IKM uke 21

Håper for deg!:cheers

Tuuusen takk! Må få deg med å januar gruppen!:joyful:
Jepp blir i midten av januar ca her da siden jeg mest sannsynlig ikke kan gå hele svangerskapet ut :) når jeg beregner mens termin så er datoen 1 februar men jeg kan regne med keisersnitt ca 3 uker før ca :) Max 2❤️ Ååå som vi håper nå :)

Vedlegg

• B77762B0-C43D-4F0F-837F-6DA7C39BD520.jpeg
    B77762B0-C43D-4F0F-837F-6DA7C39BD520.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 125
Dette var sykt interessant ! Har one step ett dårlig rykte på seg kanskje ? Håper eg også egentlig er og at babyplan bare ikkje slår ut :p gratulere så mye !!!:D

Ja, har sett at mange har vært ufornøyd med de her inne. Men rfsu 10 viste jo kjempe dårlig hos meg å. Har skjønt at make sure tester er tingen.
Krysser fingra for deg. :happy:

Ååå så spennende!❤️ Klarte ikke å dy meg, måtte bare se nærmere på denne:hilarious: Hvis man redigerer den litt er den jo rosa også!
Ja vi begge her hjemne så at den var rosa ❤️ Mannen måtte åpne en ny test å se om det var forskjell uten å ha tissa på den:joyful: du ser tydelig linjen men den er fargeløs! Å denne er der farge på

Ja vi begge her hjemne så at den var rosa ❤️ Mannen måtte åpne en ny test å se om det var forskjell uten å ha tissa på den:joyful: du ser tydelig linjen men den er fargeløs! Å denne er der farge på

Guri dette må bare bli noe❤️❤️❤️ Tester du mer i dag tror du, eller venter til i morgen?

Guri dette må bare bli noe❤️❤️❤️ Tester du mer i dag tror du, eller venter til i morgen?
Jeg tester i kveld ❤️❤️ Må jo det! :laughing002 Jeg er testetøs! Men hele familien min og mannens kommer i morgen og jeg har bedt mamma ta med vin og jeg skal kjøpe cava! Å jeg pleier å elske vin og jeg snuser og tar en røyk innimellom når det er fastligheter å alle vet vi prøver så det kommer til å bli lagt merke til i morgen :laughing001 faen! Hva gjør jeg? Om jeg faktisk kan se en tydelig strek i morgen??

Dette må jo faktisk bli baby!:woot::woot:
Ja ikke sant? Ingen symptomer! Som er litt merkelig for i alle mine dpo tider så har jeg hatt murringer osv. Den gangen jeg mista også hadde jeg sjuke smerter som om mensen kom når som helst. Nå merker jeg ingen ting fortsett fra at bh ene mine ikke passer lenger :laughing001

Jeg tester i kveld ❤️❤️ Må jo det! :laughing002 Jeg er testetøs! Men hele familien min og mannens kommer i morgen og jeg har bedt mamma ta med vin og jeg skal kjøpe cava! Å jeg pleier å elske vin og jeg snuser og tar en røyk innimellom når det er fastligheter å alle vet vi prøver så det kommer til å bli lagt merke til i morgen :laughing001 faen! Hva gjør jeg? Om jeg faktisk kan se en tydelig strek i morgen??
Du kjøper en alkoholfri vin og setter på en sånn avkjøler rundt flasken så ingen kan se den :smiley-angelic006

Men alkoholfri vin smaker skikkelig vondt:hilarious: jeg finner en alkoholfri cava kanskje? Skal på polet nå :)
Ja se hva du finner. Noen alkoholfrie er gode, men vanskelig å vite hvilken når man ikke har prøvd :p Kanskje de på polet vet hvilken folk kjøper mest av :smiley-bounce012

Mannen så den også :joyful: og han har ikke sett de skyggene jeg har hatt før :shy: så vi får håpe ❤️ Bare 9dpo så er lenge igjen:facepalm:
Jeg ser også strek!! Jeg hadde ingen strek 9dpo, testet både morgen og kveld 11dpo, på kvelden var den kjempe tydelig rosa og god babystrek :Heartred:Heartred Så dette ser lovende ut :love7

Ja ikke sant? Ingen symptomer! Som er litt merkelig for i alle mine dpo tider så har jeg hatt murringer osv. Den gangen jeg mista også hadde jeg sjuke smerter som om mensen kom når som helst. Nå merker jeg ingen ting fortsett fra at bh ene mine ikke passer lenger :laughing001
Men trenger absolutt ikke ha symptomer så tidlig! Jeg merket bare små detaljer. Og det med brystene er jo absolutt et tegn! Dette blir sykt spennende! Når ryker neste test?:D

satser på to tydelige streker nå de først kommer da! Mine planer om å vente til 12dpo gikk rett i vasken kan man si :laughing002 skulle liksom slippe alt stresset med å tyde svake streker. Men den gang ei, for her sitter jeg 8dpo med spørsmålet er det skygge eller er det strek? Og det skulle jeg gjerne vært foruten! Så like greit at du blir «tvunget» til å vente :laughing002
Kan ikke si at det gjør meg mer avslappet da :facepalm::D:angelic:

Kjøper digital etterpå. Hva tenker dere; teste i kveld, eller holde meg til i morgen? :laughing001 11/12 dpo i dag. (blitt litt usikker på om kanskje El var en dag seinere enn jeg trodde)

Back
Topp