*** IKM uke 21 ***

11 dpo i dag og det ser ut til at det blir tydeligere for hver dag. Ikke minst kjenner jeg at hormonene er på gang :joyful::jimlad::grumpy:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    568,5 KB · Visninger: 116
  • image.jpg
    image.jpg
    610,1 KB · Visninger: 112
Jeg kan nok bare strykes fra listen her, må ha hatt el en uke etter jeg trodde. Masse lykke til videre alle sammen her inne:D Blir nok å snike litt uansett;)

Tuuusen takk :D
Håper mange kommer etter!!! :)
Dere som vil få termin sent i januar.
Om dere er gravide, flytter dere inn på januar eller februar da?
Jeg gikk overtid sist gang og det var så kjiiipt fordi jeg var sistemann som fødte. I tillegg byttet jeg måned. Vurderer å melde meg inn i februar denne gangen da jeg sikker blir å gå overtid denne gangen også:)

Ja det er jo lov å håpe men, mistet det nå, gruer meg bare til mandag, fosterstilling og TR smerter! Jippi! :o
Nei ikke gi opp! Jeg ser noe på enkelte av testene dine. Det viktigste er jo at du ser noe :) Mine tester er også svake og kommer ikke frem på bildet, men streken er der og den blir sterkere. Vi holder på håpet så lenge vi kan :)

Jeg gikk overtid sist gang og det var så kjiiipt fordi jeg var sistemann som fødte. I tillegg byttet jeg måned. Vurderer å melde meg inn i februar denne gangen da jeg sikker blir å gå overtid denne gangen også:)
Jeg får sterkere tester så regner med at jeg kommer etter, men er bare 9 DPO så jubler ikke før den digitale viser gravid :) Jeg får termin 29/1 og holder meg kun til januar tror jeg. Begge jentene er kommet før tiden så håper denne også gjør det :D

Jeg får sterkere tester så regner med at jeg kommer etter, men er bare 9 DPO så jubler ikke før den digitale viser gravid :) Jeg får termin 29/1 og holder meg kun til januar tror jeg. Begge jentene er kommet før tiden så håper denne også gjør det :D
Ååå, dette er så spennende :)
Ja, den skjønner jeg! Skulle ønske jeg også kunne fått på tenin eller før... Men det kan jo absolutt skje! :)
Tror jeg stikker og kjøper meg digital med en gang :)

Gratulerer alle med positive tester :D Mine testet blir ikke noe sterkere. Jeg ser fortsatt svak strek på dem, men tror det bare er skygge der teststreken skal komme opp. Har i dag begynt å spotte litt brunt, så jeg forbereder med på tanta om få dager :p

Det har jeg også lurt på om det skulle bli aktuelt. Tror jeg heller hadde flyttet inn i februar. Selv om jeg fikk en uke før tiden forrige gang. Men er som du sier, så utrolig kjedelig å være sist :/

Det har jeg også lurt på om det skulle bli aktuelt. Tror jeg heller hadde flyttet inn i februar. Selv om jeg fikk en uke før tiden forrige gang. Men er som du sier, så utrolig kjedelig å være sist :/
Ja, jeg har vært sist en gang så nå kan noen andre ta den plassen :p
Men kanskje kan være på begge forum frem til ordinær ul har satt eksakt dato hvertfall :)
Jeg blir som regel flyttet mot min vilje der også :)

Ja, jeg har vært sist en gang så nå kan noen andre ta den plassen :p
Men kanskje kan være på begge forum frem til ordinær ul har satt eksakt dato hvertfall :)
Jeg blir som regel flyttet mot min vilje der også :)

Hehe ja det er noe med det også :)
Jeg ble flytta frem to dager der også så var egentlig bare kjempeheldig med alt forrige svangerskap!

Back
Topp