**IKM uke 21**

Var mye å gjøre p jobben idag, så tenkte nesten ikke på graviditet og det der! Ganske deilig altså! :P Men nå er jeg hjemme igjen da! Syns dpotiden går ganske fort jeg. allerede 6 dpo i morra... når er det man egentlig kan begynne å kjenne symptomer uten at det er innbilning? :P Eller har jeg spurt om det før?

I dag har jeg ikke hatt noe annet enn melkehvitt uflod.............. kremt! haha. Ikke mye da, men nok til at det havner på trusa. Lekkert <3 Er også så sulten hele tida! Men kommer kanskje av at jeg trente litt hardt i går :D

Enda en ukes tid til jeg kan ta symptomer på alvor!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kan begynne å dag:D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Var mye å gjøre p jobben idag, så tenkte nesten ikke på graviditet og det der! Ganske deilig altså! :p Men nå er jeg hjemme igjen da! Syns dpotiden går ganske fort jeg. allerede 6 dpo i morra... når er det man egentlig kan begynne å kjenne symptomer uten at det er innbilning? :p Eller har jeg spurt om det før?

I dag har jeg ikke hatt noe annet enn melkehvitt uflod.............. kremt! haha. Ikke mye da, men nok til at det havner på trusa. Lekkert <3 Er også så sulten hele tida! Men kommer kanskje av at jeg trente litt hardt i går :D
Man kan vel begynner å merke det allerede 7-8 dpo:D jeg kan begynne i morgen :D da er jeg allerde 8 dpo:D:D

Jeg kan begynne å dag:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Moro! Lykke til på jakt! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det tror jeg ikke så lenge du er vant til å gjøre det :)

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28

Er ganske vant til det, ja. Men trener likevel ikke på det hardeste.. i frykt for at det kan gå utover spirens oppgave i å klore se
Man kan vel begynner å merke det allerede 7-8 dpo:D jeg kan begynne i morgen :D da er jeg allerde 8 dpo:D:D

Har en dag til med kjedsomhet jeg da, haha. Heldige deg som er 8dpo i morra! :P

Tok en sånn terminkalkulator og regnet ut fra første blødningsdag i siste menstruasjon og ifølge den er jeg akkurat 3 uker på vei i dag hvis jeg er gravid! Prøvde også å regne utifra unnfangelse og gjettet på 9.05 og da er jeg 2 uker og 4 dager på vei. Er litt morsomt å regne ut sånt selv om man ikke vet om man er det eller ikke :P

OPS! kløner virkelig med innlegga om dagen haha. Var ikke ferdig med å skrive spøken om å trene forsiktig fordi spiren måtte klore seg fast.... jaja :P

Er ganske vant til det, ja. Men trener likevel ikke på det hardeste.. i frykt for at det kan gå utover spirens oppgave i å klore se

Har en dag til med kjedsomhet jeg da, haha. Heldige deg som er 8dpo i morra! :p

Tok en sånn terminkalkulator og regnet ut fra første blødningsdag i siste menstruasjon og ifølge den er jeg akkurat 3 uker på vei i dag hvis jeg er gravid! Prøvde også å regne utifra unnfangelse og gjettet på 9.05 og da er jeg 2 uker og 4 dager på vei. Er litt morsomt å regne ut sånt selv om man ikke vet om man er det eller ikke :p
Ja det er jeg :D I morgen blir det innkjøp av test :P lenge leve testegalskapen

Hihi det gjorde jeg i dag også :P:D

8 dpo i dag, i morgen tester jeg! Får i posten i morgen, og jeg fikk tydelig positiv 9 dpo sist svangerskap. :) føler jeg er gravid, men kan være hodet som vil :P

8 dpo i dag, i morgen tester jeg! Får i posten i morgen, og jeg fikk tydelig positiv 9 dpo sist svangerskap. :) føler jeg er gravid, men kan være hodet som vil :p
Spennende! Er du den første her i ikm 21 som tester kanskje? :)

Jeg testet allerede i dag, 7 dpo ;) Selvfølgelig alt for tidlig og veldig negativ :p Men jeg liker spenninga med å lete etter den første antydningen til supersvak strek :D
Lite å gjøre, å ganske testegal!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du skal ta første testen 17. mai sant?? Vente på meg da!! :D
Hoho jeg skal prøve :D slå meg med litt tålmodighet :P har fått såre ryster så det klør i fingerne nå :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Hoho jeg skal prøve :D slå meg med litt tålmodighet :p har fått såre ryster så det klør i fingerne nå :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Skjønner! Tror det vil bli vanskeligere for hver dag å ikke teste seg :P Blir jo sånn når man vet at sannsynligheten for en positiv test er større for hver dag.

Skjønner! Tror det vil bli vanskeligere for hver dag å ikke teste seg :P Blir jo sånn når man vet at sannsynligheten for en positiv test er større for hver dag.
Og nå fikk jeg litt mer tålmodighet med å teste :P FF satte kryss i dag og mener jeg ikke hadde EL før på søndag. Så da er jeg bare 4 dpo :( men jeg tar en liten test på 17 mai og tester annenhver dag bare for sikkerhets skyld så eg får med meg tidligst mulig om det er en spire i magen itilfelle FF tar feil så jeg kan begynne med injeksjonenene:)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Okey, siden ingen andre har laget IKM uke 21 så gjør jeg det :-D Håper på IKM 19 mai selv. Om noen ser evt feil eller noe jeg ikke gjør riktig mtp denne tråden så skrik ut :)

Hiv dere på, dere som håper på IKM i uke 21 :)

IKM mandag 19.mai
mamma_mia_93
Bella<3
Kontrollfrik
Hemmeligefrue

IKM tirsdag 20.mai
Misscoral
Miina
Marte83
Hope90
Enliterkjærlighet

IKM onsdag 21.mai
Afa
Guttemamma<3
UnknownP

IKM torsdag 22.mai
Geminigirl
Gulsløyfe
Bella75
Bea810
Mamma til jente'09<3
Bia123
Cogcprøver

IKM fredag 23.mai
Rosa-frøken
Lillegull09

IKM lørdag 24.mai
Fru.Sol
Nummer en
Goldenticket
Drømmer89

IKM søndag 25.mai
Kreativmamma
Therese.

:D GRAVID

:( TR

Over IKM

Husk å si ifra om du blir gravid, får TR eller er over IKM :)

Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum. :)
Du kan få flytte meg til søndag :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Og nå fikk jeg litt mer tålmodighet med å teste :p FF satte kryss i dag og mener jeg ikke hadde EL før på søndag. Så da er jeg bare 4 dpo :( men jeg tar en liten test på 17 mai og tester annenhver dag bare for sikkerhets skyld så eg får med meg tidligst mulig om det er en spire i magen itilfelle FF tar feil så jeg kan begynne med injeksjonenene:)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Men de to siste målingene dine er usikre. Hvorfor det? Tempet for sent? Tror ff er litt forvirret.

Back
Topp