*** IKM uke 21 ***

Har ikke fått tante rødt ennå. Har IKM I dag, men tok en test nå og jeg kunne skimte en strek, men et nok bare ønsketenkning. Vi får se om ho melde sin ankomst idag. Bruke å komme presis. Denne måneden har jeg tatt babyklister så får håpe det hjalp. Forrige måned tok jeg wild yam, men det funket ikke.

Last edited:
Da var tanta på plass her. To dager før ikm, samme dag jeg hadde positiv el-test. Betyr det at egget slapp den dagen? Tror jeg regner ikm neste gang fra positiv test...

TR er på plass her, så da går jeg videre til neste PP. IKM blir vel da i uke 26

I går fant jeg en test jeg tok på ikm på mandag.

ImageUploadedByBV Forum1432101371.342739.jpg

ImageUploadedByBV Forum1432101404.235969.jpg

Blir alle cb slik dagen etter? At de får en sånn skyggestrek?

I går fant jeg en test jeg tok på ikm på mandag.

Vis vedlegget 118185

Vis vedlegget 118186

Blir alle cb slik dagen etter? At de får en sånn skyggestrek?
Jeg har ikke opplevd at det kommer skygge dagen etter... Har faktisk aldri opplevd skygge på CB+ i det hele tatt. Hadde jeg fått en sånn test som det der, ville jeg begynt å lure :p

Hvordan er det med TR nå? Tatt seg opp eller? o_O

Jeg har ikke opplevd at det kommer skygge dagen etter... Har faktisk aldri opplevd skygge på CB+ i det hele tatt. Hadde jeg fått en sånn test som det der, ville jeg begynt å lure :p

Hvordan er det med TR nå? Tatt seg opp eller? o_O
Jeg lurer veldig altså.... Nei ikke tatt seg opp, utrolig mild TR..... Pleier å fosse ut, men neida! Mandagen var vond med tanke på murringene, men ellers var det mildt. Må sjekke med en test snart :)

Da var tanta på plass her. To dager før ikm, samme dag jeg hadde positiv el-test. Betyr det at egget slapp den dagen? Tror jeg regner ikm neste gang fra positiv test...
TR er på plass her, så da går jeg videre til neste PP. IKM blir vel da i uke 26

Så kjedelig. :( Lykke til i ny pp begge to!

Huff da:( Lykke til i neste pp.
Kan jeg spørre deg hva du mener med at du kjører på med full gass som vanlig? Mener du at du gjør masse og har det travelt og at dette påvirker om du blir gravid eller ikke? Synes bare det var interessant, har ikke tenkt så mye på det før..
Takk blir ikke flere pp'r. Har ikke naturlug EL og får se om det blir noe mere pergoprøving..
Nei var at jeg ikke pleier å spotte, men får TR for fult med en gang. (Noe den har gjort nå)

Lykke til :-)

Da var testen tørket og jeg kan vel egentlig ikke se noe, men tørr ikke gi opp før fredag :P er 11 dpo I dag :)

Vedlegg

• 1432109931621.jpg
    1432109931621.jpg
    14,7 KB · Visninger: 146
Alltid? Oi... Ja forventer ingenting, altså... Men veldig rar TR...

Ja. Kroppen kan dessverre fortsette å lage litt hcg leeeeeeenge etter abort/graviditet. Det har blitt svakere og svakere skygge etter hvert som tiden har gått, men jeg får fortsatt svake skygger uansett. Jeg kan teste under tr, rett etter tr, før EL, etter EL eller ja, når som helst. Siden jeg sannsynligvis fortsatt har bittelitt hcg så får jeg alltid en skygge.

Vi er flere som har opplevd akkurat det samme etter abort.

Skyggene mine var tydeligst de første 6 månedene etter aborten.

Takk :)
Har bestilt legetime for å få sjekket om jeg har noen mangler nå :)
Og samboeren vil sjekke svømmerne sine. Så vi får se hvordan dette går :)

Lykke til hos legen. :)

Lady in red er på plass.

Dagens test. Etter den ble tørr. Håper den er sterk og klar i morgen.
I fjord ble testen negativ 10 og 11 dpo. Men fikk en tydelig strek 12 dpo. Så det er jo lov å håpe☺

Vedlegg

• 1432127146485.jpg
    1432127146485.jpg
    21,5 KB · Visninger: 141
Back
Topp