**IKM uke 21**

Sant, her er det bare kondomer som fungerer, litt teit at jeg ikke tåler sånne p-prevansjoner! :(

Jeg er ikke heeelt sikker, fordi tr slutta jo 27 april, og vi hadde første samleie 29 april, så jeg regnet litt feil på når murringene begynte, de begynte onsdagen (dagen etterpå), etter 14.00 når jeg var på jobb. Jeg husker jeg trodde jeg hadde fått tr igjen så gikk å sjekka, men der var det ikke noe blod :p Ettersom det er så tidlig enda så vil jeg ikke ta en test, for det kan jo bare være eggløsning! :)

Jeg tenkte helst på at forrige tr kanskje bare var en liten blødning, som du tolket som tr, men det vet du best selv.

Om du har hatt rekordtidlig el rett etter tr hadde du ikke kunnet kjenne noe ennå, for egget hadde ikke hatt tid til å feste seg.

Jeg tenkte helst på at forrige tr kanskje bare var en liten blødning, som du tolket som tr, men det vet du best selv.

Om du har hatt rekordtidlig el rett etter tr hadde du ikke kunnet kjenne noe ennå, for egget hadde ikke hatt tid til å feste seg.
Hmm, TR var ikke normal den heller, mye lysere og mye mindre blod, hadde heller ingen smerter da! Og jeg pleier å få døds vondt, så pass at jeg blir sengeliggende og gjerne får oppkast ved siden av :( men jeg kunne gå på jobb for en gangs skyld :D men før den 29 april har vi bare hatt samleie med prevansjon, så da er det nok bare en litt unormal eggløsning :p

Hmm, TR var ikke normal den heller, mye lysere og mye mindre blod, hadde heller ingen smerter da! Og jeg pleier å få døds vondt, så pass at jeg blir sengeliggende og gjerne får oppkast ved siden av :( men jeg kunne gå på jobb for en gangs skyld :D men før den 29 april har vi bare hatt samleie med prevansjon, så da er det nok bare en litt unormal eggløsning :p

Da er det nok det. Du får ihvertfall tydelig beskjed fra kroppen når det er noe action på gang :D

Ikm torsdag 21. tror jeg!:) har kun hatt en mensen etter MA, men satser på at ikm er rundt den tida. Krysser fingrene for en etterlengtet spire <3

Cbfm var på høy i dag tidlig men pga veldige EL smerter tok jeg en sånn EL strimmel og den var veldig positiv så da ser det ut som om EL er rett rundt svingen her :D
Masse lykke til :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Har fått lagt inn aksjer i dag :D så i morgen blir det ingenting :P skal prøve å holde oss til annenhver dag, men tviler inni mellom på at vi klarer det :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

8

El test i dag. Nesten positiv sant? Da er den kanskje positiv i morra? :p

Visste jeg burde teste tidlig! Ifølge kalenderen skal jeg ikke ha el før den 8. Mai. Men ser ut som den kanskje er her i natt/i morra en gang! :D Er så øm der nede allerede... Haha! o_O
Disse kalenderen er ikke alltid til å stole på. Kjekt med tidlig EL da, da blir ventetiden til IKM kortere:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Disse kalenderen er ikke alltid til å stole på. Kjekt med tidlig EL da, da blir ventetiden til IKM kortere:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Å? Nå er jeg ikke helt med her. Har jeg IKM dato tidligere da? Pleier å ha en syklus på 30-31 dager. Eller menes det at jeg kan teste meg flere dager før ikm fordi el kom tidlig?

siste pergotablett idag! Nå innledes prøvehumpe-perioden :) begynte på pergo på dag 3, mensen forsvant så godt som med en gang. Er dette vanlig, mon tro?

Tipper EL ca fredag, men nå kan det hende det blir litt annerledes med pergo, skal begynne med el tester idag. Fikk et lass fra billigtester.dk her forrige dagen. :)

Ha en fin søndag alle!

Sent from my iPad using BV Forum

siste pergotablett idag! Nå innledes prøvehumpe-perioden :) begynte på pergo på dag 3, mensen forsvant så godt som med en gang. Er dette vanlig, mon tro?

Tipper EL ca fredag, men nå kan det hende det blir litt annerledes med pergo, skal begynne med el tester idag. Fikk et lass fra billigtester.dk her forrige dagen. :)

Ha en fin søndag alle!

Sent from my iPad using BV Forum
Lykke til :-) kan egentlig igenting om pergo, vet bare sånn ca hva det er!

Skjønner ingenting nå, positiv EL strimmel i går men clear blue monitoren viser fortsatt bare høy, ikke Max? Hva betyr det da? Har jeg EL eller ikke.... :p

Back
Topp