Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Og nå begynner nedtellingen mot testingen!Dagens EL test er negativ, da er dpo dagene igang!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for svar Lanterne.
Jeg nevnte for henne at jeg trodde det hadde vært på mandag ja. Men hun bare bekreftet at EL'en var rett rundt hjørnet som hun først sa.
Jeg har nok rett og slett bare missforstått dette med ELslim og ELsmerter! Får stole på gyn, er jo hun som kan dette![]()
de vet som regel hva de snakker omTakk for svar Lanterne.
Jeg nevnte for henne at jeg trodde det hadde vært på mandag ja. Men hun bare bekreftet at EL'en var rett rundt hjørnet som hun først sa.
Jeg har nok rett og slett bare missforstått dette med ELslim og ELsmerter! Får stole på gyn, er jo hun som kan dette![]()
Takk for svar Lanterne.
Har det helt likt selvEr spennende å være i dpo land, ja! Er bare dpo 1 da, men allerede nå tenker jeg en del på om det klaffet eller ikke... hehe. Har ihvertfall bestemt meg for å ikke teste før IKM dagen, hvis ikke tr er kommetEller godt mulig jeg tester dagen før... ikke godt å si
![]()
Har det helt likt selvtenker masse på det. Har gitt meg selv veldig forhåpninger for denne pp, men har klart å holde tankene mine for meg selv for å unngå å øke forhåpningene til mannen min også
for han blir så grusomt skuffet hver gang det ikke går rett veien stakkars
han ønsker seg en liten en til mer enn alt i hele verden <3
jeg får litt vondt av hantnåh, så søt mannen din er.. min mann er ikke sååå ivrig da, men for hver dag virker han å bli mer vant til tanken på at jeg kan bli gravid og at det er helt greit.Må jo nesten være verre å se samboeren bli trist enn at en selv er det.. kan jeg tenke meg!
jeg får litt vondt av hanah ner veldig søt skal liksom være så maskulin og skikkelig mann, men når det kommer til meg som gravid blir han helt myk
![]()
IKM torsdag 22.mai. Krysser alt jeg har denne gang!![]()
Huff, er så ille når det er noe med dyra! Håper alt er fintBeste kombinasjonen dethihi!
Sporer litt av nå, men ligger her og koser med minstehunden min. Får så vondt av henne, hun har i de siste dagene begynt å halte i bakbeina, spesielt venstre beinOg hun virker litt trist og skuffet om da`n. Blir også lettere irritert, så det er garantert noe gærnt. Bestilt dyrlegetime i morra, så får håpe det ikke er noe superseriøst... og som kan behandles! Og så håper jeg jo det ikke blir dyrt heller... har heldigvis forsikring da men. Hun hadde liksom nylig livmorsoperasjon og det kostet 20 000 kr ca! Vi måtte bare betale litt over 4000 kr da, men likevel mye penger... er ikke billig denne hunden her, nei
Men akk får litt vondt i matmorshjertet ja!
Du får oppdatere om du opplever flere perioder med EL-slim og smerter, og om du kjenner el seinere i kveld![]()
Dagens EL test er negativ, da er dpo dagene igang!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan jo faktisk hende el er idag selv om testen er negativ, egget vil kunne slippe 12-48 t etter pos el test. Temper du?
Sent from my iPad using BV Forum