**IKM uke 21**

Dagens EL test er negativ, da er dpo dagene igang!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar Lanterne.
Jeg nevnte for henne at jeg trodde det hadde vært på mandag ja. Men hun bare bekreftet at EL'en var rett rundt hjørnet som hun først sa.

Jeg har nok rett og slett bare missforstått dette med ELslim og ELsmerter! Får stole på gyn, er jo hun som kan dette :D

moro å se så mange som er i dpo :D nå kan vi være rastløse og forventingsfulle sammen:D

Takk for svar Lanterne.
Jeg nevnte for henne at jeg trodde det hadde vært på mandag ja. Men hun bare bekreftet at EL'en var rett rundt hjørnet som hun først sa.

Jeg har nok rett og slett bare missforstått dette med ELslim og ELsmerter! Får stole på gyn, er jo hun som kan dette :D

Du får oppdatere om du opplever flere perioder med EL-slim og smerter, og om du kjenner el seinere i kveld :)

Takk for svar Lanterne.

de vet som regel hva de snakker om :D

Jeg fikk o
Takk for svar Lanterne.

Ja, jeg fikk positiv el-test 04.05 men merket ikke elsmerter og slim før 06.05. Så det stemmer nok det gyn sier :) så løpet er ikke helt kjørt da, da sædceller kan leve opptil 72 timer inni deg ;)

Er spennende å være i dpo land, ja! Er bare dpo 1 da, men allerede nå tenker jeg en del på om det klaffet eller ikke... hehe. Har ihvertfall bestemt meg for å ikke teste før IKM dagen, hvis ikke tr er kommet ;) Eller godt mulig jeg tester dagen før... ikke godt å si :p

Er spennende å være i dpo land, ja! Er bare dpo 1 da, men allerede nå tenker jeg en del på om det klaffet eller ikke... hehe. Har ihvertfall bestemt meg for å ikke teste før IKM dagen, hvis ikke tr er kommet ;) Eller godt mulig jeg tester dagen før... ikke godt å si :p
Har det helt likt selv :D tenker masse på det. Har gitt meg selv veldig forhåpninger for denne pp, men har klart å holde tankene mine for meg selv for å unngå å øke forhåpningene til mannen min også :P for han blir så grusomt skuffet hver gang det ikke går rett veien stakkars :( han ønsker seg en liten en til mer enn alt i hele verden <3

Har det helt likt selv :D tenker masse på det. Har gitt meg selv veldig forhåpninger for denne pp, men har klart å holde tankene mine for meg selv for å unngå å øke forhåpningene til mannen min også :p for han blir så grusomt skuffet hver gang det ikke går rett veien stakkars :( han ønsker seg en liten en til mer enn alt i hele verden <3

tnåh, så søt mannen din er.. min mann er ikke sååå ivrig da, men for hver dag virker han å bli mer vant til tanken på at jeg kan bli gravid og at det er helt greit. :p Må jo nesten være verre å se samboeren bli trist enn at en selv er det.. kan jeg tenke meg!

Jeg kommer til å starte testinga 7 eller 8 dpo regner jeg med. Hadde kjemisk graviditet både Mars og April, så denne gangen vil jeg til legen å få målt hcg sånn at det blir registrert..
Gleder meg allerede til testinga, selv om jeg igrunn er forberedt på at det går dårlig denne gangen også.. :rolleyes:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

tnåh, så søt mannen din er.. min mann er ikke sååå ivrig da, men for hver dag virker han å bli mer vant til tanken på at jeg kan bli gravid og at det er helt greit. :p Må jo nesten være verre å se samboeren bli trist enn at en selv er det.. kan jeg tenke meg!
jeg får litt vondt av han :P ah ner veldig søt skal liksom være så maskulin og skikkelig mann, men når det kommer til meg som gravid blir han helt myk :P

jeg får litt vondt av han :p ah ner veldig søt skal liksom være så maskulin og skikkelig mann, men når det kommer til meg som gravid blir han helt myk :p

Beste kombinasjonen det :p hihi!

Sporer litt av nå, men ligger her og koser med minstehunden min. Får så vondt av henne, hun har i de siste dagene begynt å halte i bakbeina, spesielt venstre bein :( Og hun virker litt trist og skuffet om da`n. Blir også lettere irritert, så det er garantert noe gærnt. Bestilt dyrlegetime i morra, så får håpe det ikke er noe superseriøst... og som kan behandles! Og så håper jeg jo det ikke blir dyrt heller... har heldigvis forsikring da men. Hun hadde liksom nylig livmorsoperasjon og det kostet 20 000 kr ca! Vi måtte bare betale litt over 4000 kr da, men likevel mye penger... er ikke billig denne hunden her, nei :p Men akk får litt vondt i matmorshjertet ja!

Beste kombinasjonen det :p hihi!

Sporer litt av nå, men ligger her og koser med minstehunden min. Får så vondt av henne, hun har i de siste dagene begynt å halte i bakbeina, spesielt venstre bein :( Og hun virker litt trist og skuffet om da`n. Blir også lettere irritert, så det er garantert noe gærnt. Bestilt dyrlegetime i morra, så får håpe det ikke er noe superseriøst... og som kan behandles! Og så håper jeg jo det ikke blir dyrt heller... har heldigvis forsikring da men. Hun hadde liksom nylig livmorsoperasjon og det kostet 20 000 kr ca! Vi måtte bare betale litt over 4000 kr da, men likevel mye penger... er ikke billig denne hunden her, nei :p Men akk får litt vondt i matmorshjertet ja!
Huff, er så ille når det er noe med dyra! Håper alt er fint :)

Taster på appen :)

Du får oppdatere om du opplever flere perioder med EL-slim og smerter, og om du kjenner el seinere i kveld :)

Jeg kjenner noe stikking på venstre side. Dette har jeg aldri kjent før, så misstenker at jeg kjenner det, siden gyn sa at det var der egget var.
Og neeei, ikke mer EL slim eller noe annet.

Dagens EL test er negativ, da er dpo dagene igang!!! :)

Kan jo faktisk hende el er idag selv om testen er negativ, egget vil kunne slippe 12-48 t etter pos el test. Temper du?

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
Kan jo faktisk hende el er idag selv om testen er negativ, egget vil kunne slippe 12-48 t etter pos el test. Temper du?

Sent from my iPad using BV Forum

Nei jeg temper ikke..
Ja det kan vel hende EL er idag..hadde en meget sterk el test mandag og en posetiv test igår da strekene var like tydelige..
Idag har jeg ingen tegn til el smerter eller slim som jeg hadde fram til igår..

Ekke bare bare denne eggløsningen ass :)

Back
Topp