Jeg tror jeg signerer Twinkle!Ja litt sånn nesten kanskje? Vanskelig de!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg signerer Twinkle!Ja litt sånn nesten kanskje? Vanskelig de!
Syns CD 9 ser mer positiv ut du kan nok regne med EL i morgen om du er CD 9 i dag?Vis vedlegget 60127
De tre siste dagers el tester. De er alle nestenpositive og like sterke synes jeg..
Fikk en sånn "hjelp er jeg gravid" tanke. Forrige mens var kort og kjemperar... Og sånne sterke (men negative)el tester har jeg aldri hatt så mange dager på rad før.
Den er positiv
Mye muligNå har jeg el-smerter! Hatt det i ett par timer.. Det trykker og presser litt der nede,føltes som menssmerter. Betyr det at jeg har el akkurat nå?
Jeg veit ikke, helt siden første samleie denne pp'en så har jeg følt at det har/vil klaffeUgg... et par dager dpo, og føler meg gravid. Fler med innbilt svangerskap?![]()
Ja, og jeg er ikke dpo engangUgg... et par dager dpo, og føler meg gravid. Fler med innbilt svangerskap?![]()
Å... håper magefølelsen din har rett! Føles så unødvendig å føle seg uggen for ingenting...Jeg veit ikke, helt siden første samleie denne pp'en så har jeg følt at det har/vil klaffemen føler meg ikke gravid i den forstand!
Haha, såååå ille er ikke jeg da! Haha!Ja, og jeg er ikke dpo engang)
Sent from my iPad using BV Forum
Dette er første gang jeg prøver el tester! Hadde en veldig posetiv test igår der test streken var mye sterkere en controll streken, men idag er de like sterke..
Vil det si at den er posetiv idag også eller negativ?
Noen som vet?
Hoho jaUgg... et par dager dpo, og føler meg gravid. Fler med innbilt svangerskap?![]()
Jeg også hadde sånn og da at det noen som forklarte meg boe greie med at om Lh stiger senere så vil den være positiv i et par dager før den blir negativ igjenDette er første gang jeg prøver el tester! Hadde en veldig posetiv test igår der test streken var mye sterkere en controll streken, men idag er de like sterke..
Vil det si at den er posetiv idag også eller negativ?
Noen som vet?
Sånn har eg hatt det ogsåJeg veit ikke, helt siden første samleie denne pp'en så har jeg følt at det har/vil klaffemen føler meg ikke gravid i den forstand!
Den blir ikke noe mer positiv enn detDagens testSnart dpo!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den der var virkelig tydelig!Dagens testSnart dpo!
Aldri sett så sterk førDagens testSnart dpo!