**IKM uke 21**

Fyttikattat å grusomme mens smertene har er i dag :o endelig begynner de å roe seg litt :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Fyttikattat å grusomme mens smertene har er i dag :o endelig begynner de å roe seg litt :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Har du prøvd fenazon? :-) jeg har uutholdige smerter i begynnelsen av TR hver gang, det kan bli så ille at jeg begynner å kaster opp. Så jeg bruker å ta en eller to fenazoner når jeg kjenner at smertene bygger seg opp. :-) fungerer veldig bra!

Har du prøvd fenazon? :-) jeg har uutholdige smerter i begynnelsen av TR hver gang, det kan bli så ille at jeg begynner å kaster opp. Så jeg bruker å ta en eller to fenazoner når jeg kjenner at smertene bygger seg opp. :-) fungerer veldig bra!
Aldri hørt om:P hva er det? Noen type smertestillende?:)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Aldri hørt om:P hva er det? Noen type smertestillende?:)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Ja det er smertestillende for migrene og menstrasjons-smerter :-) finnes i to forskjellige bokser, en med grønt design på og en med lilla. Jeg bruker den lille for den er sterkest, jeg tror ikke man trenger resept på den, husker ikke ;-)

Har ikke hatt kjemiske før nei. Sluttet med pillene i desember så vi har jo ikke prøvd lenge. Dere da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Slutta m pillen i januar, men er først siste pp en har vært aktive prøvere.

Tr har fortsatt ikke kommet, selv om jeg er på 21 dpo(!) og neg tester. Har i tillegg fått uvi, og opplevde da at det kom friskt blod. Trodde, og håpet, og håpet det var tr:/ tror jeg skal ringe til legen i morgen. Noen andre med lignende erfaring?. Føler kroppen bare jobber mot meg nå. Ingen god start på denne pp:/

IKM 20

Hei!

Ikm 22 mai.

Vi strever, pp12 her.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja du er her med samme ikm som meg :D nå skal det klaffe for oss skal du se <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Jippi begynner mest sannsynelig med pergotime til onsdag :D etter besøk hos gyn.

Håper virkelig dette er vår PP! Kjenner jeg får opp et snev større håp og tro samtidig som jeg føler meg ennå mer rolig og avslappet på at dette skal gå bra om ikke alt for lenge :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Ikm 21. Pp5. Håper dette er vår pp damer :-)

Folkens, hvor lenge har dere tatt folat? Jeg har en tendens av å glemme den innimellom og lurer da på om det er farlig?? Tviler på at det klaffer denne pp men tar likevell :)

Fra BV appen :)

IKM 24.05.
Krysser fingrene for at mai er måneden! :D

Folkens, hvor lenge har dere tatt folat? Jeg har en tendens av å glemme den innimellom og lurer da på om det er farlig?? Tviler på at det klaffer denne pp men tar likevell :)

Fra BV appen :)
Anbefales å ta folat hele tre måneder før man begynner å prøve, og helt fram til man er 3 mnd inn i svangerskapet. Men det er ikke krise om man ikke har tatt det så lenge og glemmer innimellom, bare bra at du tar det nå ihvertfall! :) Jeg begynte 3-4. april og har tatt hver dag siden. Er på pp1 nå :)

Back
Topp