**IKM uke 21**

Og nå fikk jeg litt mer tålmodighet med å teste :p FF satte kryss i dag og mener jeg ikke hadde EL før på søndag. Så da er jeg bare 4 dpo :( men jeg tar en liten test på 17 mai og tester annenhver dag bare for sikkerhets skyld så eg får med meg tidligst mulig om det er en spire i magen itilfelle FF tar feil så jeg kan begynne med injeksjonenene:)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Jeg hadde eggløsning på fredag, er jeg 6dpo da? Jeg trodde jeg da var 5 dpo :-P hehe hver dag teller i disse dagene her

Og nå fikk jeg litt mer tålmodighet med å teste :p FF satte kryss i dag og mener jeg ikke hadde EL før på søndag. Så da er jeg bare 4 dpo :( men jeg tar en liten test på 17 mai og tester annenhver dag bare for sikkerhets skyld så eg får med meg tidligst mulig om det er en spire i magen itilfelle FF tar feil så jeg kan begynne med injeksjonenene:)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Åj så mange dpodager tilbake? Det var litt kjedelig da. Hva er ff for noe? Har jeg gått glipp av noe her? :P

Åj så mange dpodager tilbake? Det var litt kjedelig da. Hva er ff for noe? Har jeg gått glipp av noe her? :p
FF er Fertilityfriend, en app/nettside mange bruker til å registrere temperatur ved temping og andre tegn i syklusen.

På mandag kom det litt brunlig utflod en uke etter posetiv el test!!
Håper det var den berømte festeblødningen :) har brukt å spotte før mensen men ikke så mye som en uke før!!
Håpe håpe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Forventer TR på mandag, når er det lurt å teste? Før eller etter mandag?
Spørs hva du mener med lurt?

Mange har inne hadde nok testet allerede før helgen :D
Jeg kan ikke si når det er lurt, det "lureste" er vel å vente til mandag,men om en er gravid så kan en jo få positiv test tidligere også.

For min del hadde jeg nok testet ...fredag+i helgen. :)

Men de to siste målingene dine er usikre. Hvorfor det? Tempet for sent? Tror ff er litt forvirret.
Husker ikke helt :P det er mye mulig har hatt fri denne uka og fått sove litt lenge :) eller så er det bare det at jeg har glemt å rette på tidspunktet for når jeg tok tempen (?).

Jeg er værtfall litt forvirra Hehe :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg hadde eggløsning på fredag, er jeg 6dpo da? Jeg trodde jeg da var 5 dpo :-P hehe hver dag teller i disse dagene her
Da er du nok bare 5 dpo ;) teller ikke med selve EL dagen:)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Åj så mange dpodager tilbake? Det var litt kjedelig da. Hva er ff for noe? Har jeg gått glipp av noe her? :P
Det er den appen man bruker når man temper etter EL :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Spørs hva du mener med lurt?

Mange har inne hadde nok testet allerede før helgen :D
Jeg kan ikke si når det er lurt, det "lureste" er vel å vente til mandag,men om en er gravid så kan en jo få positiv test tidligere også.

For min del hadde jeg nok testet ...fredag+i helgen. :)
Så man kan få positiv før IKM? Jeg veit jo egentlig svaret på det. Men er redd for å få negativ, første pp... Og jeg er sånn som blir skikkelig skuffa og lei meg om ikke noe jeg virkelig har lyst til skjer... *reddhare*

Husker ikke helt :p det er mye mulig har hatt fri denne uka og fått sove litt lenge :) eller så er det bare det at jeg har glemt å rette på tidspunktet for når jeg tok tempen (?).

Jeg er værtfall litt forvirra Hehe :p

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ok, for om du målte en time senere enn vanlig, så kan du jo justere ned med 0,1 grad (0,05 pr halvtime).

Så man kan få positiv før IKM? Jeg veit jo egentlig svaret på det. Men er redd for å få negativ, første pp... Og jeg er sånn som blir skikkelig skuffa og lei meg om ikke noe jeg virkelig har lyst til skjer... *reddhare*
Sjanser er jo stor for at den er negativ, men du kan jo være superheldig også. Tror du må smøre deg med litt tålmodighet, ikke alle forunt med klaff på første pp, her ikke finnes damer som har prøvd i månedsvis :)

Må nesten "venne seg til" negative tester om en skal prøve. Det verste som kan skje er st dere må prøve en ny runde.

5 dpo idag, og har nesten ikke kjent så mye som et lite stikk en gang. Forrige pp stakk det og murret det konstant. Er det noen som vet om det kan være forskjell på el smerter og lignende avhengig av hvordan side egget slippes fra? Har noen perioder der jeg har ekstremt til el smerter, mens andre ganger er det helt fraværende (som nå).

Ok, for om du målte en time senere enn vanlig, så kan du jo justere ned med 0,1 grad (0,05 pr halvtime).
Ja jeg fant ut av det når jeg bladde meg igjennom tempe tråden :D så skal huske det neste pp om det ikke har klaffet nå :)

Okey jenter.. Nå trenger jeg tydehjelp. Jeg er 9-10 dpo, venter mens på mandag. Klarte ikke holde meg lengre! Jeg tok en strimmeltest. På bilde nr 1 (står nr på bilde) var det så vidt en skyggestrek som kunne skimtes. Jeg lot den ligge i 4 minutter til før jeg kikka og da kunne jeg se en lilla svak strek (ses ikke så godt på bilde), og da bestemte jeg meg for å la den ligge i 3 minutter til og da så jeg streken ganske klart i forhold til 2. Totalt 10 minutter. Har hørt om skyggestrek, men blir den sterkere etterhvert da? Også har jeg hørt at den skal være grå, men jeg syns streken ser lys lilla-aktig ut!

Vedlegg

• 1400079413541.jpg
    1400079413541.jpg
    32,1 KB · Visninger: 89
  • 1400079426473.jpg
    1400079426473.jpg
    29,5 KB · Visninger: 76
  • 1400079439359.jpg
    1400079439359.jpg
    30,5 KB · Visninger: 82
Okey jenter.. Nå trenger jeg tydehjelp. Jeg er 9-10 dpo, venter mens på mandag. Klarte ikke holde meg lengre! Jeg tok en strimmeltest. På bilde nr 1 (står nr på bilde) var det så vidt en skyggestrek som kunne skimtes. Jeg lot den ligge i 4 minutter til før jeg kikka og da kunne jeg se en lilla svak strek (ses ikke så godt på bilde), og da bestemte jeg meg for å la den ligge i 3 minutter til og da så jeg streken ganske klart i forhold til 2. Totalt 10 minutter. Har hørt om skyggestrek, men blir den sterkere etterhvert da? Også har jeg hørt at den skal være grå, men jeg syns streken ser lys lilla-aktig ut!

Litt vanskelig å se... men syntes jeg ser en strek!!! Spennende. Jeg krysser fingrene for at den er sterkere i morra!!

Back
Topp