*** IKM uke 21 ***

Dagens test. Etter den ble tørr. Håper den er sterk og klar i morgen.
I fjord ble testen negativ 10 og 11 dpo. Men fikk en tydelig strek 12 dpo. Så det er jo lov å håpe☺
Det fikk jeg også :) så vi får krysse fingerne for positive I morgen :D

Eg e altså så kvalm! Har vert så uggen de siste dagene, og skikkelig mageknipe innimellom. Tørster og e skikkelig tørr i munnen! Sært! Men fremdeles ikkje antydning til positiv test.. :)

Trenger ingen tydehjelp på denne!:D <3 Clearblue advanced fertilitetsmåler<3 Anbefales på det varmeste. Forhåpentligvis kan jeg snart selge min, hvis bare spiren sitter!! Også jeg som ikke turte å teste da, i frykt for å bli skuffet!

Vedlegg

• gravid.jpg
    gravid.jpg
    36,1 KB · Visninger: 151
Trenger ingen tydehjelp på denne!:D <3 Clearblue advanced fertilitetsmåler<3 Anbefales på det varmeste. Forhåpentligvis kan jeg snart selge min, hvis bare spiren sitter!! Også jeg som ikke turte å teste da, i frykt for å bli skuffet!

Gratulerer! :)

Gratulerer så mye :)

Jeg har så lyst til å ta en test til. Men det er jo bare tull. Herregud gi meg litt selvkontroll :D

Kult :D Gratulerer :D

Da er det i såfall kroppen som innbiller seg ting . Men ikke denne gangen. For nå skal vi til februar begge to :D
Ja da må kroppen til psykolog for dette er det verste jeg har kjent. Har blitt værre utover dagen :o

Jaaa det skal vi:D

Vil gjerne flyttes til terminforum..:)

Det er bare å skrive på det terminforumet du hører til nå det. :) Januar eller februar vel (om du er 13 dpo eller mer så er det januar, er du 12 dpo eller mindre så er det februar.) Og så må du si ifra på Oppropslisten på toppen her inne på Før svangerskapet.

Det er bare å skrive på det terminforumet du hører til nå det. :) Januar eller februar vel (om du er 13 dpo eller mer så er det januar, er du 12 dpo eller mindre så er det februar.) Og så må du si ifra på Oppropslisten på toppen her inne på Før svangerskapet.
Du mener vel motsatt? Herlighet jeg sliter sånn med å finne ut hvor jeg hører til..Prøvde terminkalk.. Hadde jo festeblødning tidlig i forje uke, eggløsning 4-5 mai og første dagen i forje syklus 14.4...Kan det stemme at det blir 28 januar da?

Back
Topp