Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en meget svak strek på den nederste. Håper sånn at du får en fin og tydelig strek snart og at tr holder seg langt borteTror ikke det er no denne mnd![]()
Men tok en valunio,
Vis vedlegget 117365
Vis vedlegget 117366
Har en test igjen, den tar jeg i morgen eller 17 mai, er det ikke noe da så er det ikke no... Ikke håp denne mnd, men men...![]()
Gratulerer11 dpo i dag og det ser ut til at det blir tydeligere for hver dag. Ikke minst kjenner jeg at hormonene er på gang![]()
Å for noen fine tester11 dpo i dag og det ser ut til at det blir tydeligere for hver dag. Ikke minst kjenner jeg at hormonene er på gang![]()
11 dpo i dag og det ser ut til at det blir tydeligere for hver dag. Ikke minst kjenner jeg at hormonene er på gang![]()
Ja det er jo lov å håpe men, mistet det nå, gruer meg bare til mandag, fosterstilling og TR smerter! Jippi!Jeg ser en meget svak strek på den nederste. Håper sånn at du får en fin og tydelig strek snart og at tr holder seg langt borte![]()
Jeg kan nok bare strykes fra listen her, må ha hatt el en uke etter jeg trodde. Masse lykke til videre alle sammen her inneBlir nok å snike litt uansett
![]()
Nei ikke gi opp! Jeg ser noe på enkelte av testene dine. Det viktigste er jo at du ser noeJa det er jo lov å håpe men, mistet det nå, gruer meg bare til mandag, fosterstilling og TR smerter! Jippi!![]()
Jeg får sterkere tester så regner med at jeg kommer etter, men er bare 9 DPO så jubler ikke før den digitale viser gravidTuuusen takk
Håper mange kommer etter!!!
Dere som vil få termin sent i januar.
Om dere er gravide, flytter dere inn på januar eller februar da?
Jeg gikk overtid sist gang og det var så kjiiipt fordi jeg var sistemann som fødte. I tillegg byttet jeg måned. Vurderer å melde meg inn i februar denne gangen da jeg sikker blir å gå overtid denne gangen også![]()
Går fremover. Når tenker du å teste?8 dpo i dag.![]()
Ååå, dette er så spennendeJeg får sterkere tester så regner med at jeg kommer etter, men er bare 9 DPO så jubler ikke før den digitale viser gravidJeg får termin 29/1 og holder meg kun til januar tror jeg. Begge jentene er kommet før tiden så håper denne også gjør det
![]()
Tuuusen takk
Håper mange kommer etter!!!
Dere som vil få termin sent i januar.
Om dere er gravide, flytter dere inn på januar eller februar da?
Jeg gikk overtid sist gang og det var så kjiiipt fordi jeg var sistemann som fødte. I tillegg byttet jeg måned. Vurderer å melde meg inn i februar denne gangen da jeg sikker blir å gå overtid denne gangen også![]()
Så spennende. Gleder meg til bildeÅåå, dette er så spennende![]()
Ja, den skjønner jeg! Skulle ønske jeg også kunne fått på tenin eller før... Men det kan jo absolutt skje!
Tror jeg stikker og kjøper meg digital med en gang![]()
Ja, jeg har vært sist en gang så nå kan noen andre ta den plassenDet har jeg også lurt på om det skulle bli aktuelt. Tror jeg heller hadde flyttet inn i februar. Selv om jeg fikk en uke før tiden forrige gang. Men er som du sier, så utrolig kjedelig å være sist :/
Ja, jeg har vært sist en gang så nå kan noen andre ta den plassen
Men kanskje kan være på begge forum frem til ordinær ul har satt eksakt dato hvertfall
Jeg blir som regel flyttet mot min vilje der også![]()