Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilJeg kan altså strykes. Har nok el dag, så da blir ikm uken etter denneLykke til!
Masse lykke til i uke 22Jeg må forsvinne videre til uke 22. EL har ennå ikke kommet, og om det viser seg at den var i dag, får jeg ikm mandag i uke 22. Lykke til alle sammen! Kommer til å snike litt her inne for å se på alle de positive testene som kommer etterhvert![]()
El kom før ventet, så kan flytte meg til 21.maiOkey, siden ingen andre har laget IKM uke 21 så gjør jeg det :-D Håper på IKM 19 mai selv. Om noen ser evt feil eller noe jeg ikke gjør riktig mtp denne tråden så skrik ut
Hiv dere på, dere som håper på IKM i uke 21
IKM mandag 19.mai
mamma_mia_93
Bella<3
Kontrollfrik
Hemmeligefrue
IKM tirsdag 20.mai
Misscoral
Miina
Marte83
Hope90
Enliterkjærlighet
IKM onsdag 21.mai
Afa
Guttemamma<3
UnknownP
IKM torsdag 22.mai
Geminigirl
Gulsløyfe
Bella75
Bea810
Mamma til jente'09<3
Bia123
Cogcprøver
IKM fredag 23.mai
Rosa-frøken
Lillegull09
IKM lørdag 24.mai
Fru.Sol
Nummer en
Goldenticket
Medusa_83
Lanterne
Drømmer89
IKM søndag 25.mai
Kreativmamma
GRAVID
TR
Over IKM
Husk å si ifra om du blir gravid, får TR eller er over IKM
Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum.![]()
Her også! Vurderer å ta på joggebukse.Skikkelig mens murringer og magen er kjempe oppblåst den som ellers bruker å være panneflatvmå si jeg gleder meg til å teste kommende helg
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Du har stått på 21 mai hele tiden?El kom før ventet, så kan flytte meg til 21.mai![]()
Det her er nesten litt flaut, men jeg poster uansett!
Jeg har selvfølgelig redigert veldig på dette bildet, og croppet det, så det skal være mulig å se... men jeg syntes jeg skimter en skyggestrek her!
Jubelen står selvfølgelig ikke i taket her, og jeg er helt rolig. Men flere som ser en liten skygge her?
Ikm 21 mai, så ja, det er altfor tidlig egentlig!
Måtte la jeansen ligge i dag og bruke tightsHer også! Vurderer å ta på joggebukse.
Sent from my iPad using BV Forum
Syns jeg skimter en skygge, men er jo ikke helt sikkerDet her er nesten litt flaut, men jeg poster uansett!
Jeg har selvfølgelig redigert veldig på dette bildet, og croppet det, så det skal være mulig å se... men jeg syntes jeg skimter en skyggestrek her!
Jubelen står selvfølgelig ikke i taket her, og jeg er helt rolig. Men flere som ser en liten skygge her?
Ikm 21 mai, så ja, det er altfor tidlig egentlig!
Ser streken godt på det bilde der! Men vet jo ikke om den er rosa da...
Hvis den er rosa, ser det jo veldig lovende ut![]()
Syns jeg skimter en skygge, men er jo ikke helt sikker![]()
Ja da produserer nok kroppen din kjaptDen er nok ikke rosa, men det er jo likavel litt spennende da!
Skal sies at jeg ikke egentlig har trua denne perioden. Men man klarer jo ikke la være å teste!
Skyggen gir meg kanskje bittelitt mer forhåpninger, men ingenting mer! Jeg må nok vente opp mot en uke før jeg vet noe litt mer sikkert. Er jo enda 1 uke og 1 dag til ikm.
Jeg har hatt kjemisk tidligere, og da fikk jeg første positive test 7 dager etter samleie (klar rosa strek), så tror kroppen produserer hcg kjapt.
Ja det er jo i teorien litt tidlig, men det er jo de som opplever positiv test, en svak en værtfall så tidligTenkte også å teste til lørdag, men da er jeg jo bare 8 dpo, så bør kanskje vente lenger
Ja det er jo i teorien litt tidlig, men det er jo de som opplever positiv test, en svak en værtfall så tidlig
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Tror det er lit individuelt fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskapHe
Hehe jo det er sant det, og jeg klarer nok ikke la være likevel ;-) forje gang før jeg mistet så testet jeg positivt først 11dpo, er det sånn at hvor mye hcg som produseres individuelt fra kvinne til kvinne, eller er det forskjell på hvert svangerskap? Sikkert dumt spm menmen ;-)
Når skal du teste da?