Tja. Er veldig usikker. Er så lenge siden jeg har hatt en "vanlig" mens. Sluttet på cerazette for en 5 uker siden, så regner nesten med at det er syklusen som er på utur ennå. Brukte aldri å ha el blødning tidligere. Har også tatt eltester den siste uka som er helt blanke, så tror egentlig kroppen trenger litt mer tid på å komme i rute.Hvordan syklusdag er du på? Ser at du sto oppført med IKM mandag, det er jo akkurat to uker til... Du kan ikke ha fått en el-blødning da? Jeg har ofte en "ekstramensen" i tiden rundt el. Nok til at jeg må bruke bind eller tampong, men bare en dag eller to. Før jeg begynte å kartlegge syklusen min trodde jeg at jeg fikk tr i hytt og gevær, men har i ettertid skjønt at jeg får midtsyklusblødning rett etter at egget har sluppetTester du for el?
Vet det sies at litt blod+el = ekstra fruktbar, men for meg betyr det nok heller hormonforstyrrelser som gjør at jeg blør av og på gjennom hele syklusen. Og jeg er redd for at det er årsaken til at en spire ikke klarer å feste seg skikkelig sånn at jeg får kjemisk hele tiden