IKM uke 21

Gikk på en smell i dag :laughing002 6dpo og blenda test, som forventet :laughing002 bilde innen tidsfrist og etter tidsfrist

22D32912-FAAA-42E1-ACF2-2E35459C4F9B.jpeg

46A75E26-3AB4-45C5-B705-B31E767D22B7.jpeg

Er ikke helt som mens her heller, og har aldri fått mensen så tidlig i syklusen før på mine 16 år med mens :rolleyes: to døgn med blødninger snart, så det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se hvor lenge det varer - og sjekke med test etterhvert. Første tanken var at det kunne vært festeblødning, men det har vart så lenge og vært mer enn det jeg greier å finne ut at en festeblødning pleier å være.. :)
Jeg har lest at det kan ta opp til fire dager. Og den gangen jeg var gravid for 15 år siden, hadde jeg også blødninger i flere dager, husker jeg. Krysser fingrene for deg! :)

Så gøy, gratulerer:love7
Her er matlysten helt på styr, må tvinge i meg mat om dagen, og mat lukter generelt ikke godt. Det er et veldig godt tegn for et matvrak som meg tenker jeg:laughing002
Haha, gi meg litt av det der! Og litt tiltakslyst. Føler meg helt dau! Nå skal det sies at jeg også har blitt forkjølet. Har fått svar på to tester i dag. Positiv g.test og negativ koronatest Blir ikke bedre enn det!

Flere som tenker å teste imorgentidlig?:)
Kjenner jeg er fryktelig nervøs samtidig som jeg nesten ikke kan vente.. er virkelig en berg og dalbane følelsesmessig denne prøvingen:wacky:

Flere som tenker å teste imorgentidlig?:)
Kjenner jeg er fryktelig nervøs samtidig som jeg nesten ikke kan vente.. er virkelig en berg og dalbane følelsesmessig denne prøvingen:wacky:
Jeg skal teste i morgen tidlig. Skulle vente til helgen, så det ble fredag :laughing005 Fantastisk selvdisiplin :laughing005 i morgen blir det dpo 11, så er veldig nervøs jeg og.. Hjelper ikke med alle disse symptomene som kommer og går heller. Er det bare innbilning, eller er det noe der? :sad010

Haha, gi meg litt av det der! Og litt tiltakslyst. Føler meg helt dau! Nå skal det sies at jeg også har blitt forkjølet. Har fått svar på to tester i dag. Positiv g.test og negativ koronatest Blir ikke bedre enn det!
Gratulere såå mye:happy093

Jeg har heller ikke tidligtest og har tenkt å vente til 12 dpo:happy: Sist jeg var gravid fikk jeg negativt resultat både 9, 10 og 11 dpo før positiv 12 dpo:happy: Desto lenger du klarer å vente desto mer riktig resultat får du, du sparer også deg selv for sorgen over en potensiell kjemisk:Heartpink
Ja, jeg skal prøve å holde meg til 12 dpo. Egentlig det som var planen, men så blir man jo fristet... Uansett hvor mye jeg har å gjøre så snigler disse dagene seg avgårde! :meh:

Gratulerer så mye!!!! Så fantastisk! <3

Jeg skal teste i morgen tidlig. Skulle vente til helgen, så det ble fredag :laughing005 Fantastisk selvdisiplin :laughing005 i morgen blir det dpo 11, så er veldig nervøs jeg og.. Hjelper ikke med alle disse symptomene som kommer og går heller. Er det bare innbilning, eller er det noe der? :sad010

Krysser fingrene for to streker på oss! Må oppdatere her etter du har testet! Lykke til:):Heartpink

Begynne å bli rimelig klar for baby merke eg. Vi prøver, men hadde håpt at jeg klarte å slappe av og ikke tenke så mye hva tid eggløsning er osv og heller ikke ryke på tidlig tester. Men har sjekket hva tid termin er om at hvis at ting klaffer denne måneden. Da får jeg termin på bursdagen min til neste år skal ikke ha ikm før 23.05 så er fortsatt en stund til jeg kan ta en eventuell test..

Jeg er i sjokk, og skjelver :woot::woot: Hadde seriøst mistet all håp. Men her syns jeg selv den ser rosa ut! Kan det virkelig være baby strek??:rolleyes::rolleyes:

Vedlegg

• B67A28F0-2AD1-4FAC-856C-5D0C0036E93C.jpeg
    B67A28F0-2AD1-4FAC-856C-5D0C0036E93C.jpeg
    27,2 KB · Visninger: 163
Jeg er i sjokk, og skjelver :woot::woot: Hadde seriøst mistet all håp. Men her syns jeg selv den ser rosa ut! Kan det virkelig være baby strek??:rolleyes::rolleyes:

ÅÅåååå så herlig ! hvor mange dpo er du nå :D ?

Back
Topp