IKM uke 21

Gratulerer til alle med positive tester i dag!
Dagen snegler seg avgårde, kan ikke bli i morgen fort nok, så jeg kan teste :p 8 dpo i morgen!

Hiver meg med her! vi utsatte egentlig prøvinga, men siden jeg ikke klarer å holde meg unna forumet + at vi hadde oss rett før EL, hiver denne testetøsa seg med:hilarious:

EvaSofie - 26 - pp5 - B1 - EL 12/05 - IKM 23/5

er 4 dpo og kjenner mye murring i livmora, kan jo bare være mensen som gjør seg klar

Jeg er helt i sjokk! Etter 12 prøveperioder! Jeg er så lykkelig! Nå håper jeg bare den sitter hele veien:love7

Vis vedlegget 326225

Sniker fra IKM uke 23 her, ble bare så nysgjerrig på om du gjorde noe annerledes denne måneden?! :rolleyes: Er i pp10 nå, og det føles ganske uvirkelig å noensinne få positiv test.:oops:

Gratulerer så masse :Heartred

Sniker fra IKM uke 23 her, ble bare så nysgjerrig på om du gjorde noe annerledes denne måneden?! :rolleyes: Er i pp10 nå, og det føles ganske uvirkelig å noensinne få positiv test.:oops:

Gratulerer så masse :Heartred
Tusen takk❤️

Det eneste jeg kommer på at vi gjorde annerledes denne ganga, er at vi begynte tidligere i syklusen å legge inn aksjer, og holdt på litt lenger ut i syklusen. Ifølge appen, så er jeg bare 10 dpo i dag, men har ikke testet etter eggløsning, så vet ikke om det var at vi begynte tidligere som hjalp.

Jeg hadde også gitt opp håpet. Denne måneden bestilte jeg time hos gyn for utredning i juni. Så kanskje det har gjort meg mer avslappet, at nå er vi ihvertfall så langt at vi snart kan få hjelp.

Men ikke gi opp håpet. Plutselig sitter den! Og hvis ikke så er det masse hjelp å få. Og dere er jo også snart kommet så langt at dere kan få utredning. Masse lykke til! Håper du blir gravid snart❤️

9 dpo morgen. Bare en skygge, den forsvant når den tørket. Får se om jeg tester mer idag eller venter litt :)

81F13740-A8DC-4725-B44F-C0A52C4CD534.jpeg

Ikke mye å se på test i dag, så mistet motet litt. :( Bare 8 dpo, så kan jo være for tidlig.
Med den svake streken jeg fikk på morgenen i går, 10 dpo, så kan jeg aldri i livet tro at jeg hadde fått noe mer enn blenda 8 dpo, så det kan være det bare er for tidlig;)

1D0AE8A0-9DE7-4AFE-B081-218B58F254E6.jpeg

Da fikk jeg tatt denne, for et nydelig syn dette var :Heartred:Heartred
Gratulere til alle andre som har fått positive, og krysser fingrene for dere andre!! :Heartblue:Heartpink

Last edited:
154AB1D9-91E6-4098-82DE-7A4A8306C6FC.jpeg
13 dpo her , følte eg så noe , men sikkert syner.. murring har tatt seg opp så mensen kjem sikkert vert augeblink nå :(

Mellom 10-12 dpo i dag, litt usikker på syklus ennå, fikk helt blenda i dag. Fikk veldig svake tester forrige gang på rundt 13 dpo så har ennå håp ;)

Back
Topp