**IKM uke 21**

Hoho ja:p gleder meg sånn til ikm at jeg går rundt å føler meg gravid :p

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Flott vi kan være gravide et par uker i måneden i det minste... hihi. :rolleyes::D

Flott vi kan være gravide et par uker i måneden i det minste... hihi. :rolleyes::D
Ja det syns jeg jaggu vi skal tillate oss :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Aldri sett så sterk før :o

Taster på appen :)

Denne har tørka en time ca. men streken var sterkere enn kontrollstreken med en gang den var dyppa.
Mine ser bestandig slik ut når jeg har el. :-) Bruker å teste mellom kl 7 og 9 på kvelden, og jeg tror egget bruker å slippe litt senere samme kveld, eller i løpet av natta.
Da er i allefall siste aksjene lakt inn, og mannen får mest sansynlig fri i morgen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Wow det var super el ja! Nice! :D

Vi skulle egentlig ha pause i dag. ..vel... ble istedenfor to runder etter at mannen kom hjem fra jobb. Hehe...ops!

Kan ikke bare alle få super EL da :D La oss bli den første IKM gruppa med kun positive tester :p

Kan ikke bare alle få super EL da :D La oss bli den første IKM gruppa med kun positive tester :p

Åh, jaa! Det hadde vært fantastisk!

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt enig :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Dagene snegler seg av gårde. I går var EL, og man blir jo helt tussete av denne ventinga!
I morra skal jeg til GU for celleprøve. Pga mye cyster i familien, så tenkte jeg spørre om hun kunne ta ultralyd, for å se om alt er i orden hos meg.
Blir spennende om hun kan se om det har vært en eggløsning der(som jeg føler ganske sikkert har vært her, selv om det er "feil" i forhold til kalenderen)

Dagene snegler seg av gårde. I går var EL, og man blir jo helt tussete av denne ventinga!
I morra skal jeg til GU for celleprøve. Pga mye cyster i familien, så tenkte jeg spørre om hun kunne ta ultralyd, for å se om alt er i orden hos meg.
Blir spennende om hun kan se om det har vært en eggløsning der(som jeg føler ganske sikkert har vært her, selv om det er "feil" i forhold til kalenderen)
Lykke til hos gyn :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

endelig i dpo land :D 1 dpo wuuhuu

Og om ikke jeg snart blir mindre oppblåst kan jeg fylle ballonger på 17 mai det er helt grusomt :o

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Back
Topp