*** IKM uke 21 ***

Mulig jeg har dårlig humor, eller har fått litt tidlig pms, men syns det der var litt smakløst. Er fryktelig mange her inne som har drømt og håpt i måneds- og årevis, og svake streker er faktisk håp, selv om de kanskje er innbilte. For noen er det håpet (som oftest blir knust) faktisk noe som gjør at de holder ut. For andre er det motsatt.
Enig med deg. Jeg er ikke en av dem som blir knust når tanta kommer, men blir jo så klart skuffet. Blir likevel ikke mer skuffet om tanta kommer etter å ha sett en svak strek enn dersom tanta kommer uten å ha sett strek. Jeg har prøvd på nr. 2 nå i 8 mnd, og har på den tiden vært gjennom 1 MA og 2 kjemiske. Jeg synes det er spennende og gøy å tyde alt for svake streker, både på egne og andres tester :p Dette gjør at prøvetiden blir litt mer utholdelig - i alle fall for meg :)

Ja alle har rett til sin mening. Men for meg så gir det meg ikke mer håp å lure meg selv hver mnd.

Ja alle har rett til sin mening. Men for meg så gir det meg ikke mer håp å lure meg selv hver mnd.

du må mene og synes hva du vil, og helt ok at du sier/skriver det også, - men det du gjorde der kan oppfattes som å håne/latterliggjøre dem som klamrer seg til håpet hver mnd og det syns jeg ikke noen har rett til.

Edit: når det er sagt, så må jeg si at jeg tror helst det var ubetenksomt heller enn gjort med intensjon om å såre noen

Jeg tror alle må gjøre prøvingen til det beste for seg selv :) Enten det er å teste tidlig, vel vitende om at tanta kommer tross svake streker, eller om det er å vente med testingen til IKM. Men jeg mener også at de som velger å legge ut bilde av usynlige streker må få lov til det, uten å bli gjort narr av (beklager hvis jeg høres litt krassere ut her enn det som er ment, fant ikke noen annen måte å si det på).

Og så håper jeg du snart får noe annet enn skyggestreker på testene dine :) Og at du ikke får mindre håp av å ikke lure deg selv hver måned ;)

Jeg tror alle må gjøre prøvingen til det beste for seg selv :) Enten det er å teste tidlig, vel vitende om at tanta kommer tross svake streker, eller om det er å vente med testingen til IKM. Men jeg mener også at de som velger å legge ut bilde av usynlige streker må få lov til det, uten å bli gjort narr av (beklager hvis jeg høres litt krassere ut her enn det som er ment, fant ikke noen annen måte å si det på).

Og så håper jeg du snart får noe annet enn skyggestreker på testene dine :) Og at du ikke får mindre håp av å ikke lure deg selv hver måned ;)
Jeg har faktisk helt blendahvite tester uten skygger ;)

Håper litt det er en sen festeblødning. Kan jo hende.
Var på do igjen nå, og kjente litt oppi der, og utfloden var svakt farget med koagulert blod.
Så jeg håper i det lengste :)
Men ja, æsj, veldig kjedelig hvis det er TR som sniker...
Vi krysser fingrene for at det er festenlødning :)

Mulig jeg har dårlig humor, eller har fått litt tidlig pms, men syns det der var litt smakløst. Er fryktelig mange her inne som har drømt og håpt i måneds- og årevis, og svake streker er faktisk håp, selv om de kanskje er innbilte. For noen er det håpet (som oftest blir knust) faktisk noe som gjør at de holder ut. For andre er det motsatt.
Enig.

Sånn mens håpet ennå lever for alle: når er deres eventuelle termin? Min er ca 1 februar (EL termin)

Det er ikke så rart at du ikke ser en strek,FOrdi det er en negativ test :)
Men ville bare teste om noen "så" en strek og det var det.
Det du kan skimte her er det hakket som er der fargestoffet kommer viss du har positiv test.Men synes dette er ett godt eksempel på hvordan man kan lure seg selv med redigering.
Ehhh... Så frekt. Sbakk om å latterliggjøre andre!

Det er godt at det er hjelp å få og skjer det på egenhånd så er det en bonus :) Min søster har en nydelig IVF prins på 7 år og lillebroren på 6 år kom som en overraskelse uten å prøve :D

Ja, heldigvis mulig at vi kanskje kan lykkes med hjelp. Jeg er glad for at jeg lever i 2015. :)

Sånn mens håpet ennå lever for alle: når er deres eventuelle termin? Min er ca 1 februar (EL termin)
Min el-termin er 29. januar. Og håpet lever i beste velgående, da evt termin er dagen etter sønnen min sin bursdag :) (Om man egentlig bør håpe på spire med termin så tett bursdagen til nr. 1 er nå en helt annen sak :p)

Når dere beregner termin utfra EL hvordan gjør dere da? Den dagen EL-testen ble positiv eller når den sluttet å være positiv?

Her har det kommet masse flotte streker allerede :):)

Er bare 5 dpo selv med masse ekstremt mye utflod i dag :) Kjenner noen mensmurringer her jeg ligger nå så jeg krysser fingerne :D

Back
Topp