IKM uke 21

Men trenger absolutt ikke ha symptomer så tidlig! Jeg merket bare små detaljer. Og det med brystene er jo absolutt et tegn! Dette blir sykt spennende! Når ryker neste test?:D
Ja merker minimalt:) tar det som positivt enn så lenge jeg ❤️ Bare håper det ikke blir kjemisk denne måneden også :wtf: jeg tester igjen neste gang jeg skal på toalettet! Så tester jeg igjen i morgen tidlig :) blir ikke spennende :) nå driver jeg å vasket huset til i morgen :) har sinnsykt stort hus på nesten 200 kvm så holder meg busy i dag hvertfall :) ❤️

Ja merker minimalt:) tar det som positivt enn så lenge jeg ❤️ Bare håper det ikke blir kjemisk denne måneden også :wtf: jeg tester igjen neste gang jeg skal på toalettet! Så tester jeg igjen i morgen tidlig :) blir ikke spennende :) nå driver jeg å vasket huset til i morgen :) har sinnsykt stort hus på nesten 200 kvm så holder meg busy i dag hvertfall :) ❤️
Da har du mye å holde deg opptatt med ja!:happy:
Gleder meg til å se resultatet på neste test og krysser det som krysses kan!:D

Da har du mye å holde deg opptatt med ja!:happy:
Gleder meg til å se resultatet på neste test og krysser det som krysses kan!:D
4 timer siden jeg tisset sist ❤️❤️ Så nå tror jeg ikke det er noe vits å teste noe mere i dag❤️ Her er det vist en liten spire ❤️❤️

Vedlegg

• 0F149AF7-8B47-4026-B3CE-A40DDAD69550.jpeg
    0F149AF7-8B47-4026-B3CE-A40DDAD69550.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 181
Woohoo ❤️ Takk! Nå får jeg bare slappe av å stresse ned så håper jeg på knallsterk strek til uka og positiv digital etterhvert ❤️

Om det der ikke er tidligtest tror jeg egentlig du kan få positiv digital allerede nå:p:Heartpink min var ca like sterk som din igår når jeg fikk positiv digital:)

Om det der ikke er tidligtest tror jeg egentlig du kan få positiv digital allerede nå:p:Heartpink min var ca like sterk som din igår når jeg fikk positiv digital:)
Mener du det??? Ææææ:nailbiting::woot: jeg tror jeg må hvertfall vente til mandag :) har bare 1 her :) ❤️

Jaa!!:D:Heartpink du er flink da, om du klarer å vente! Jeg skulle jo egentlig vente til imorgen, men den røyk jo igår!:hilarious::wacky:
Om jeg venter til i morgen :) også om den vister negativt så kan jeg kjøpe en på mandagsmorgen :) :D vi får se hva jeg gjør! Må uansett vente en stund nå :yuck:

Har bare 25mlu tester igjen. Tok denne nå :nailbiting:
Første redigert lysstyrke andre ikke redigert. Fortsatt skygge? Ser svakt rosa ut, men veldig usikker

Vedlegg

• 347088E8-D014-41C2-8CB7-A29298ED24BB.jpeg
    347088E8-D014-41C2-8CB7-A29298ED24BB.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 143
  • 6227E25E-A39F-4783-A084-4D9E1169E88C.jpeg
    6227E25E-A39F-4783-A084-4D9E1169E88C.jpeg
    16,2 KB · Visninger: 148
Back
Topp