Det fikk jeg ogsåDagens test. Etter den ble tørr. Håper den er sterk og klar i morgen.
I fjord ble testen negativ 10 og 11 dpo. Men fikk en tydelig strek 12 dpo. Så det er jo lov å håpe☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fikk jeg ogsåDagens test. Etter den ble tørr. Håper den er sterk og klar i morgen.
I fjord ble testen negativ 10 og 11 dpo. Men fikk en tydelig strek 12 dpo. Så det er jo lov å håpe☺
Krysser alt jeg kan.Det fikk jeg ogsåså vi får krysse fingerne for positive I morgen
![]()
Jeg også. Da skjønner jeg ikke noe altså spesielt ikke nå :/Krysser alt jeg kan.
Kommer tr så vet jeg ikke hva jeg gjør :/
Trenger ingen tydehjelp på denne!<3 Clearblue advanced fertilitetsmåler<3 Anbefales på det varmeste. Forhåpentligvis kan jeg snart selge min, hvis bare spiren sitter!! Også jeg som ikke turte å teste da, i frykt for å bli skuffet!
Gratulerer så myeTrenger ingen tydehjelp på denne!<3 Clearblue advanced fertilitetsmåler<3 Anbefales på det varmeste. Forhåpentligvis kan jeg snart selge min, hvis bare spiren sitter!! Også jeg som ikke turte å teste da, i frykt for å bli skuffet!
Da er det i såfall kroppen som innbiller seg ting . Men ikke denne gangen. For nå skal vi til februar begge toJeg også. Da skjønner jeg ikke noe altså spesielt ikke nå :/
KultTrenger ingen tydehjelp på denne!<3 Clearblue advanced fertilitetsmåler<3 Anbefales på det varmeste. Forhåpentligvis kan jeg snart selge min, hvis bare spiren sitter!! Også jeg som ikke turte å teste da, i frykt for å bli skuffet!
Ja da må kroppen til psykolog for dette er det verste jeg har kjent. Har blitt værre utover dagenDa er det i såfall kroppen som innbiller seg ting . Men ikke denne gangen. For nå skal vi til februar begge to![]()
Lykke til I ny pp ♡♡Da kom tr, to dager for tidlig![]()
Det er bare å flytte detVil gjerne flyttes til terminforum..![]()
Vil gjerne flyttes til terminforum..![]()
Du mener vel motsatt? Herlighet jeg sliter sånn med å finne ut hvor jeg hører til..Prøvde terminkalk.. Hadde jo festeblødning tidlig i forje uke, eggløsning 4-5 mai og første dagen i forje syklus 14.4...Kan det stemme at det blir 28 januar da?Det er bare å skrive på det terminforumet du hører til nå det.Januar eller februar vel (om du er 13 dpo eller mer så er det januar, er du 12 dpo eller mindre så er det februar.) Og så må du si ifra på Oppropslisten på toppen her inne på Før svangerskapet.