IKM uke 20

Tror jeg er 9dpo i dag. Dette var på litt utvannet urin i ettermiddag og jeg tror ikke jeg ser noe enda selv om jeg har strek øyne haha. Er det noen som ser noe?

Vedlegg

• IMG_5968.jpeg
    IMG_5968.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 99
Håper det er noe som utvikler seg denne gangen da :shy: skjønner hvertfall ingenting av spottingen i går og i dag. Kom litt brunt på papiret når jeg tisset kl 12, men etter det ingenting :confused005 krysser fingrene for at det er noe som gror seg fast, og ikke bare er hormon/stressrelatert
Håper det sånn for deg!❤️

Jeg har testet siste dagene, tror jeg er 10 dpo i dag? Negative tester. Har hatt murringer i går og i dag, spesielt etter sex. Og noen dråper med blod i dag etter sex.
Håååper sånn. Samtidig er jeg realistisk.
Skal teste i morgen også. Håper for oss alle her

Jeg har testet siste dagene, tror jeg er 10 dpo i dag? Negative tester. Har hatt murringer i går og i dag, spesielt etter sex. Og noen dråper med blod i dag etter sex.
Håååper sånn. Samtidig er jeg realistisk.
Skal teste i morgen også. Håper for oss alle her
Skulle være en del hjerter inn her, men de kommer ikke med :Heartred :Heartred :Heartred

9 dpo er fortsatt tidlig:Heartred Her kom TR i dag:crybaby2Skjønner så godt hva du mener, kjenner også sånn på at termindatoen nærmer seg for vår vi også mistet i februar.. Kan jeg spørre hvordan syklusen din har vært nå i etterkant? Jeg fikk mens etter syklusdag 39! Og fikk ikke el før dag 26. Regner med det er kroppen som jobber seg tilbake, men utrolig slitsom når syklus blir så lang, tar jo så lang tid før man kan prøve igjen :confused:
Så leit :Heartpink:Heartpink
Jeg har jo ingen naturlig syklus så bruker derfor Letrozol. Syklusene mine er jo stabile pga det, så jeg er nok dessverre et dårlig sammenlikningsgrunnlag:confused:

Sender deg klemmer:Heartpink

Altså jeg har fått disse før, uten at det har vært noe, opptil flere ganger… meeeen blir jo litt gira da… Am I trippin’ eller? er det ikke en svaksvak skygge her? :smiley-ashamed005

Vis vedlegget 482888
Jeg blir nå uansett like gira hver mnd når disse skyggestrekene dine kommer :happy093En gang MÅ det jo stemme og denne gang skal det bli sterkere i morgen :gen045

Jeg blir nå uansett like gira hver mnd når disse skyggestrekene dine kommer :happy093En gang MÅ det jo stemme og denne gang skal det bli sterkere i morgen :gen045
Lett å bli revet med at sånne streker ja :hilarious: Så redd for å bli skuffet enda en måned, så prøver å ta det lugnt enn så lenge :bag:

Jeg ser!! Har du merka noen symptomer?❤️
Nei, ikke utenom at jeg har spottet brunt i 3 dager nå. Er 8dpo. Typ sånn jeg gjør rett før mensen :inpain: og kan kanskje ane en form for menssmerter tidvis, men det kan like gjerne være progesteronet som herjer, som det pleier å være :dead: :Heartred

Back
Topp