**IKM uke 21**

onsdag 21 er dagen jeg venter mens.

Jeg ventet eggløsning på onsdag som kommer, men virker som den er kommet i dag. Ikke hatt noen entydig positiv EL test, men misstenker at jeg ikke har sjekket på "rett tid". I dag har jeg EL slim og oppblåst etc (kjenner EL følelsen)

Samboer er reist ut for å jobbe igjen, så trodde løpet var kjørt denne perioden. Vi hadde sex i helgen, i går seinest :) Så får bare krysse fingrene, vente å se. Kanskje vi har vært heldige med at syklusen er litt på bærtur denne perioden:)

onsdag 21 er dagen jeg venter mens.

Jeg ventet eggløsning på onsdag som kommer, men virker som den er kommet i dag. Ikke hatt noen entydig positiv EL test, men misstenker at jeg ikke har sjekket på "rett tid". I dag har jeg EL slim og oppblåst etc (kjenner EL følelsen)

Samboer er reist ut for å jobbe igjen, så trodde løpet var kjørt denne perioden. Vi hadde sex i helgen, i går seinest :) Så får bare krysse fingrene, vente å se. Kanskje vi har vært heldige med at syklusen er litt på bærtur denne perioden:)
vel om du har el i dag er jo sjangsen der for at det kan ha klaffet :) sædcellene kan jo leve opptil 72 timer i kvinnens kjede :)

Her er folk allerede ferdig med el jo :D

Sent from my iPad using BV Forum

Her er folk allerede ferdig med el jo :D

Ikke langt unna :D tiden flyr avsted :D hvordan går det med deg?<3

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Ikke langt unna :D tiden flyr avsted :D hvordan går det med deg?<3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jodda, lei av negative EL tester :p de er klin like hver dag! Blæ.. Håper det tar seg opp for jeg vil ha EL!!

Taster på appen :)

Jodda, lei av negative EL tester :p de er klin like hver dag! Blæ.. Håper det tar seg opp for jeg vil ha EL!!

når på dagen tester du?:) skjønner godt man blir lei av negative tester når man ønsker at de skal være positive :D

når på dagen tester du?:) skjønner godt man blir lei av negative tester når man ønsker at de skal være positive :D
Jeg tester 14.00 :) Funnet ut det er den beste tiden for meg :) Da ikke gå på do eller drikker fra 11.00

Jeg tester 14.00 :) Funnet ut det er den beste tiden for meg :) Da ikke gå på do eller drikker fra 11.00

Da håper jeg du får en positiv test snart :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Da håper jeg du får en positiv test snart :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Veldig spennende med deg nå da, første pp med pergo :)

To dager på rad med neeesten pos el tester, kjenner ingen el smerter, jeg har jo vanligvis kraftige el smerter... Mystisk.
Turte ikke annet enn å humpe idag også.
Humpingen ista var litt au, var akkurat som han støta borti noe oppi der som var ømt (livmora?)

Pergo kan sikkert gjøre syklus litt annerledes.

Nå må jeg prøve å sove litt :)

Veldig spennende med deg nå da, første pp med pergo :)

Ja det er kjempe spennende :D føler meg som en liten unge på julaften innimellom :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ja det er kjempe spennende :D føler meg som en liten unge på julaften innimellom :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg også! Første pergo på meg også. Masse nytt håp!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjennes ut som om egget løsner nå, så da er det bare å kjøre på

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp