IKM uke 21

Ikke tatt flere tester nå. Blod en gang på papiret i går tidlig. Og litt etter sex med gubben idag morges. Men ikke noe mer. Men ser nok for meg at det er tr som kommer.
Ringte sykehuset for å høre når vi får beste time for å sjekke mannen. Da får jeg beskjed om at vi får ikke time før til høsten. Klikka helt og sa det går ikke Ann! Jeg er bikket 35 nå og klokka tikker for meg. Og vi har prøvd over 1 år. Så de skal kontakte meg neste uke for å fortelle mer. Pri 1 er at mannen får sjekket seg fort som mulig nå.

Vi sjekket oss privat hos Klinikk Hausken koster 2700 kr for sjekk av begge, billigere om dere bare skal sjekke han 1770kr. Ringte inn og fekk time 2 uker senere, noen ganger kan man også få raskere. Anbefales da fekk vi vite alt vi trengte på den timen :D

Ikke tatt flere tester nå. Blod en gang på papiret i går tidlig. Og litt etter sex med gubben idag morges. Men ikke noe mer. Men ser nok for meg at det er tr som kommer.
Ringte sykehuset for å høre når vi får beste time for å sjekke mannen. Da får jeg beskjed om at vi får ikke time før til høsten. Klikka helt og sa det går ikke Ann! Jeg er bikket 35 nå og klokka tikker for meg. Og vi har prøvd over 1 år. Så de skal kontakte meg neste uke for å fortelle mer. Pri 1 er at mannen får sjekket seg fort som mulig nå.
Jeg fikk også beskjed om at mannen ikke kunne teste seg før på høsten:( pga korona! Vi har også holdt på et år nå! Men jeg blir bare 34 år da! Så har jo et år til :) men håper dere får sjekket mannen snart :) å at det ordner seg❤️

Evt ta en hjemmetest for sædtest, vi gjorde det også før vi bestilte time til oss begge, hehhe den viste det samme som fertilitestklinikken gjorde ;)

https://www.farmasiet.no/product/89...AtyDWptqC1XxvIGbxe76eO76rfGWKoYMaAjhbEALw_wcB

Evt ta en hjemmetest for sædtest, vi gjorde det også før vi bestilte time til oss begge, hehhe den viste det samme som fertilitestklinikken gjorde ;)

https://www.farmasiet.no/product/89...AtyDWptqC1XxvIGbxe76eO76rfGWKoYMaAjhbEALw_wcB
Ja kanskje jeg skal bestille sånn. Hu jeg snakket med på tlf sa at selv om ikke vi skal inn til time for utredning før til høsten så er det ikke noe som sier at de ikke kan sende henvisning så mannen kan ta sædprøve. Hun skulle snakke med legen så ringe meg til uka da. Men jeg tror jeg skal bestille en sånn.

Men hvordan er babyplan sin sædtest? Den er jo mye billigere.

Aner ikkje, så mye positivt om den eg sendte så derfor vi prøvde den. Den teller ikkje bare antall sæd , men kor rask sæden er om eg ikkje hugser helt feil. Altså har lest om folk som har fått positiv på den, men så har det visst seg at det er dårligere enn den tilsier.. Men det roa nervene våre litt før vi bestemte oss for å sjekke oss privat :) Testen stemte med resultatet hos klinikken som sagt hos oss iallefall :D

10 dpo idag :) lurer på når jeg skal tørre å ta digital. Den jeg fikk positiv på var make sure tidligtest. Tok en vanlig på utvannet urin isted som var helt blank.. ble litt stressa av det..
Tipper du får positiv digital om noen dager? Om du har flere vanlige strimler som ikke er tidligtest så kan du jo sjekke med den ca når du kan ta digital:) men strek er strek❤️ Og den streken er jo tydelig rosa så du er gravid ❤️❤️

Har du en privat klinikk i nærheten? Da får du time med en gang og svarene fort! Skjønner godt din frustrasjon! Er selv 37 og har prøvd siden desember med hjelp av fertilitetsklinikken og alle mulige hormoner... :/

Tipper du får positiv digital om noen dager? Om du har flere vanlige strimler som ikke er tidligtest så kan du jo sjekke med den ca når du kan ta digital:) men strek er strek❤️ Og den streken er jo tydelig rosa så du er gravid ❤️❤️

Jaa, det tenker jeg også. Prøver å vente til søndag med å ta digital:) Takk for gode ord:Heartred:Heartred

Tok en test til jeg, på veldig konsentrert urin. Ser en veldig, veldig svak strek, men kan vel konkludere det med skygge siden jeg er 6 dpo? :wtf:

Tok en test jeg og. Nå skla jeg slutte å teste. Lei av å bare få negativ :-(
IMG_20200515_161022.jpg

Det blir så dårlig kvalitet når laster opp bildene her.

Vedlegg

• IMG_20200515_160928.jpg
    IMG_20200515_160928.jpg
    16,1 KB · Visninger: 91
Last edited:
Jepp! Nå har det klikka! Igjen :hilarious: jeg ser noe her! Legger ved fersk og tør test :facepalm:

Vedlegg

• 10C5D4FB-09C2-4FC7-A97A-6E91BEF39A3A.jpeg
    10C5D4FB-09C2-4FC7-A97A-6E91BEF39A3A.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 151
  • AAE1CD0A-9A0E-45EA-8D8C-94AA574AB33E.jpeg
    AAE1CD0A-9A0E-45EA-8D8C-94AA574AB33E.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 151
Jeg er definitivt ute, nå har det gått over i full mens. :( Om dette var en kjemisk eller om kroppen bare tullet med meg, vet jeg ikke. Men det gode er at jeg kan starte en ny runde raskere. Lykke til til alle dere andre damer og gratulerer så mye til de som er blitt gravid! :gen014

Back
Topp