Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja merker minimaltMen trenger absolutt ikke ha symptomer så tidlig! Jeg merket bare små detaljer. Og det med brystene er jo absolutt et tegn! Dette blir sykt spennende! Når ryker neste test?![]()
jeg tester igjen neste gang jeg skal på toalettet! Så tester jeg igjen i morgen tidlig Da har du mye å holde deg opptatt med ja!Ja merker minimalttar det som positivt enn så lenge jeg
Bare håper det ikke blir kjemisk denne måneden også
jeg tester igjen neste gang jeg skal på toalettet! Så tester jeg igjen i morgen tidlig
blir ikke spennende
nå driver jeg å vasket huset til i morgen
har sinnsykt stort hus på nesten 200 kvm så holder meg busy i dag hvertfall
![]()
![]()

TakkDa har du mye å holde deg opptatt med ja!
Gleder meg til å se resultatet på neste test og krysser det som krysses kan!![]()
4 timer siden jeg tisset sistDa har du mye å holde deg opptatt med ja!
Gleder meg til å se resultatet på neste test og krysser det som krysses kan!![]()
Ååh herregud så FANTASTISK!!!! Gratulerer så mye!!!!!4 timer siden jeg tisset sistSå nå tror jeg ikke det er noe vits å teste noe mere i dag
Her er det vist en liten spire
![]()

TakkÅåh herregud så FANTASTISK!!!! Gratulerer så mye!!!!!![]()

4 timer siden jeg tisset sistSå nå tror jeg ikke det er noe vits å teste noe mere i dag
![]()

Nå får vi håper dette går veienÅåh herregud så FANTASTISK!!!! Gratulerer så mye!!!!!![]()
WoohooWohoo! Så herlig! Gratulerer såå mye!!![]()
WoohooTakk! Nå får jeg bare slappe av å stresse ned så håper jeg på knallsterk strek til uka og positiv digital etterhvert
![]()
min var ca like sterk som din igår når jeg fikk positiv digitalGratulerer så masse4 timer siden jeg tisset sistSå nå tror jeg ikke det er noe vits å teste noe mere i dag
![]()

Mener du det??? ÆæææOm det der ikke er tidligtest tror jeg egentlig du kan få positiv digital allerede nåmin var ca like sterk som din igår når jeg fikk positiv digital
![]()

jeg tror jeg må hvertfall vente til mandag Mener du det??? Ææææjeg tror jeg må hvertfall vente til mandag
har bare 1 her
![]()
![]()
du er flink da, om du klarer å vente! Jeg skulle jo egentlig vente til imorgen, men den røyk jo igår!

Om jeg venter til i morgenJaa!!du er flink da, om du klarer å vente! Jeg skulle jo egentlig vente til imorgen, men den røyk jo igår!
![]()

4 timer siden jeg tisset sistSå nå tror jeg ikke det er noe vits å teste noe mere i dag
![]()
![]()

Hvorfor er ikke egentlig forsiden redigert med hvem som er gravid / fått tante ?![]()
[/QUOTE