Håper for deg!Mannen så den ogsåog han har ikke sett de skyggene jeg har hatt før
så vi får håpe
Bare 9dpo så er lenge igjen
![]()
Tuuusen takk! Må få deg med å januar gruppen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg!Mannen så den ogsåog han har ikke sett de skyggene jeg har hatt før
så vi får håpe
![]()

Jepp blir i midten av januar ca her da siden jeg mest sannsynlig ikke kan gå hele svangerskapet utHåper for deg!
Tuuusen takk! Må få deg med å januar gruppen!![]()
Hvis man redigerer den litt er den jo rosa også!Her er den tørkaHåper for deg!
Tuuusen takk! Må få deg med å januar gruppen!![]()

Dette var sykt interessant ! Har one step ett dårlig rykte på seg kanskje ? Håper eg også egentlig er og at babyplan bare ikkje slår utgratulere så mye !!!
![]()

Ja vi begge her hjemne så at den var rosaÅåå så spennende!Klarte ikke å dy meg, måtte bare se nærmere på denne
Hvis man redigerer den litt er den jo rosa også!
du ser tydelig linjen men den er fargeløs! Å denne er der farge påJeg ser streken. Så den på original bildet ogsåJeg overanalyserer denne testen min. Har gjort bildet i svart hvitt. Ser jeg syner? Klart umulig å vite om det er skygge eller babystrek, men det er en strek? Eller?
Vis vedlegget 326186

Ja vi begge her hjemne så at den var rosaMannen måtte åpne en ny test å se om det var forskjell uten å ha tissa på den
du ser tydelig linjen men den er fargeløs! Å denne er der farge på
Jeg tester i kveldGuri dette må bare bli noeTester du mer i dag tror du, eller venter til i morgen?
Jeg er testetøs! Men hele familien min og mannens kommer i morgen og jeg har bedt mamma ta med vin og jeg skal kjøpe cava! Å jeg pleier å elske vin og jeg snuser og tar en røyk innimellom når det er fastligheter å alle vet vi prøver så det kommer til å bli lagt merke til i morgen
faen! Hva gjør jeg? Om jeg faktisk kan se en tydelig strek i morgen??Ja ikke sant? Ingen symptomer! Som er litt merkelig for i alle mine dpo tider så har jeg hatt murringer osv. Den gangen jeg mista også hadde jeg sjuke smerter som om mensen kom når som helst. Nå merker jeg ingen ting fortsett fra at bh ene mine ikke passer lengerDette må jo faktisk bli baby!![]()

Du kjøper en alkoholfri vin og setter på en sånn avkjøler rundt flasken så ingen kan se denJeg tester i kveldMå jo det!
Jeg er testetøs! Men hele familien min og mannens kommer i morgen og jeg har bedt mamma ta med vin og jeg skal kjøpe cava! Å jeg pleier å elske vin og jeg snuser og tar en røyk innimellom når det er fastligheter å alle vet vi prøver så det kommer til å bli lagt merke til i morgen
faen! Hva gjør jeg? Om jeg faktisk kan se en tydelig strek i morgen??

Men alkoholfri vin smaker skikkelig vondtDu kjøper en alkoholfri vin og setter på en sånn avkjøler rundt flasken så ingen kan se den![]()
jeg finner en alkoholfri cava kanskje? Skal på polet nå Ja se hva du finner. Noen alkoholfrie er gode, men vanskelig å vite hvilken når man ikke har prøvdMen alkoholfri vin smaker skikkelig vondtjeg finner en alkoholfri cava kanskje? Skal på polet nå
![]()

Jeg ser også strek!! Jeg hadde ingen strek 9dpo, testet både morgen og kveld 11dpo, på kvelden var den kjempe tydelig rosa og god babystrekMannen så den ogsåog han har ikke sett de skyggene jeg har hatt før
så vi får håpe
![]()

Så dette ser lovende ut 
Men trenger absolutt ikke ha symptomer så tidlig! Jeg merket bare små detaljer. Og det med brystene er jo absolutt et tegn! Dette blir sykt spennende! Når ryker neste test?Ja ikke sant? Ingen symptomer! Som er litt merkelig for i alle mine dpo tider så har jeg hatt murringer osv. Den gangen jeg mista også hadde jeg sjuke smerter som om mensen kom når som helst. Nå merker jeg ingen ting fortsett fra at bh ene mine ikke passer lenger![]()
Kan ikke si at det gjør meg mer avslappet dasatser på to tydelige streker nå de først kommer da! Mine planer om å vente til 12dpo gikk rett i vasken kan man siskulle liksom slippe alt stresset med å tyde svake streker. Men den gang ei, for her sitter jeg 8dpo med spørsmålet er det skygge eller er det strek? Og det skulle jeg gjerne vært foruten! Så like greit at du blir «tvunget» til å vente
![]()

11/12 dpo i dag. (blitt litt usikker på om kanskje El var en dag seinere enn jeg trodde)Kjenner trykking og litt stikking i livmorområdet egentlig ingen murring, kan dette vere noe ?![]()