IKM UKE 20

Fler enn meg som gjerne går å legger seg tidligere nå, for å våkne opp til en dag nærmere testing? :hilarious:

Håper det kommer noen tester her inne snart :)

Fra oss som faktisk har IKM neste uke mener jeg. Ikke helt fair med de som har IKM denne uka :wtf:

Det er skygge på testen min i dag! Den er ikke fotogen, og sees bare fra riktig vinkel, og det er babyplan test, så kan godt være bare en skygge. Men gøy likevel! :hilarious:

Det er skygge på testen min i dag! Den er ikke fotogen, og sees bare fra riktig vinkel, og det er babyplan test, så kan godt være bare en skygge. Men gøy likevel! :hilarious:

Legg ut bilde likevel da:woot: hvor mange dpo er du i dag?
7dpo i dag.. lurer på om jeg skal fyre av en test i kveld:wacky:

Da var det påtide å innrømme for seg selv at uansett kor mange ganger eg tenker at denne mnd skal eg ikkje starte tidlig å teste så får eg alltid ett stort behov for å gjøre det :laughing002 har derfor bestilt 15 tidlig tester frå babyplan :D håper de kjem fort ! hvilket tester foretrekker dere ? :)

Legg ut bilde likevel da:woot: hvor mange dpo er du i dag?
7dpo i dag.. lurer på om jeg skal fyre av en test i kveld:wacky:
Streken synes ikke på bilde, men greit da :rolleyes: Jeg er litt usikker på EL, men tror jeg er 9 dpo.
20200506_073554.jpg

Da var det påtide å innrømme for seg selv at uansett kor mange ganger eg tenker at denne mnd skal eg ikkje starte tidlig å teste så får eg alltid ett stort behov for å gjøre det :laughing002 har derfor bestilt 15 tidlig tester frå babyplan :D håper de kjem fort ! hvilket tester foretrekker dere ? :)

Jeg har alltid vært superfan av babyplan, men så har de bare gitt meg skygger den siste tiden. Veldig skuffende. Nå vet jeg ikke hva jeg skal bruke. Blir nok make sure denne pp :)

Jeg bruker A1 testene, men tester ikke sånn veldig tidlig da, helst rundt IKM og etter:)

Jeg bruker også babyplan, men jeg kommer til å gå for make sure neste gang. Babyplan begynner visst å få litt dårlig rykte her inne. :)

Så himla vindfull, håper ikke mens kommer super tidlig:confused: før jeg begynte med p-piller var syklusen på 21-23 dager en periode - håper egentlig at de fem ukene med cerazette gjør at syklusen blir normal igjen:oops::dontknow

Tok test både i går og i dag, men de var som forventet negativ. Er bare 8 dpo og har bare strimmeltester som måler 25. Så er nok enda litt tidlig:joyful: men skal fortsette å teste hver morgen framover, så det blir spennende:woot:

Negativ test her idag 8 dpo.
Men jeg hadde klart å raske med meg feil eske med tester til hytta. Har ikke tatt med tidligtest, kun den vanlige med 25 mlu/ml....... :eek:

Målet mitt er å vente til 10dpo. Forrige gabg jeg var gravid testet jeg negativt 9dpo og positivt 11dpo. Så da er vel ingen vits å prøve før 10 for meg:D

Vært så trøtt de siste dagene, sovner der jeg sitter og får ikke gjort noe:wtf: sikkert pga været da jeg blir fort værsyk og nå er det bare regn og vind. Blir også veldig trøtt uka før mensen, så tror egentlig TR kommer tidligere enn appen sier. Men så har man jo litt lyst til å tro at det er pga spire også:oops:

5 dpo i dag. Hvordan er formen deres og hvor mange dpo?

Vært så trøtt de siste dagene, sovner der jeg sitter og får ikke gjort noe:wtf: sikkert pga været da jeg blir fort værsyk og nå er det bare regn og vind. Blir også veldig trøtt uka før mensen, så tror egentlig TR kommer tidligere enn appen sier. Men så har man jo litt lyst til å tro at det er pga spire også:oops:

5 dpo i dag. Hvordan er formen deres og hvor mange dpo?

Jeg er helt lik når det gjelder været! Regnvær gjør meg ufattelig trøtt. Passer jo bra å bo på vestlandet, da:joyful:

Jeg er 8 dpo i dag og har hatt mange symptomer, men de har vært siden 1 dpo, så vet ikke helt hvor seriøst jeg kan ta dem. Skal ta hjemmetest for uvi, for det har stukket og verket helt nederst i magen i 8 dager nå. Vil utelukke uvi før jeg begynner å håpe på baby :D

Jeg er helt lik når det gjelder været! Regnvær gjør meg ufattelig trøtt. Passer jo bra å bo på vestlandet, da:joyful:

Jeg er 8 dpo i dag og har hatt mange symptomer, men de har vært siden 1 dpo, så vet ikke helt hvor seriøst jeg kan ta dem. Skal ta hjemmetest for uvi, for det har stukket og verket helt nederst i magen i 8 dager nå. Vil utelukke uvi før jeg begynner å håpe på baby :D
Er ikke så mye bedre her i Trøndelag heller:joyful:

Har kjent en del stikninger og en øm følelse i magen, spesielt ved arret etter keisersnitteneo_O blør lett når jeg pusser tenner også nå, og puppene er helt sykt ømme:shy: blir sur om dette ikke er pga spire altså!:rolleyes::hilarious:

Back
Topp