**IKM uke 21**

Nei kjære deg :) ikke midt håper allerede <3 det er fortsatt masse håp :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg får prøve å holde meg til fredag :) men føler jeg kommer til å teste i morgen også :p haha..

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er veldig forskjell på mengden fargestoff i de testene :) be om en hcg prøve hos legen så får du roet deg skal du se :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Det tar vel noen dager før man får svar på de plodprøvene, så innen jeg har fått svar på prøvene, regner jeg med jeg har funnet ut hvilken vei det går.. :p Får bare smøre meg med tolmodighet.. Regner med jeg begynner å blød iløpet av få dager hvis dette går feil vei igjen.. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ny test igjen.. Denne er litt sterkere igjen, så nå skal jeg prøve å puste litt.. Kanskje ingen krise på gang likevel.. :p

Men testene jeg tar midt på dagen, bare 2 timer etter jeg var på do sist, er faktisk sterkere enn de tadd på morgenurin.. Er ikke det litt rart? Har vært sånn de siste dagene..
Skjønner ingen ting..:oops:

Vedlegg

• 1400672671649.jpg
    1400672671649.jpg
    20,1 KB · Visninger: 88
ikm idag!!! :-)
Blendahvit test, men høy temp og ingen spotting i sikte, bare mer cm enn vanlig. Så er fortsatt optimist, selv om jeg innerst inne begynner å forberede meg på eeeeeeenda en pp.

Ny test igjen.. Denne er litt sterkere igjen, så nå skal jeg prøve å puste litt.. Kanskje ingen krise på gang likevel.. :p

Men testene jeg tar midt på dagen, bare 2 timer etter jeg var på do sist, er faktisk sterkere enn de tadd på morgenurin.. Er ikke det litt rart? Har vært sånn de siste dagene..
Skjønner ingen ting..:oops:

Huff jeg også holder på slik og jeg får helt noia:) men nå går det vel bra:) de gangene jeg har hatt kjemisk før så har jeg aldri fått så sterk strek!

Det tar vel noen dager før man får svar på de plodprøvene, så innen jeg har fått svar på prøvene, regner jeg med jeg har funnet ut hvilken vei det går.. :p Får bare smøre meg med tolmodighet.. Regner med jeg begynner å blød iløpet av få dager hvis dette går feil vei igjen.. :(

Neineinei dette går bra :) som jeg sier så er det forskjell på farge mengden i testene så ikke tenk på det <3

Legg fra deg testene nå og nyt tiden :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg får prøve å holde meg til fredag :) men føler jeg kommer til å teste i morgen også :p haha..

Hehe hadde jeg hatt tester liggende hadde jeg også testet allerede i morgen :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Huff jeg også holder på slik og jeg får helt noia:) men nå går det vel bra:) de gangene jeg har hatt kjemisk før så har jeg aldri fått så sterk strek!

Forrige kjemiske fikk jeg i allefall ikke i nærheten så sterk strek jeg heller.. Men første kjemiske er jeg usikker på.. :-S Da fikk jeg positiv digital 11 dpo tror jeg, og testet ikke mer etter det. Begynte da å blø 2 dager etter ikm.

Neineinei dette går bra :) som jeg sier så er det forskjell på farge mengden i testene så ikke tenk på det <3

Legg fra deg testene nå og nyt tiden :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ok ;) Får høre på deg da.. Blir gal av disse testene i allefall!
Nå er det testestopp!!! ;)

Forrige kjemiske fikk jeg i allefall ikke i nærheten så sterk strek jeg heller.. Men første kjemiske er jeg usikker på.. :-S Da fikk jeg positiv digital 11 dpo tror jeg, og testet ikke mer etter det. Begynte da å blø 2 dager etter ikm.

Jeg fikk superstolt tester sist syklus men positiv cbd så begynner å tro at den er mer sensitiv enn de sier, nå skal jeg vente med cbd til jeg er mellom 5-6 uker slik at jeg kan få opp gravid 2-3:) blir tullerusk og samme blir mannen. Har liksom slutta å tro på positive tester:) rart egentlig for med forrige gang da det gikk bra tok jeg kun en test og da var jeg over 5 uker og tok det da som en selvfølge at det skulle gå bra pg det gjorde det heldighvis:)

Ok ;) Får høre på deg da.. Blir gal av disse testene i allefall!
Nå er det testestopp!!! ;)

Der er jenta si det :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg fikk superstolt tester sist syklus men positiv cbd så begynner å tro at den er mer sensitiv enn de sier, nå skal jeg vente med cbd til jeg er mellom 5-6 uker slik at jeg kan få opp gravid 2-3:) blir tullerusk og samme blir mannen. Har liksom slutta å tro på positive tester:) rart egentlig for med forrige gang da det gikk bra tok jeg kun en test og da var jeg over 5 uker og tok det da som en selvfølge at det skulle gå bra pg det gjorde det heldighvis:)

Sånn er mannen min blitt også :D

Og eg tok bare en test første gang og lot drt være med det :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Kritthvit test idag, 11 dpo. Akkurat som forventet! Har hele tiden hatt dårlig magefølelse, så hadde blitt veldig overrasket over noe annet. Neste pp er jeg på ferie rundt el, så da dropper jeg alt av tester og bare lar ting gå sin gang;)

Kritthvit test idag, 11 dpo. Akkurat som forventet! Har hele tiden hatt dårlig magefølelse, så hadde blitt veldig overrasket over noe annet. Neste pp er jeg på ferie rundt el, så da dropper jeg alt av tester og bare lar ting gå sin gang;)
Lykke til du skal se det klaffer på ferie :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

ImageUploadedByBV Forum1400694575.777429.jpg
ikke så mye som glimt av positiv en gang.... IKM om tre dager

Prøver på nr 1.... Håper så inderlig at det skal klaffe snart!! Pp12

Spennende med alle som tester. Gratulerer til alle med positiv test. Håper eg snart følger etter. Er bare dpo8 idag, så eg venter til søndag med testing. Hvis eg kommer meg til søndag uten tr så har jeg mistanke uansett. ;-) Lykke til til alle dere andre som ikke har testet enda :-) Køem til dere som har fått tr på besøk.

Gratulerer alle med positiv test så langt i uken! Dette er andre IKM-gruppe jeg har "hørt til" som har hatt babyboom! Sist var de som skal få i desember! Herlig! Lykke til til dere som skal teste ut uken! Selv har jeg IKM på søndag. Har ikke tenkt på prøving i det hele tatt denne mnd rundt EL, men jeg kjente GODT når EL var denne gangen! Tror jeg aldri har hatt så kraftige EL-smerter noen gang. Så det kanskje kan være litt positivt! :-)

Gratulerer så mye til dere med positiv test..:)!!! Her kom tr idag:( jaja..første pp etter MA, så satser på bedre lykke denne prøveperioden jeg går inn i nå:)! Lykke til videre til dere som ikke har testet ennå! Spennende:)!

Back
Topp