IKM uke 20

9dpo: i dag kom det svak rosa strek allerede etter et min, selv på mindre konsentrert urin enn i går. Slo ut på clear & simple tidligtest og. Vet ikke hvor godt det synes på bildene

Vedlegg

• Screenshot_20260514_084931_Gallery.jpg
    Screenshot_20260514_084931_Gallery.jpg
    299,8 KB · Visninger: 80
  • Screenshot_20260514_084808_Gallery.jpg
    Screenshot_20260514_084808_Gallery.jpg
    328 KB · Visninger: 81
Hei, sniker meg beskjedent inn her.
Jeg bruker p-plaster men har de siste dagene følt tegn på tidlig graviditet. (Vondt bekken og stikking i eggstokken.) ifølge appen min skulle mensen kommet for 4.dager siden, men syklusen har vært ustabil etter fødsel for ca 1år siden.

Jeg tok en graviditets test igår som enten viser en svak strek eller bare en skygge. Jeg tok en ny i dag tidlig. Min samboer ser ingenting og jeg føler meg en smule gal. Tenkte derfor å rådføre meg med dere her inne om dere tenker det er en skygge. (Vet jeg burde ventet en dag eller to før neste test for å få ordentlig svar, men jeg er så utålmodig..)

IMG_6956.jpeg

Hei, sniker meg beskjedent inn her.
Jeg bruker p-plaster men har de siste dagene følt tegn på tidlig graviditet. (Vondt bekken og stikking i eggstokken.) ifølge appen min skulle mensen kommet for 4.dager siden, men syklusen har vært ustabil etter fødsel for ca 1år siden.

Jeg tok en graviditets test igår som enten viser en svak strek eller bare en skygge. Jeg tok en ny i dag tidlig. Min samboer ser ingenting og jeg føler meg en smule gal. Tenkte derfor å rådføre meg med dere her inne om dere tenker det er en skygge. (Vet jeg burde ventet en dag eller to før neste test for å få ordentlig svar, men jeg er så utålmodig..)

Vis vedlegget 483689
*sniker* Hvis IKM var for fire dager siden, ustabil syklus eller ei, så burde streken være tydelig rosa. Den trenger ikke være sterk, men burde være synlig at den er rosa. Makesure er dessverre kjent for å ha skygger, spesielt i lutealfasen. Mange her som har skygger hver syklus uten å være gravid.

Back
Topp