*** IKM uke 21 ***

Hvordan syklusdag er du på? Ser at du sto oppført med IKM mandag, det er jo akkurat to uker til... Du kan ikke ha fått en el-blødning da? Jeg har ofte en "ekstramensen" i tiden rundt el. Nok til at jeg må bruke bind eller tampong, men bare en dag eller to. Før jeg begynte å kartlegge syklusen min trodde jeg at jeg fikk tr i hytt og gevær, men har i ettertid skjønt at jeg får midtsyklusblødning rett etter at egget har sluppet :pTester du for el?
Tja. Er veldig usikker. Er så lenge siden jeg har hatt en "vanlig" mens. Sluttet på cerazette for en 5 uker siden, så regner nesten med at det er syklusen som er på utur ennå. Brukte aldri å ha el blødning tidligere. Har også tatt eltester den siste uka som er helt blanke, så tror egentlig kroppen trenger litt mer tid på å komme i rute.

IKM 19. mai om ikke crinone usetter den da. fikk positiv eggløsning test idag :) PP 18

Bah! Fortsatt knallpositiv el-test! Hadde håpet på dpo i morgen, men hva er vel en dag fra eller til i disse prøvetider :shifty:
Det gjør direkte VONDT i høyre eggstokk, så vet faktisk ikke om jeg klarer aksjer i kveld :p

Og igjen har jeg begynt å spotte :arghh: Vet det sies at litt blod+el = ekstra fruktbar, men for meg betyr det nok heller hormonforstyrrelser som gjør at jeg blør av og på gjennom hele syklusen. Og jeg er redd for at det er årsaken til at en spire ikke klarer å feste seg skikkelig sånn at jeg får kjemisk hele tiden :sorry:

Men kan ikke ta sorgene på forskudd! Uansett - snart dpo :D

Positiv el test i går og i forgårs. Spent på om den er negativ i dag. DPO perioden er jo noe for seg selv. Pleier å bli den testetøsa Har bestilt 50 testet fra ebay

I dag tidlig var El-testen negativ og i dag er siste aksje lagt så da håper jeg det holder.De sier el er 24-48 t etter positiv test så da burde eggeløsning være seinest i morgen tidlig:) Så da er det bare å vente i spenning :)

Siste pergo tatt I går :) er 9 dpo I dag og kjenner EL nærmer seg allerede :)

Vi ligger helt likt. :) Hadde vært gøy om det endelig klaffet nå (helt til termin). :D

Jeg er på CD 9, tok siste Letrozol i går, og kroppen er helt turbo. I går og i dag har jeg hatt kraftige menssmerter, endosmerter og ja, vondter her og der. Tempen i dag er rett-før-EL-lav, og tappen er åpen. Så jeg vet ikke hva kroppen driver med, lurer nesten på om egget holder på å tyvstarte (skal jo egentlig komme på mandag/CD 15 når jeg bruker Letrozol.)

Jeg tok en EL-test, siden kroppen er sånn EL-rar, den var egentlig ganske sterk (altså, helt negativ, men sterk dersom EL egentlig først skal komme på mandag).
ImageUploadedByBV Forum1430827336.889957.jpg

Vi sikrer oss med aksjer hvert fall, så får vi se.

Jeg har vært på Riksen i dag, forsamtale for IVF, så det er godt å vær et stort skritt videre på veien mot baby. Siden jeg ikke egentlig har troen på hjemmeprøving lenger. :)

Ons/torsdag om 1 uke starter jeg testing og det virker jo som en evighet til.
Heldigvis er det mye som skjer imellom.
Håper virkelig på klaff nå er allerede halvveis lei etter å ha prøvd siden februar. Er ikke den mest tålmodige personen hehe :)

Last edited:
Back
Topp