Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fyttikattat å grusomme mens smertene har er i dagendelig begynner de å roe seg litt
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Aldri hørt omHar du prøvd fenazon?jeg har uutholdige smerter i begynnelsen av TR hver gang, det kan bli så ille at jeg begynner å kaster opp. Så jeg bruker å ta en eller to fenazoner når jeg kjenner at smertene bygger seg opp.
fungerer veldig bra!
Aldri hørt omhva er det? Noen type smertestillende?
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Slutta m pillen i januar, men er først siste pp en har vært aktive prøvere.Har ikke hatt kjemiske før nei. Sluttet med pillene i desember så vi har jo ikke prøvd lenge. Dere da?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja du er her med samme ikm som megHei!
Ikm 22 mai.
Vi strever, pp12 her.
Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikm 23 mai, er 2 pp![]()
Dette skal bli vår tid vettuIkm 21. Pp5. Håper dette er vår pp damer![]()
Folkens, hvor lenge har dere tatt folat? Jeg har en tendens av å glemme den innimellom og lurer da på om det er farlig?? Tviler på at det klaffer denne pp men tar likevell
Fra BV appen![]()
Anbefales å ta folat hele tre måneder før man begynner å prøve, og helt fram til man er 3 mnd inn i svangerskapet. Men det er ikke krise om man ikke har tatt det så lenge og glemmer innimellom, bare bra at du tar det nå ihvertfall!Folkens, hvor lenge har dere tatt folat? Jeg har en tendens av å glemme den innimellom og lurer da på om det er farlig?? Tviler på at det klaffer denne pp men tar likevell
Fra BV appen![]()