Flere enn meg som ser streken? Glemte å ta tiden, men er rimelig sikker på at d ikke gikk mer enn 3 min. Ikm i morgen, og masse murringer, så jeg hadde egentlig gitt opp håpet!
Ser en liten strek der ja!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn meg som ser streken? Glemte å ta tiden, men er rimelig sikker på at d ikke gikk mer enn 3 min. Ikm i morgen, og masse murringer, så jeg hadde egentlig gitt opp håpet!
Det er det strekFlere enn meg som ser streken? Glemte å ta tiden, men er rimelig sikker på at d ikke gikk mer enn 3 min. Ikm i morgen, og masse murringer, så jeg hadde egentlig gitt opp håpet!
GratulererTestet på nytt i dag jeg også. Streken er kraftigere nå. Den nederste er fra i dag.![]()
Nå håper jeg bare den sitter. Forrige gang testet jeg ikke før i uke 6. Ble kortere ventetid da ..![]()
Gratulerer!! Ser den veldig tydelig og godt! Lykke til!!Testet på nytt i dag jeg også. Streken er kraftigere nå. Den nederste er fra i dag.![]()
Nå håper jeg bare den sitter. Forrige gang testet jeg ikke før i uke 6. Ble kortere ventetid da ..![]()
Kjempeglad på dine vegne!Da begynner brystene å bli ømme endelighar tatt på meg monster bh'en for å se hvor ømme de egentlig er i kveld
Hehe
12 dpo i dag og har kikket et par ganger på testene og jeg ser steker på alle sammenskal klare å vente med å teste til tirsdag nå
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Tusen takkKjempeglad på dine vegne!så pergo fikset for deg, men ikke for meg denne pp. Satser på neste pp jeg da
og om ikke det går, så blir mange gravide den pp de har pause fra pergo, har jeg lest.
Du kan gå inn på redigeringsprogram og forminske bildeNår jeg skal laste opp bilder kommer det bare at filen er for stor, hva kan jeg gjøre med det?
Jeg lastet ned en App som het "AVG shrinker"Når jeg skal laste opp bilder kommer det bare at filen er for stor, hva kan jeg gjøre med det?
Det skal jaggu ikke være lett bestandigÅhh dette ble litt teknisk for meg :-o
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
HeheheHehe nei det er helt sikkert :-D
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Hehehe
Har du testet i dag?så du er strek?
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
har du regelmessig mens så trenger det ikke ha noe å si, jeg har en på 4×3,5 men det kan forandre seg i syklus osv.annet er om det er klase med mange cyster,da kan det være pcoVar på gu i dag... Jeg har cycter på begge eggstokkene, den ene var 4,2 cm i diameter.... Men fikk ihvertfall svar på det nå da, så kommer ikke til å vente på at tr ikke skal dukke opp i morgen....
Prøver på nr 1.... Håper så inderlig at det skal klaffe snart!! Pp12