Så utrolig kjekt!! GratulererJeg er helt i sjokk! Etter 12 prøveperioder! Jeg er så lykkelig! Nå håper jeg bare den sitter hele veien
Vis vedlegget 326225

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjekt!! GratulererJeg er helt i sjokk! Etter 12 prøveperioder! Jeg er så lykkelig! Nå håper jeg bare den sitter hele veien
Vis vedlegget 326225

Tusen takk!Hurra hurraGleder meg til min digitale også
Gratulerer så mye
![]()
Jeg er helt i sjokk! Etter 12 prøveperioder! Jeg er så lykkelig! Nå håper jeg bare den sitter hele veien
Vis vedlegget 326225

4 timer siden jeg tisset sistSå nå tror jeg ikke det er noe vits å teste noe mere i dag
Her er det vist en liten spire
![]()
Jeg er helt i sjokk! Etter 12 prøveperioder! Jeg er så lykkelig! Nå håper jeg bare den sitter hele veien
Vis vedlegget 326225

Vis vedlegget 326225
Tusen takkSniker fra IKM uke 23 her, ble bare så nysgjerrig på om du gjorde noe annerledes denne måneden?!Er i pp10 nå, og det føles ganske uvirkelig å noensinne få positiv test.
Gratulerer så masse![]()
Ikke mye å se på test i dag, så mistet motet litt.Bare 8 dpo, så kan jo være for tidlig.
Med den svake streken jeg fikk på morgenen i går, 10 dpo, så kan jeg aldri i livet tro at jeg hadde fått noe mer enn blenda 8 dpo, så det kan være det bare er for tidligIkke mye å se på test i dag, så mistet motet litt.Bare 8 dpo, så kan jo være for tidlig.
Jeg fikk blenda 9dpo, men fin strek 11 dpo kveld! Så det er håpIkke mye å se på test i dag, så mistet motet litt.Bare 8 dpo, så kan jo være for tidlig.

GratulererVis vedlegget 326254
Da fikk jeg tatt denne, for et nydelig syn dette var
Gratulere til alle andre som har fått positive, og krysser fingrene for dere andre!!![]()