Ja får satse på klaff hos alle sammen![]()
Mai er en fruktbar måned, er jeg sikker på! Det er jo da dyra/naturen også driver på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får satse på klaff hos alle sammen![]()
Haha ja da er det bare å hoppe i høyet hele mnd!!Mai er en fruktbar måned, er jeg sikker på! Det er jo da dyra/naturen også driver på!Hehe...
JaJa får satse på klaff hos alle sammen![]()
vel om du har el i dag er jo sjangsen der for at det kan ha klaffetonsdag 21 er dagen jeg venter mens.
Jeg ventet eggløsning på onsdag som kommer, men virker som den er kommet i dag. Ikke hatt noen entydig positiv EL test, men misstenker at jeg ikke har sjekket på "rett tid". I dag har jeg EL slim og oppblåst etc (kjenner EL følelsen)
Samboer er reist ut for å jobbe igjen, så trodde løpet var kjørt denne perioden. Vi hadde sex i helgen, i går seinestSå får bare krysse fingrene, vente å se. Kanskje vi har vært heldige med at syklusen er litt på bærtur denne perioden
![]()
Ikke langt unnaHer er folk allerede ferdig med el jo
Sent from my iPad using BV Forum
Jodda, lei av negative EL testerIkke langt unnatiden flyr avsted
hvordan går det med deg?<3
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
når på dagen tester du?Jodda, lei av negative EL testerde er klin like hver dag! Blæ.. Håper det tar seg opp for jeg vil ha EL!!
Taster på appen![]()
Ikke jeg! Får ikke el før til helgen, jeg, ihvertfall sånn ca.Her er folk allerede ferdig med el jo
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg tester 14.00når på dagen tester du?skjønner godt man blir lei av negative tester når man ønsker at de skal være positive
![]()
Du og jeg er på lik linjeIkke jeg! Får ikke el før til helgen, jeg, ihvertfall sånn ca.
Da håper jeg du får en positiv test snartJeg tester 14.00Funnet ut det er den beste tiden for meg
Da ikke gå på do eller drikker fra 11.00
Taster på appen![]()
Veldig spennende med deg nå da, første pp med pergoDa håper jeg du får en positiv test snart![]()
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Ja det er kjempe spennendeVeldig spennende med deg nå da, første pp med pergo
Taster på appen![]()
Ja det er kjempe spennendeføler meg som en liten unge på julaften innimellom
![]()
PP 25 - 27