Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fler enn meg som gjerne går å legger seg tidligere nå, for å våkne opp til en dag nærmere testing?![]()

Nei, men jeg sjekker trusa hver gang jeg er på do i håp om festeblødningFler enn meg som gjerne går å legger seg tidligere nå, for å våkne opp til en dag nærmere testing?![]()

Det er skygge på testen min i dag! Den er ikke fotogen, og sees bare fra riktig vinkel, og det er babyplan test, så kan godt være bare en skygge. Men gøy likevel!![]()
hvor mange dpo er du i dag? 
har derfor bestilt 15 tidlig tester frå babyplan Synes jeg skimter en ultrasvak skyggeStreken synes ikke på bilde, men greit daJeg er litt usikker på EL, men tror jeg er 9 dpo.
Vis vedlegget 325210
Da var det påtide å innrømme for seg selv at uansett kor mange ganger eg tenker at denne mnd skal eg ikkje starte tidlig å teste så får eg alltid ett stort behov for å gjøre dethar derfor bestilt 15 tidlig tester frå babyplan
håper de kjem fort ! hvilket tester foretrekker dere ?
![]()
Haha, så gøy!Synes jeg skimter en ultrasvak skygge![]()
Jeg bruker A1 testene, men tester ikke sånn veldig tidlig da, helst rundt IKM og etterDa var det påtide å innrømme for seg selv at uansett kor mange ganger eg tenker at denne mnd skal eg ikkje starte tidlig å teste så får eg alltid ett stort behov for å gjøre dethar derfor bestilt 15 tidlig tester frå babyplan
![]()
Jeg bruker også babyplan, men jeg kommer til å gå for make sure neste gang. Babyplan begynner visst å få litt dårlig rykte her inne.Da var det påtide å innrømme for seg selv at uansett kor mange ganger eg tenker at denne mnd skal eg ikkje starte tidlig å teste så får eg alltid ett stort behov for å gjøre dethar derfor bestilt 15 tidlig tester frå babyplan
![]()

sikkert pga været da jeg blir fort værsyk og nå er det bare regn og vind. Blir også veldig trøtt uka før mensen, så tror egentlig TR kommer tidligere enn appen sier. Men så har man jo litt lyst til å tro at det er pga spire ogsåVært så trøtt de siste dagene, sovner der jeg sitter og får ikke gjort noesikkert pga været da jeg blir fort værsyk og nå er det bare regn og vind. Blir også veldig trøtt uka før mensen, så tror egentlig TR kommer tidligere enn appen sier. Men så har man jo litt lyst til å tro at det er pga spire også
5 dpo i dag. Hvordan er formen deres og hvor mange dpo?

Er ikke så mye bedre her i Trøndelag hellerJeg er helt lik når det gjelder været! Regnvær gjør meg ufattelig trøtt. Passer jo bra å bo på vestlandet, da
Jeg er 8 dpo i dag og har hatt mange symptomer, men de har vært siden 1 dpo, så vet ikke helt hvor seriøst jeg kan ta dem. Skal ta hjemmetest for uvi, for det har stukket og verket helt nederst i magen i 8 dager nå. Vil utelukke uvi før jeg begynner å håpe på baby![]()

blir sur om dette ikke er pga spire altså!