**IKM uke 21**

Jeg kan altså strykes. Har nok el dag, så da blir ikm uken etter denne ;) Lykke til!
Masse lykke til :D håper vi møtes på februar :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Skikkelig mens murringer og magen er kjempe oppblåst den som ellers bruker å være panneflatv:D må si jeg gleder meg til å teste kommende helg :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Regner med at jeg er 2dpo i dag. Siste aksjer ble lagt inn i halvsøvne fredag kveld. Krysser fingrene for at det holder.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må forsvinne videre til uke 22. EL har ennå ikke kommet, og om det viser seg at den var i dag, får jeg ikm mandag i uke 22. Lykke til alle sammen! Kommer til å snike litt her inne for å se på alle de positive testene som kommer etterhvert :)

Jeg må forsvinne videre til uke 22. EL har ennå ikke kommet, og om det viser seg at den var i dag, får jeg ikm mandag i uke 22. Lykke til alle sammen! Kommer til å snike litt her inne for å se på alle de positive testene som kommer etterhvert :)
Masse lykke til i uke 22 :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Okey, siden ingen andre har laget IKM uke 21 så gjør jeg det :-D Håper på IKM 19 mai selv. Om noen ser evt feil eller noe jeg ikke gjør riktig mtp denne tråden så skrik ut :)

Hiv dere på, dere som håper på IKM i uke 21 :)

IKM mandag 19.mai
mamma_mia_93
Bella<3
Kontrollfrik
Hemmeligefrue

IKM tirsdag 20.mai
Misscoral
Miina
Marte83
Hope90
Enliterkjærlighet

IKM onsdag 21.mai
Afa
Guttemamma<3
UnknownP

IKM torsdag 22.mai
Geminigirl
Gulsløyfe
Bella75
Bea810
Mamma til jente'09<3
Bia123
Cogcprøver

IKM fredag 23.mai
Rosa-frøken
Lillegull09

IKM lørdag 24.mai
Fru.Sol
Nummer en
Goldenticket
Medusa_83
Lanterne
Drømmer89

IKM søndag 25.mai
Kreativmamma

:D GRAVID

:( TR

Over IKM

Husk å si ifra om du blir gravid, får TR eller er over IKM :)

Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum. :)
El kom før ventet, så kan flytte meg til 21.mai :)

Skikkelig mens murringer og magen er kjempe oppblåst den som ellers bruker å være panneflatv:D må si jeg gleder meg til å teste kommende helg :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Her også! Vurderer å ta på joggebukse.

Sent from my iPad using BV Forum

Det her er nesten litt flaut, men jeg poster uansett!
Jeg har selvfølgelig redigert veldig på dette bildet, og croppet det, så det skal være mulig å se... men jeg syntes jeg skimter en skyggestrek her!
Jubelen står selvfølgelig ikke i taket her, og jeg er helt rolig. Men flere som ser en liten skygge her?

Ikm 21 mai, så ja, det er altfor tidlig egentlig!

Vedlegg

• IMG_20140513_120007.jpg
    IMG_20140513_120007.jpg
    260,9 KB · Visninger: 73
Jeg har selvfølgelig redigert veldig på dette bildet, og croppet det, så det skal være mulig å se... men jeg syntes jeg skimter en skyggestrek her!
Jubelen står selvfølgelig ikke i taket her, og jeg er helt rolig. Men flere som ser en liten skygge her?

Ser streken godt på det bilde der! Men vet jo ikke om den er rosa da...
Hvis den er rosa, ser det jo veldig lovende ut :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her også! Vurderer å ta på joggebukse.

Sent from my iPad using BV Forum
Måtte la jeansen ligge i dag og bruke tights :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Syns jeg skimter en skygge, men er jo ikke helt sikker :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ser streken godt på det bilde der! Men vet jo ikke om den er rosa da...
Hvis den er rosa, ser det jo veldig lovende ut :D

Syns jeg skimter en skygge, men er jo ikke helt sikker :p

Den er nok ikke rosa, men det er jo likavel litt spennende da!
Skal sies at jeg ikke egentlig har trua denne perioden. Men man klarer jo ikke la være å teste!

Skyggen gir meg kanskje bittelitt mer forhåpninger, men ingenting mer! Jeg må nok vente opp mot en uke før jeg vet noe litt mer sikkert. Er jo enda 1 uke og 1 dag til ikm.

Jeg har hatt kjemisk tidligere, og da fikk jeg første positive test 7 dager etter samleie (klar rosa strek), så tror kroppen produserer hcg kjapt.

Den er nok ikke rosa, men det er jo likavel litt spennende da!
Skal sies at jeg ikke egentlig har trua denne perioden. Men man klarer jo ikke la være å teste!

Skyggen gir meg kanskje bittelitt mer forhåpninger, men ingenting mer! Jeg må nok vente opp mot en uke før jeg vet noe litt mer sikkert. Er jo enda 1 uke og 1 dag til ikm.

Jeg har hatt kjemisk tidligere, og da fikk jeg første positive test 7 dager etter samleie (klar rosa strek), så tror kroppen produserer hcg kjapt.
Ja da produserer nok kroppen din kjapt :) det gjør kroppen min også for de gangene jeg har kommet til å sjekket ved ul har jeg alltid liggi en uke bak tiden er først antatt :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

7 dpo i dag ish :D symptomene er mange, men jeg prøver å ikke ta det for god fisk ennå:)

Ser frem til å test til lørdag, men tror den blir negativ.

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Tenkte også å teste til lørdag, men da er jeg jo bare 8 dpo, så bør kanskje vente lenger
Ja det er jo i teorien litt tidlig, men det er jo de som opplever positiv test, en svak en værtfall så tidlig :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

He
Ja det er jo i teorien litt tidlig, men det er jo de som opplever positiv test, en svak en værtfall så tidlig :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Hehe jo det er sant det, og jeg klarer nok ikke la være likevel ;-) forje gang før jeg mistet så testet jeg positivt først 11dpo, er det sånn at hvor mye hcg som produseres individuelt fra kvinne til kvinne, eller er det forskjell på hvert svangerskap? Sikkert dumt spm menmen ;-)

Når skal du teste da?

He

Hehe jo det er sant det, og jeg klarer nok ikke la være likevel ;-) forje gang før jeg mistet så testet jeg positivt først 11dpo, er det sånn at hvor mye hcg som produseres individuelt fra kvinne til kvinne, eller er det forskjell på hvert svangerskap? Sikkert dumt spm menmen ;-)

Når skal du teste da?
Tror det er lit individuelt fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap:)

Jeg skal teste til lørdag :) da er jeg 11 dpo :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Back
Topp