikke har registrert adresse her. Bor 2 timer unna.
Så det jeg lurer på er det noen som har fått positive tester og er gravide og har tester til overs? Jeg betaler selvfølgelig. Har el til uka og rekker da ikke bestille på nytt og få det tidsnok.