*** IKM uke 21 ***

Skal, skal ikke teste på ny i dag?

Ja, det er det:). Vi får se.. Ikm er i morgen, men noen produserer jo hcg senere enn andre:)
Ja, jeg har selv en venninne som ikke testet klart positivt før hun var 6 uker på vei. Ta en ny test i morra, hvis ikke tanta kommer! :D

image.jpg image.jpg

Aff, trooor jeg ser noe men får det ikke på bilde :/ så jeg plukket testen fra hverandre, redigerte til sort/hvitt og alt som jeg lovet meg selv og ikke gjøre :meh: og trooor kaaanskje jeg ser noe hvis jeg legger godviljen til! Men umulig å se om det er skygge eller farge på streken!
Har ikke brukt disse testene før heller så vet ikke hvordan de er i forhold til skyggestreker osv.

Vis vedlegget 117687 Vis vedlegget 117687 Vis vedlegget 117688 Vis vedlegget 117687

Aff, trooor jeg ser noe men får det ikke på bilde :/ så jeg plukket testen fra hverandre, redigerte til sort/hvitt og alt som jeg lovet meg selv og ikke gjøre :meh: og trooor kaaanskje jeg ser noe hvis jeg legger godviljen til! Men umulig å se om det er skygge eller farge på streken!
Har ikke brukt disse testene før heller så vet ikke hvordan de er i forhold til skyggestreker osv.
Syns jeg kan skimte noe svakt, men usikkert om det er skygge:). Vi får vente å se:)

Ikke no sterkere i dag, kanskje kjemisk igjen da :p får bare vente å se. Ikm i morgen så...

Ha en super 17. Mai feiring alle sammen!!! :D

Vis vedlegget 117688 Vis vedlegget 117687

Jeg hadde sterkere blå strek enn det der og var desverre ikke gravid sist jeg testa med den testen :/ så du bør ikke åpne den :o

:):)
Jeg er 10 dpo i dag og fikk negativ test. Da er vel håpet ute. Sist jeg var gravid fikk jeg positiv 9-10 dpo. Da er det vel bare å vente på tanta:(

Back
Topp