lillehjerteknuser
Betatt av forumet
Jeg blir med
Synes det er så fint med slike grupper!
lillehjerteknuser - 24 - pp5 - b1 - EL 11.05 - IKM 23.05
lillehjerteknuser - 24 - pp5 - b1 - EL 11.05 - IKM 23.05
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da er det ikke mange dagene igjen til elDa var TR over her, så da er det bare å «hive seg rundt»![]()
wooohooo! Ja da er det ikke mange dagene igjen til elikke her heller! Fruktbar periode allerede til helgen
wooohooo!
![]()
Tror jeg også har fruktbar periode som begynner i helgaJa da er det ikke mange dagene igjen til elikke her heller! Fruktbar periode allerede til helgen
wooohooo!
![]()
Håper bare el-testene mine kommer i posten før helga
Så jeg håper på 2-3 egg, og hadde blitt kjempe glad for tvillinger eller drillinger!Jeg og fikk time fort for et par uker siden, ho sa at det var mange som avbestilte pga korona! Helt greit detFikk gyn time allerede i morgenså da er jeg spent
gikk fort gitt
![]()
Du må oppdatere oss i morgen!JaJeg og fikk time fort for et par uker siden, ho sa at det var mange som avbestilte pga korona! Helt greit detDu må oppdatere oss i morgen!
![]()
er helt sikkert det som har skjedd 
Lørdag på meg i følge FloTror jeg også har fruktbar periode som begynner i helgaHåper bare el-testene mine kommer i posten før helga
![]()
jeg har el på onsdag og regner med positiv el test på tirsdag
jeg temper på morningen nåLørdag på meg i følge Floså da er det bare å starte å legg inn aksjer
jeg har el på onsdag og regner med positiv el test på tirsdag
vet ikke om jeg skal ta strimler denne perioden
jeg temper på morningen nå
så satser på at jeg finner den da likevel
![]()

Heeei! Hvis noen har lyst til å svare på disse spørsmålene, hadde jeg blitt veldig glad
1. Hvor mange ganger har du planer om å "legge aksjer" denne pp?
2. Har du tenkt til å bruke noe "hjelpemidler" som f.eks babyklister osv?
Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er i tenkeboksen selv. Vi la aksjer 4 av de 5 mest fertile dagene forrige pp, men det gikk ikke likevel. Har aldri brukt noe for å "hjelpe svømmerne" heller, så er veldig nysgjerrig på om noen av dere gjør det.
Stooor klem fra en som gleder seg til å følge med på dere alle denne prøveperioden![]()

Jeg har gjort det samme som deg- 4/5 ganger hver gang. Denne perioden skal jeg også ta preseed som ConCon.Heeei! Hvis noen har lyst til å svare på disse spørsmålene, hadde jeg blitt veldig glad
Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er i tenkeboksen selv. Vi la aksjer 4 av de 5 mest fertile dagene forrige pp, men det gikk ikke likevel. Har aldri brukt noe for å "hjelpe svømmerne" heller, så er veldig nysgjerrig på om noen av dere gjør det.
Stooor klem fra en som gleder seg til å følge med på dere alle denne prøveperioden![]()
Så spennende! Gjøre også hjemmeinseminering! Jeg tar i tillegg mens-kopper for at svømmerne ikke kommer ut igjen. Har du prøvd det?Skal gjøre samme som de siste PP:
De siste 2 PP så har vi lagt aksjer 6 ganger. De tre dagene før positiv EL test, samme kveld som positiv test, og kvelden etter. Og også den femte dagen før positiv el-test. Mest bare i tilfelle EL ikke kom til å havne på den dagen jeg trodde.
Hjelpemiddel pga at vi gjør det ved hjelp av hjemme inseminering er et glidemiddel som heter pre-seed, hovedsaklig for å hjelpe svømmerne.
Ligger også med hoftene hevet i 30 min etterpå, for så å legge meg til å sove rett etterpå. Dette for å unngå at svømmerne slipper unna så fort
Ble gravid begge pp men første endte i kjemisk og andre i sa men jeg tviler veldig sterkt på at det er pga framgangsmåte.
Ved temping stiger temperaturen etter eggløsning, så det er først i ettertid man kan se at egget har sluppetJeg har også fruktbar periode fra søndag og EL på onsdag i følge appen. Tenkte å teste fra fredag. Har hørt at ved temping ser man at EL har funnet sted, og ved testing ser man at egget er i ferd med å bli sluppet?
1. Har prøvd å legge inn aksjer så mye som mulig alle de tidligere ppene (4-6 dager i fertil periode). Men har hørt/lest flere ganger at det holder med annenhver dag, for da får sæden spart seg opp igjen. Typ sex 4 og 2 dager før el, samme dag som el og dagen etter el, skal være optimaltHeeei! Hvis noen har lyst til å svare på disse spørsmålene, hadde jeg blitt veldig glad
Heeei! Hvis noen har lyst til å svare på disse spørsmålene, hadde jeg blitt veldig glad