Jeg slenger meg med her
Førstegangsprøver-29-PP3-B1-EL 06/5(tror jeg) -IKM 20/5
Førstegangsprøver-29-PP3-B1-EL 06/5(tror jeg) -IKM 20/5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ligger vi helt likt i løypen!!1DPO i dagNå er det bare å vente på (innbilte) symptomer og prøve å stagge testetrangen så lenge som mulig(skal vente til nasjonaldagen har jeg bestemt!)
![]()
Men har lagt lista til fredag 15 mai for første testdag, og håper jeg klarer det Da ligger vi helt likt i løypen!!Men har lagt lista til fredag 15 mai for første testdag, og håper jeg klarer det
![]()

Nei så kult! Får håpe spiren sitte hos oss begge! Lagt inn mange aksjer?Og samme PP også ser jeg, så gøy! Tja, spørs om jeg klarer å holde meg heelt til søndag men.. Da gleder jeg meg i alle fall til å høre om testen din fredag neste uke(la dagene gå fort!)![]()

Nei så kult! Får håpe spiren sitte hos oss begge! Lagt inn mange aksjer?
Ja, la dagene gå fort! Heldigvis lysere tider, føler alltid det hjelper![]()
Dere da?Nei da har dere gjort det dere kanLa inn aksjer på onsdag, fredag, lørdag, søndag og mandag, så skal ikke stå på innsatsen i alle fallDere da?

Men er noe inni meg som sier det ikke går denne gang heller, håper inderlig den følelsen er feil!Nei da har dere gjort det dere kan
Nei samboer er ikke like ivrig som meg, så da har vi tatt annenhver dag! Så mandag sist uke, onsdag, fredag og søndag! så hååper det holderMen er noe inni meg som sier det ikke går denne gang heller, håper inderlig den følelsen er feil!
![]()
Og nå vet jeg også at symptomer på PMS er veldig likt symptomer på graviditet, som jeg fikk erfare i forrige PP

Samme her, prøver å tenke minst mulig på det, slik jeg ikke blir skuffet! Men alt jeg vil er å google og finne babytingJeg prøver å ikke ha for store forhåpninger nå, siden jeg ble så skuffa sist. Prøver å innstille meg på at det faktisk er vanlig at det tar noe mnd før spiren sitterOg nå vet jeg også at symptomer på PMS er veldig likt symptomer på graviditet, som jeg fikk erfare i forrige PP
Krysser fingrene for at vi blir positivt overrasket begge to![]()

Tror jeg skal få ikm i uke 21, men den har tullet litt de to siste syklusene så får se. Vi går ikke inn for å prøve aktivt men kjekt å følge med på om det blir noe baby eller om vi bare skal kose ossskal ha eggløsning denne uka.
Vi har 2 barn fra før så dette blir vårt 3 felles.
Er det slik at alle tar eggløsningstester?

Tror eggløsning var i går ut i fra smerter og slim. Usikker på syklus, men tror at IKM nå er rundt 19/20 istedenfor 22. Nå blir det spennende framover![]()

Nå er det lenge siden jeg var i dette gamet, fikk forrige for over 5 år siden. Når begynner dere egentlig å teste?![]()
Jeg skal prøve å vente til fredag neste uke, da er jeg 11 dpo! Veldig usikker på om jeg klarer å vente til da, men håper detNå er det lenge siden jeg var i dette gamet, fikk forrige for over 5 år siden. Når begynner dere egentlig å teste?![]()

Uff, det er kjipt! Håper spiren sitter uansettGrr.. har ventet og ventet på positiv EL, og når EL endelig kom, fikk mannen prestasjonsangst.. Fikk lagt inn aksjer to dager før EL, får håpe det holder. Sukk... Stakkars mannen, skjønner jo veldig godt at det ikke er så lettJeg sliter med tørrhet og med å slappe av og nyte det når det er sånn "Nå MÅ vi inseminere her, kom igjen før egget dør!!", men når det er jeg som sliter gjør det jo ikke noe mtp å bli gravid eller ei.
Vi kjørte annenhver dag denne perioden for at samboeren ikke skulle føle på samme «presset», tror han kjente litt på det sist mnd