Gikk på en smell i dag
6dpo og blenda test, som forventet
bilde innen tidsfrist og etter tidsfrist
bilde innen tidsfrist og etter tidsfrist Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bilde innen tidsfrist og etter tidsfrist Jeg har lest at det kan ta opp til fire dager. Og den gangen jeg var gravid for 15 år siden, hadde jeg også blødninger i flere dager, husker jeg. Krysser fingrene for deg!Er ikke helt som mens her heller, og har aldri fått mensen så tidlig i syklusen før på mine 16 år med mensto døgn med blødninger snart, så det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se hvor lenge det varer - og sjekke med test etterhvert. Første tanken var at det kunne vært festeblødning, men det har vart så lenge og vært mer enn det jeg greier å finne ut at en festeblødning pleier å være..
![]()
Haha, gi meg litt av det der! Og litt tiltakslyst. Føler meg helt dau! Nå skal det sies at jeg også har blitt forkjølet. Har fått svar på to tester i dag. Positiv g.test og negativ koronatest Blir ikke bedre enn det!Så gøy, gratulerer
Her er matlysten helt på styr, må tvinge i meg mat om dagen, og mat lukter generelt ikke godt. Det er et veldig godt tegn for et matvrak som meg tenker jeg![]()

Jeg skal teste i morgen tidlig. Skulle vente til helgen, så det ble fredagFlere som tenker å teste imorgentidlig?
Kjenner jeg er fryktelig nervøs samtidig som jeg nesten ikke kan vente.. er virkelig en berg og dalbane følelsesmessig denne prøvingen![]()
Fantastisk selvdisiplin
i morgen blir det dpo 11, så er veldig nervøs jeg og.. Hjelper ikke med alle disse symptomene som kommer og går heller. Er det bare innbilning, eller er det noe der? 
Gratulere såå myeHaha, gi meg litt av det der! Og litt tiltakslyst. Føler meg helt dau! Nå skal det sies at jeg også har blitt forkjølet. Har fått svar på to tester i dag. Positiv g.test og negativ koronatest Blir ikke bedre enn det!

Ja, jeg skal prøve å holde meg til 12 dpo. Egentlig det som var planen, men så blir man jo fristet... Uansett hvor mye jeg har å gjøre så snigler disse dagene seg avgårde!Jeg har heller ikke tidligtest og har tenkt å vente til 12 dpoSist jeg var gravid fikk jeg negativt resultat både 9, 10 og 11 dpo før positiv 12 dpo
Desto lenger du klarer å vente desto mer riktig resultat får du, du sparer også deg selv for sorgen over en potensiell kjemisk
![]()

Gratulerer så mye!!!! Så fantastisk! <3Haha, gi meg litt av det der! Og litt tiltakslyst. Føler meg helt dau! Nå skal det sies at jeg også har blitt forkjølet. Har fått svar på to tester i dag. Positiv g.test og negativ koronatest Blir ikke bedre enn det!
Herremin, hvordan klarer du å la være å ha tidlig test?????

Takk for oppmuntrende svarJeg har lest at det kan ta opp til fire dager. Og den gangen jeg var gravid for 15 år siden, hadde jeg også blødninger i flere dager, husker jeg. Krysser fingrene for deg!![]()
krysser fingrene for deg også! Gratulerer så masse!!Tuuusen takkKjenner faktisk på litt kvalme også i dag, og har kjent stikking i livmor helt siden innsett for 5 dager siden, så jeg er egentlig ikke i tvil!
![]()

Spennende! Det høres jo bra ut daEg skal teste i morgen ogsåer sykt spent da er eg 11 dpo og puppene er såå ekstremt ømme !

Jeg skal teste i morgen tidlig. Skulle vente til helgen, så det ble fredagFantastisk selvdisiplin
i morgen blir det dpo 11, så er veldig nervøs jeg og.. Hjelper ikke med alle disse symptomene som kommer og går heller. Er det bare innbilning, eller er det noe der?
![]()

Masse masse lykke til! Måtte snike meg inn for å si det!Eg skal teste i morgen ogsåer sykt spent da er eg 11 dpo og puppene er såå ekstremt ømme !

Eg skal teste i morgen ogsåer sykt spent da er eg 11 dpo og puppene er såå ekstremt ømme !

Oj.. Ser jo helt tydelig strekenJeg er i sjokk, og skjelverHadde seriøst mistet all håp. Men her syns jeg selv den ser rosa ut! Kan det virkelig være baby strek??
![]()

Jeg er i sjokk, og skjelverHadde seriøst mistet all håp. Men her syns jeg selv den ser rosa ut! Kan det virkelig være baby strek??
![]()