**IKM uke 21**

Flere enn meg som ser streken? Glemte å ta tiden, men er rimelig sikker på at d ikke gikk mer enn 3 min. Ikm i morgen, og masse murringer, så jeg hadde egentlig gitt opp håpet!

Ser en liten strek der ja!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Flere enn meg som ser streken? Glemte å ta tiden, men er rimelig sikker på at d ikke gikk mer enn 3 min. Ikm i morgen, og masse murringer, så jeg hadde egentlig gitt opp håpet!
Det er det strek :D gratulerer :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Testet på nytt i dag jeg også. Streken er kraftigere nå. Den nederste er fra i dag.
mudaqara.jpg

Nå håper jeg bare den sitter. Forrige gang testet jeg ikke før i uke 6. Ble kortere ventetid da .. :)

Testet på nytt i dag jeg også. Streken er kraftigere nå. Den nederste er fra i dag.
mudaqara.jpg

Nå håper jeg bare den sitter. Forrige gang testet jeg ikke før i uke 6. Ble kortere ventetid da .. :)
Gratulerer :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Dagens test.
Syns jeg skrimter noe bedre her enn i går :) har ikke delt den ennå

ImageUploadedByBV Forum1400828667.290694.jpg

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

mudaqara.jpg

Gratulerer!! Ser den veldig tydelig og godt! Lykke til!!

Da begynner brystene å bli ømme endelig :D har tatt på meg monster bh'en for å se hvor ømme de egentlig er i kveld :P Hehe

12 dpo i dag og har kikket et par ganger på testene og jeg ser steker på alle sammen :D skal klare å vente med å teste til tirsdag nå :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Da begynner brystene å bli ømme endelig :D har tatt på meg monster bh'en for å se hvor ømme de egentlig er i kveld :p Hehe

12 dpo i dag og har kikket et par ganger på testene og jeg ser steker på alle sammen :D skal klare å vente med å teste til tirsdag nå :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Kjempeglad på dine vegne! :) så pergo fikset for deg, men ikke for meg denne pp. Satser på neste pp jeg da :) og om ikke det går, så blir mange gravide den pp de har pause fra pergo, har jeg lest.

Var på gu i dag... Jeg har cycter på begge eggstokkene, den ene var 4,2 cm i diameter.... Men fikk ihvertfall svar på det nå da, så kommer ikke til å vente på at tr ikke skal dukke opp i morgen....

Prøver på nr 1.... Håper så inderlig at det skal klaffe snart!! Pp12

Kjempeglad på dine vegne! :) så pergo fikset for deg, men ikke for meg denne pp. Satser på neste pp jeg da :) og om ikke det går, så blir mange gravide den pp de har pause fra pergo, har jeg lest.
Tusen takk :D det er litt uforberedt for vi hadde kanskje trodd det ikke skulle klaffe før ¨på kur 2 :) men dette er virkelig en gledelig overraskelse :)
Krysser fingerne for deg <3

Når jeg skal laste opp bilder kommer det bare at filen er for stor, hva kan jeg gjøre med det?
Du kan gå inn på redigeringsprogram og forminske bilde :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Åhh dette ble litt teknisk for meg :-o

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Det skal jaggu ikke være lett bestandig :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Hehe nei det er helt sikkert :-D

Hehehe
Har du testet i dag?:) så du er strek?:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Hehehe
Har du testet i dag?:) så du er strek?:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jo fikk postet det som en egen tråd for litt siden :-D

Var på gu i dag... Jeg har cycter på begge eggstokkene, den ene var 4,2 cm i diameter.... Men fikk ihvertfall svar på det nå da, så kommer ikke til å vente på at tr ikke skal dukke opp i morgen....

Prøver på nr 1.... Håper så inderlig at det skal klaffe snart!! Pp12
har du regelmessig mens så trenger det ikke ha noe å si, jeg har en på 4×3,5 men det kan forandre seg i syklus osv.annet er om det er klase med mange cyster,da kan det være pco

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp