IKM uke 21

Krysser fringrene for det! Hadde virkelig vært en fin gave å få! :Heartred Masse lykke til i neste pp!

tusen takk ! Føler kroppen spiller mer på lag nå :D

Neste TR er venta 19 juni vi har bryllupsdag 21 juni, tenk om vi får den største gaven av alle
etter våre 6 år som gift :D:D :Heartred:Heartred:Heartred
Eg ska ha TR den 20.06 som er bryllupsdagen vår så håpe egentlig det klaffe neste PP, men har ennå ikkje mista håpe denna PP. Ska ha mensen til helgå, og allerede svidd av et par tester som e blendahvite

Eg ska ha TR den 20.06 som er bryllupsdagen vår så håpe egentlig det klaffe neste PP, men har ennå ikkje mista håpe denna PP. Ska ha mensen til helgå, og allerede svidd av et par tester som e blendahvite

Wiii håper at vi begge får vårt største ønske !! :D
Har lagd min første ikm gruppe for uke 25 så det blir spennende :p

Ifølge appen min er jeg 10 dpo i dag og IKM til søndag. Har sååå dårlig tid, og føler dagene går så sakte. Føler jeg har noen synptomer, men håpet på ømme bryster som jeg vanligvis får ved graviditet.

Denne er tatt i dag. Kan ikke få noe mer blendahvit test, tror jeg! Har aldri hatt et så stort ønske om å bli gravid før. Syns det føles så rart. Har jo allerede 2 barn:D Og har jo egentlig sagt at jeg ikke ønsker flere, men så plutselig fikk jeg og samboer en innfall og ønske om et tredje barn er sååå stort!

Vedlegg

• 20200520_081053.jpg
    20200520_081053.jpg
    40,8 KB · Visninger: 133
Noen flere som ikke har tilgang til januar 2021 termingruppa? Den kommer ikke opp på lista lenger...

80F6B8C3-B2A6-4C71-96C8-5DA04A4BA932.jpeg

Lloyds test, 10 mlu :happy: redigerte litt, men ser den fint uten. Hva tror dere? Skygge?

Vedlegg

• IMG_20200520_105806.jpg
    IMG_20200520_105806.jpg
    16 KB · Visninger: 148
Tok ny test i morges, fikk samme resultat. Svak strek. Skal kjøpe digital i dag og kanskje ta i kveld. Mensen er enda ikke kommet, heller ikke tegn til den. 16 dpo i dag.. Vil ha et sikkert svar snart :(

Tok ny test i morges, fikk samme resultat. Svak strek. Skal kjøpe digital i dag og kanskje ta i kveld. Mensen er enda ikke kommet, heller ikke tegn til den. 16 dpo i dag.. Vil ha et sikkert svar snart :(
Uff, så stress å ikke få noe skikkelig svar :( Håper digital slår ut :Heartred

11 dpo og her er min Lloyds idag. Tydelig rosa, men svak. usikker hvor godt man ser det her inne.

IMG_20200520_122902.jpg

IMG_20200520_123825.jpg

IMG_20200520_123933.jpg

Nå har jeg gjort en stor feil.
Bestilte tester fra babyplan og til adresse på jobben. Siden det sendes med helt hjem så sier de at de mest sannsynlig vil få pakken i retur da jeg ikke har registrert adresse her. Bor 2 timer unna.
Så det jeg lurer på er det noen som har fått positive tester og er gravide og har tester til overs? Jeg betaler selvfølgelig. Har el til uka og rekker da ikke bestille på nytt og få det tidsnok.

Nå har jeg gjort en stor feil.
Bestilte tester fra babyplan og til adresse på jobben. Siden det sendes med helt hjem så sier de at de mest sannsynlig vil få pakken i retur da jeg ikke har registrert adresse her. Bor 2 timer unna.
Så det jeg lurer på er det noen som har fått positive tester og er gravide og har tester til overs? Jeg betaler selvfølgelig. Har el til uka og rekker da ikke bestille på nytt og få det tidsnok.

eg bestilte hos babyplan.no nettopp og de er allerede sendt ! Kanskje du rekker det om de er rask ? Ringe og spør ?

Back
Topp