9dpo: i dag kom det svak rosa strek allerede etter et min, selv på mindre konsentrert urin enn i går. Slo ut på clear & simple tidligtest og. Vet ikke hvor godt det synes på bildene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo: i dag kom det svak rosa strek allerede etter et min, selv på mindre konsentrert urin enn i går. Slo ut på clear & simple tidligtest og. Vet ikke hvor godt det synes på bildene

Inne og sniker på deg! Nå er det vel lov å si hurra9dpo: i dag kom det svak rosa strek allerede etter et min, selv på mindre konsentrert urin enn i går. Slo ut på clear & simple tidligtest og. Vet ikke hvor godt det synes på bildene

Synes veldig godt på bildene!9dpo: i dag kom det svak rosa strek allerede etter et min, selv på mindre konsentrert urin enn i går. Slo ut på clear & simple tidligtest og. Vet ikke hvor godt det synes på bildene

Gratulerer!!9dpo: i dag kom det svak rosa strek allerede etter et min, selv på mindre konsentrert urin enn i går. Slo ut på clear & simple tidligtest og. Vet ikke hvor godt det synes på bildene

Gratulerer så mye!!Tror jeg kan driste meg til å bli satt som gravid. Litt sterkere test i dag og monitor som slo ut

Sniker. Jeg ser strek!Noen som ser noe her? 11 dpo i følge eggløsningssmertene jeg hadde!

Tror kanskje det var skygge, jeg får ihvertfall ikke til å se streken på testen nå i etterkant. It's goneSniker. Jeg ser strek!![]()

Ja, synes jeg kan skimte noeNoen som ser noe her? 11 dpo i følge eggløsningssmertene jeg hadde!

Det kan skje helt i starten, at streken forsvinner etter litt tidTror kanskje det var skygge, jeg får ihvertfall ikke til å se streken på testen nå i etterkant. It's gone![]()
Håper det er mer en skygge!Tror kanskje det var skygge, jeg får ihvertfall ikke til å se streken på testen nå i etterkant. It's gone![]()
GratulererTror jeg kan driste meg til å bli satt som gravid. Litt sterkere test i dag og monitor som slo ut

*sniker* Hvis IKM var for fire dager siden, ustabil syklus eller ei, så burde streken være tydelig rosa. Den trenger ikke være sterk, men burde være synlig at den er rosa. Makesure er dessverre kjent for å ha skygger, spesielt i lutealfasen. Mange her som har skygger hver syklus uten å være gravid.Hei, sniker meg beskjedent inn her.
Jeg bruker p-plaster men har de siste dagene følt tegn på tidlig graviditet. (Vondt bekken og stikking i eggstokken.) ifølge appen min skulle mensen kommet for 4.dager siden, men syklusen har vært ustabil etter fødsel for ca 1år siden.
Jeg tok en graviditets test igår som enten viser en svak strek eller bare en skygge. Jeg tok en ny i dag tidlig. Min samboer ser ingenting og jeg føler meg en smule gal. Tenkte derfor å rådføre meg med dere her inne om dere tenker det er en skygge. (Vet jeg burde ventet en dag eller to før neste test for å få ordentlig svar, men jeg er så utålmodig..)
Vis vedlegget 483689