Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det sånn for deg!Håper det er noe som utvikler seg denne gangen daskjønner hvertfall ingenting av spottingen i går og i dag. Kom litt brunt på papiret når jeg tisset kl 12, men etter det ingenting
krysser fingrene for at det er noe som gror seg fast, og ikke bare er hormon/stressrelatert
Skulle være en del hjerter inn her, men de kommer ikke medJeg har testet siste dagene, tror jeg er 10 dpo i dag? Negative tester. Har hatt murringer i går og i dag, spesielt etter sex. Og noen dråper med blod i dag etter sex.
Håååper sånn. Samtidig er jeg realistisk.
Skal teste i morgen også. Håper for oss alle her

Så leit9 dpo er fortsatt tidligHer kom TR i dag
Skjønner så godt hva du mener, kjenner også sånn på at termindatoen nærmer seg for vår vi også mistet i februar.. Kan jeg spørre hvordan syklusen din har vært nå i etterkant? Jeg fikk mens etter syklusdag 39! Og fikk ikke el før dag 26. Regner med det er kroppen som jobber seg tilbake, men utrolig slitsom når syklus blir så lang, tar jo så lang tid før man kan prøve igjen
![]()

Så kjedelig.. Ble det samme på meg, veldig uventet. Så her har vi sannsynligvis ikke truffet på eggløsning en gang. Ikke rart jeg aldri fikk målt el-toppTr kom her nå. Syklus på bare 25 dager denne gangen![]()

Jeg ser noe derAltså jeg har fått disse før, uten at det har vært noe, opptil flere ganger… meeeen blir jo litt gira da… Am I trippin’ eller? er det ikke en svaksvak skygge her?
Vis vedlegget 482888

Jeg blir nå uansett like gira hver mnd når disse skyggestrekene dine kommerAltså jeg har fått disse før, uten at det har vært noe, opptil flere ganger… meeeen blir jo litt gira da… Am I trippin’ eller? er det ikke en svaksvak skygge her?
Vis vedlegget 482888
En gang MÅ det jo stemme og denne gang skal det bli sterkere i morgen 
Altså jeg har fått disse før, uten at det har vært noe, opptil flere ganger… meeeen blir jo litt gira da… Am I trippin’ eller? er det ikke en svaksvak skygge her?
Vis vedlegget 482888

Jeg ser!! Har du merka noen symptomer?Altså jeg har fått disse før, uten at det har vært noe, opptil flere ganger… meeeen blir jo litt gira da… Am I trippin’ eller? er det ikke en svaksvak skygge her?
Vis vedlegget 482888
Lett å bli revet med at sånne streker jaJeg blir nå uansett like gira hver mnd når disse skyggestrekene dine kommerEn gang MÅ det jo stemme og denne gang skal det bli sterkere i morgen
![]()
Så redd for å bli skuffet enda en måned, så prøver å ta det lugnt enn så lenge 
Nei, ikke utenom at jeg har spottet brunt i 3 dager nå. Er 8dpo. Typ sånn jeg gjør rett før mensenJeg ser!! Har du merka noen symptomer?![]()
og kan kanskje ane en form for menssmerter tidvis, men det kan like gjerne være progesteronet som herjer, som det pleier å være

Jeg får dessverre ikke redigert innlegget lenger, så jeg får ikke oppdatert på TR og gravidTr kom her nå. Syklus på bare 25 dager denne gangen![]()
Åh så spennende.Åhh så redd jeg er for at makesure sin linje bare er evap line, når babyplan sin ikke viser noe
Vis vedlegget 482900Vis vedlegget 482901Vis vedlegget 482902
Åhh så redd jeg er for at makesure sin linje bare er evap line, når babyplan sin ikke viser noe
Vis vedlegget 482900Vis vedlegget 482901Vis vedlegget 482902