Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detSkal, skal ikke teste på ny i dag?
Ser også noe svakt!Ser dere noe? Ser noe svakt, men sterkere enn i går..
Vis vedlegget 117683
Ja, det er detSer også noe svakt!spennende! Vanskelig å si om det er skygge eller strek.
Ja, jeg har selv en venninne som ikke testet klart positivt før hun var 6 uker på vei. Ta en ny test i morra, hvis ikke tanta kommer!Ja, det er det. Vi får se.. Ikm er i morgen, men noen produserer jo hcg senere enn andre
![]()
Ja, jeg har en billig stav, så jeg får prøve på detJa, jeg har selv en venninne som ikke testet klart positivt før hun var 6 uker på vei. Ta en ny test i morra, hvis ikke tanta kommer!![]()
Lykke til!Ja, jeg har en billig stav, så jeg får prøve på det![]()
TakkLykke til!![]()
og trooor kaaanskje jeg ser noe hvis jeg legger godviljen til! Men umulig å se om det er skygge eller farge på streken!Syns jeg kan skimte noe svakt, men usikkert om det er skyggeVis vedlegget 117687 Vis vedlegget 117687 Vis vedlegget 117688 Vis vedlegget 117687
Aff, trooor jeg ser noe men får det ikke på bilde :/ så jeg plukket testen fra hverandre, redigerte til sort/hvitt og alt som jeg lovet meg selv og ikke gjøreog trooor kaaanskje jeg ser noe hvis jeg legger godviljen til! Men umulig å se om det er skygge eller farge på streken!
Har ikke brukt disse testene før heller så vet ikke hvordan de er i forhold til skyggestreker osv.
Jeg hadde sterkere blå strek enn det der og var desverre ikke gravid sist jeg testa med den testen :/ så du bør ikke åpne denVis vedlegget 117688 Vis vedlegget 117687
Aff, trooor jeg ser noe men får det ikke på bilde :/ så jeg plukket testen fra hverandre, redigerte til sort/hvitt og alt som jeg lovet meg selv og ikke gjøreog trooor kaaanskje jeg ser noe hvis jeg legger godviljen til! Men umulig å se om det er skygge eller farge på streken!
Har ikke brukt disse testene før heller så vet ikke hvordan de er i forhold til skyggestreker osv.
Er du sikker på at den du tok i går ikke var skyggestrek?Ikke no sterkere i dag, kanskje kjemisk igjen dafår bare vente å se. Ikm i morgen så...
Ha en super 17. Mai feiring alle sammen!!!![]()
Ja hundre prosent, kjære vene, jeg så jo rosa strek!Er du sikker på at den du tok i går ikke var skyggestrek?
Jeg hadde sterkere blå strek enn det der og var desverre ikke gravid sist jeg testa med den testen :/ så du bør ikke åpne den![]()
Ah, god to know! Da omstiller jeg meg på at det ikke gikk denne gangeneventuelt tar en ny på tirsdag når bt testene kommer
hvis ikke tanta har dukket opp til da
Vis vedlegget 117695
Den var visst ikke sterkere, men så også strek!Så ta det med en klype salt
lykke til
![]()
okiJa hundre prosent, kjære vene, jeg så jo rosa strek!Jeg har sett mange skyggestreker og det var IKKE en av dem
Jeg åpna den seinere på kvelden å så en klar rosa strek også!
![]()